1 lipca 2015


Najpiękniejszy czas w ciągu roku właśnie trwa! Codziennie rano odwiedzam Pana Truskawkę albo Panią Krysię, wnoszę na czwarte piętro kosze truskawek, kilogramy czereśni, jagód. I oczywiście zjadam to, o dużo za dużo niż powinnam, ale to szczęście owocowe przecież trwa tak krótko, że muszę się najeść za... pięć osób?
Staramy się korzystać z lata najaktywniej jak tylko można, gdybym mogła - przeniosłabym się do warszawskich Łazienek do jakiegoś szałasu i tam spędziła wakacje, na trawie, na kocu. Obok tego, tęsknie za morzem - za gorącym piaskiem, zapachem olejków do opalania, jakimś takim wewnętrznym lenistwem, niemuszeniemniczego. Za kręconymi lodami, zapiekankami, które tak wiem, że nie są zdrowe i fit, ale nigdzie nie smakują tak dobrze jak na wakacjach. Zeszłoroczne wakacje w połowie minęły mi na byciu wielorybką lub/i przyzwyczajaniu się do nowej roli. W tym roku chcę morza i piasku!

- Agata Herbut


AMNMAG 06/15.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Agata, który to twój Pan Truskawka? :)
    Ja ostatnio dwa razy kupowałam truskawki i z obu miejsc mi nie smakowały...

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta Podbielska1 lipca 2015 12:57

    Agata to chyba Twoja jedna z najpiękniejszych okładek. Przepiekne zdjecie ta dziewczyna jest genialna wszystko jest przepiekne. U nas Pan Truskawka pamietał był z truskawkowej mafi i przeganiał innych handlarzy haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Martą, okładka mistrzostwo świata.Ja też tęsknie za piaskiem i słodkim lenistwem, nie przejmuj się owocami, gorzej lody :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, bomba jest ta okładka! A Ty jesteś ekstra pozytywna :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jagody <3 od lat nie jdałam i mam nadzieje ze jak bede jechac nad morze o przy drodze bedzie stac multum sprzedawcow <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka SUPeR! .. ale Ja cały czas nie mogę zapomnieć tej 05/15 :D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na skrzyzowaniu Czerniakowska/Górnośląska obok kościoła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marta, poprzednia też bardzo mi się podoba - chyba na rowni z ta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justyna, czemu nie jadlas tyle lat? jak to mozliwe?!

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyna, ludzi jest mega dużo - masz rację i wszędzie kolejki niestety:(
    wszędzie to znaczy po lody:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Noemi, ale ktos mowil, zeby jesc bo organizm potrzebuje wiecej energii zeby spalic blabla wiec ja wierze w to oczywiscie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marta z Twoich ust to slyszec to mega super jest <3

    OdpowiedzUsuń
  13. <3 oczywiście Agato, chyba zacznę też w to wierzyć ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...