22 lutego 2016

Beauty Monday: Agata ze Zmierzchu.

Mrok. Zdaję sobie sprawę, że wiosennie nie jest, że powinnam wzbudzać w Was tęsknotę za pierwszymi promykami słońca i obsypać się tulipanami. Zrobię tak za tydzień, dzisiaj jeszcze pozwólcie mi na ciemności!


Cienie, których zdecydowałam się użyć to produkt z gwiazdkowej kolekcji Toma Forda - podwójny cień w kolorze ciemnego granatu - doskonale się blenduje, a na niego zaaplikowałam odrobinę czarnego oraz dla rozświetlenia - beż z palety Gwen Stefani x UD (pisałam o niej tutaj: Gwen Stefani x Urban Decay.)



Mam na sobie:
Podkład: Chanel Les Beiges Healthy Look 20 (recenzja: Podkład Chanel Les Beiges Healthy Glow Foundation.), róż Chanel, Sunkiss Ribbon (wiosenna kolekcja).
Oczy:Tom Ford, Cream and Powder Eye Color Night Sky, MAC, Upward Lash Mascara, Black, czarny oraz beżowy cień z palety UD x Gwen Stefani (recnezja: Gwen Stefani x Urban Decay).
Usta: MAC Cosmetics, błyszczyk Japanese Spring.

Beauty Monday: Agata ze Zmierzchu.
Czytaj dalej...

5 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w tym makijażu! Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tym makijażu. Kolory mroczne,ale mnie zaczarowaly-
    oczarowaly.buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny makijaz. Uwielbiam taki. To uwodzicielskie spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny makijaz. Uwielbiam taki. To uwodzicielskie spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście mrocznie ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...