10 listopada 2015

Sesja: Olga.

Dzisiaj chciałam pokazać Ci efekty sesji przy której miałam okazję współpracować niedawno. Zdjęcia udało nam się zrobić w przepięknym miejscu - starym, opuszczonym domu. Dla mnie takie zapomniane domy zawsze mają w sobie coś magicznego i niepokojącego - chodzisz po deskach po których ktoś kiedyś biegał, patrzysz przez okno przez które ktoś kiedyś wyglądał czekając na coś/kogoś. Widzisz pozostawione rzeczy, niepotrzebne, a jednak kiedyś miały jakąś wartość. No i na koniec - co robią teraz ludzie, którzy kiedyś tutaj mieszkali.




modelka: Olga Frycz
zdjęcia: Helka Ludkiewicz
asysta/edycja: Łukasz Matusik
makijaż: Agata Herbut
stylizacje: Joanna Osyda/ Miód Malina Vintage Store


Moje poprzednie sesje zdjęciowe możesz obejrzeć tutaj.
Sesja: Olga.
Czytaj dalej...

1 komentarz:

  1. Genialna sesja, moje klimaty. I ten papierosek, bardzo charakternie. Generalnie uwielbiam urodę Pani Olgi ;) Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...