31 grudnia 2015

Urban Decay x Gwen Stefani! Zrób selfie i wygraj paletę!


Sprawa jest prosta. Do 5 stycznia czekam na Twoje makijażowe selfie - nie ma zasad co do makijażu, ma być Twój i na zdjęciu musisz być Ty. Zdjęcie wyślij na adres: agataherbut@gmail.com, wysyłając je zgadzasz się na opublikowanie go na blogu podczas ogłoszenia wyników.

Dziewczyny, do wygrania są dwie palety Urban Decay X Gwen Stefani, które są boskie więc warto! Bawcie się dzisiaj pięknie i pamiętajcie o zdjęciu!

WYNIKI
Dziewczyny, dziękuję Wam za wszystkie zgłoszenia - nie spodziewałam się, że otrzymam prawie trzysta prac! Wyłonienie Zwyciężczyń zajęło mi sporo czasu ponieważ było to totalnie trudne zadanie. Nie będę dłużej was trzymała w niepewności, palety wędrują do:

Małgorzaty Laszczyk
Marty Podbielska


Postanowiłam stworzyć dwie nagrody pocieszenia, chciałabym prosić o adresy:
Żanetę Bielecką
Małgorzatę Kluskę-Żuber



Zaglądajcie bo mam zamiar Was rozpieszczać, a co!
Urban Decay x Gwen Stefani! Zrób selfie i wygraj paletę!
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. O Boziu, no chcę!
    Ale ani widoczny makijaż, ani selfie to nie moja bajka... Jak żyć?

    OdpowiedzUsuń
  2. jak jaaaaaa Ci zrobie selfie dzisiaaaaaj ;) ma byc telefonem tak ku scislosci?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy konkurs trwa do dziś włącznie? Bo dopiero przed chwilą wyslalam ;)
    Iwonka

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, kiedy i gdzie będą wyniki konkursu :) Paula

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wygranych. Piękne makijaże.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...