3 lipca 2015

Czytelnia.

Czasami zdarza się mi jeszcze mieć czas, aby wieczorem coś poczytać. W związku z tym, że staram się nie czytać onetów i innych gazet pozostają mi na przykład blogi. Staram się szukać nowych, małych oraz takich, które są pisane z pasją i mam wrażenie, że jeszcze nie nastawione na profity i grube hajsy. Mogę zatem przypuszczać, że ludzie, którzy je piszą są szczerzy i chciałabym kiedyś ich poznać w normalnym świecie.


Na pierwszy ogień Zmierchnica i jej bardzo cięty język. Jeśli jesteś wrażliwa/y na przekleństwa i pisanie prosto z mostu, nie klikaj. Trafiłam zupełnie przypadkiem i przeczytałam pół bloga, zapomniałam adresu i znalazłam ją ponownie po jakimś czasie - w sumie nawet dobrze wyszło bo poświęciłam kolejny wieczór na nadrobienie zaległości. Jedna z nielicznych stron, gdzie podczas czytania głośno się śmieję, ale nie dlatego, że Emilia opowiada dużo dowcipów - ona często postrzega rzeczywistość tak jak ja albo ja tak jak ona. No i tak, jest moim wyrzutem sumienia bo coś ćwiczy, jakieś boksy czy inne tego typu dziwactwa. W ogóle to chyba jest bardzo dziwna.
Segritta, do której zaglądam czasami - kiedyś zupełnie mnie nie pociągała, odkąd została mamą lubię poczytać o jej doświadczeniach. Lubię również za brak nadęcia i zdrowy rozsądek, ciekawe teksty. Riennahera, którą miałam okazję poznać jakiś czas temu na wyjeździe z jedną z marek. Nie jestem seryjną czytelniczką - zaglądam, gdy na FB zaciekawi mnie jej wpis. Podobnie jak wyżej - u Marty pociąga mnie naturalność i lekkość z jaką pisze, a w większości tekstów znajduję coś o czym później myślę.

Tylko trójka, na razie oczywiście. Bo wciąż jestem w fazie poszukiwania i poznawania. Jeśli znasz strony, które wydają Ci się ciekawe, koniecznie daj znać - może niebawem będę miała znowu kilkadziesiąt wolnych minut wieczorem.
Czytelnia.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Segrittę znam i pierwsze co mid o glowy przychodzi to slowo 'Conan' ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anita Barbara3 lipca 2015 23:29

    Zerknęłam na blogi dziewczyn i zdecydowanie zostanę na nich dłużej. Szczególnie Riennahera i Zmierchnica mnie zaintrygowały. Ze swojej strony polecam Króliczka Doświadczalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Riennahera - podobnie jak Anita - zostanę, bo to ktoś mądry i wrażliwy :) Zmierchnica - podoba mi się stylówa tej dziewczyny :D ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia Sobala6 lipca 2015 12:12

    Rien i Emilia wymiatają <3
    kiedyś zerkałam też do Venilikostis, ale jakoś mi przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia, super się czyta ich wpisy, bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Venilę śledzę na intagramie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta, takich blogów jest pewnie mega dużo, ale jak je znaleźć w czeluści blogowej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Króliczka znam i czasami zaglądam, dziękuję za cynk!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo to .. to.. Ja mam problem z fajnymi, polskimi blogami na Insta - szukanie igły w stogu...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...