19 sierpnia 2015

Beauty Map (6).

Tak naprawdę dzisiaj powinnam zmienić tytuł na Black Map, znalazłam piękne zdjęcia z czernią na pierwszym planie. I niech ktoś mi powie, że czarny kolor nie jest elegancki, seksowny, zmysłowy, ponadczasowy i generalnie naj? W mojej szafie jest czarno, świetnie czuję się w takim kolorze i mimo, że raz na jakiś czas wybuchnę jakąś czerwienią czy pastelem na sobie to jednak all black everything jest po trosze i moją dewizą. A czarne oko to już w ogóle (ok, czasami sypnę z chęcią kilogramem brokatu) kocham.









Pamiętasz Złote Myśli z czasów szkolnych? To teraz ja: Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Beauty Map (6).
Czytaj dalej...

2 komentarze:

  1. Czarne balony i te dwa pod nimi - zachwycające. Z czernią się nie rozstaję - w zasadzie przestałam inwestować już w rzeczy w innych kolorach, bo i tak wiszą z metkami na samym końcu szafy - uwielbiam za to kolor w makijażu /poza neonami/ - to moje jedyne odstępstwo od czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarnyyyyyyy i to od lat! Nawet na paznokciach nosze bardzo często i nawet moja ulubiona czerń od Chanela dobiła kiedyś dna wiec o czymś to świadczy :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...