20 lipca 2015

My weeks in photo - 148.

Gorąco, duszno, parno, zimno, deszczowo, wietrznie - witajcie wakacje, witaj lato! Jest w kratkę, ale mimo to jest cudownie! Najważniejsze, że jest słońce i uśmiechy na twarzach moich dziewczyn. Cieszymy się z codzienności, z malin i jagód (ja najbardziej oczywiście, grunt to być pasibrzuchem).

A jak Tobie minął tydzień?





1. Ja u Natalii z #charlotterouge - a Natalia u mnie w Geeksach!
2. Kocham maki.
3. Maliny też!
4. Z. wyjściowo.
5. Premiery, premiery - turaj Shiseido.
6. Mniam.
7. Czy to nie robi się nudne?
8. Spóła.

My weeks in photo - 148.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Rebellious lady20 lipca 2015 19:13

    Te biustonosze to arcydzieło <3

    OdpowiedzUsuń
  2. aż mi ochotę na lody zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, zgadzam sie - Natalia robi piekna robote. Sama skusilam sie na jeden:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic mi nie mow, jestem w domu u rodzicow - obydwoje nie jedza slodyczy - jestem skazana na odwyk:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bielizna Charlotte Rouge jest taka piękna...już wpisana na wishlist :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anita Barbara20 lipca 2015 21:49

    Maki :) Dawno nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja korzystam z uroków plaż Kornwalii, jest fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwonko musi byc przepieknie!!!
    odpoczywaj!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz, ze ja tez? w tamtym roku przegapilam, w tym roku szukalam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyna, o tak! Ja kupilam jeden egzemplarz - czarny i jest piekny, jak tylko przestane karmic na pewno skusze sie na inny model.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anita Barbara20 lipca 2015 23:20

    Aż mi się zatęskniło za spacerem wśród łąk. Trzeba będzie nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie lody tylko w sobotę :D Muszę się ograniczać, bo tak to bym je jadła na obiad, śniadanie i kolację :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Biustonosze wyglądają cudnie! I te małe rączki, i stópki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam serię tych zdjęć z malinami na paluszkach :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...