26 czerwca 2015

Sklep internetowy Estée Lauder już otwarty! Rabat na zakupy dla Ciebie!


Mam swoją pierwszą szminkę z wygrawerowanym imieniem, mam też dwie super słodkie babeczki. Dla Ciebie też coś mam, ale o tym za chwilę. Prezenty, które widzicie na zdjęciach to zasługa ekipy Estee Lauder, która świętuje otwarcie sklepu internetowego w naszym kraju. Chciałoby się rzec: nareszcie jest (i tak właśnie rzekłam, gdy dowiedziałam się o planach marki), ja osobiście czekałam na sklep internetowy Estee Lauder od kilku lat.
Wracając do prezentu, moja grawerowana szminka to Pure Color Envy Shine Sculpting Shine Lipstick w odcieniu Surreal Sun, mogłaś ją obejrzeć wczoraj w poście makijażowym (tutaj) - na ustach jest piękną, soczystą pomarańczą, która idealnie komponuje się z letnią pogodą. Doskonale nawilża i rozświetla usta - kompleks nawilżający Time Release Encapsulated Moisture Complex wzbogacony o zmikronizowane sfery kwasu hialuronowego wspomaga zdolność ust do przyciągania cząsteczek wilgoci i utrzymywania stałego poziomu nawilżania, co sprawia, że usta stają się gładsze, bardziej sprężyste i miękkie w dotyku. Jedno pociągnięcie szminki wystarczy, by wymodelować usta i udoskonalić ich kształt dzięki równomiernej warstwie połyskującego, czystego koloru, który gładko rozprowadza się na skórze i utrzymuje się na niej godzinami. Przetestowałam, sprawdziłam i polecam tak samo jak starsze wcielenia Pure Color Envy.


Oprócz sklepu internetowego, na stronie www.esteelauder.pl znajdziesz zakładkę the estee edit, która jest zbiorem ciekawych informacji o marce, jej Ambasadorkach, stylu życia, a także miejscem pełnym rad, wywiadów. Moim zdaniem the estee edit ma w sobie wielki potencjał magazynu, warto zajrzeć!


Niespodzianka, którą mam dla Ciebie to kod rabatowy na cały asortyment sklepu www.esteelauder.pl! Wpisując kod agatamanosa, otrzymasz 15 % rabatu! Kod ważny jest od 26 czerwca 2015 roku do 30 czerwca 2015 roku, do północy!


Zastanawiasz się jaki produkt warto kupić? Tutaj pokazywałam pomadki Pure Color Envy w dwóch pięknych odcieniach (w sklepie jest dostępna kosmetyczka z 4 miniaturami pomadek, w zestawie są te, które pokazywałam!), tutaj wersję Pure Color Envy Sculpting Lipstick. Na stronie dostępna jest także linia zapachów Aerin, o jednym z nich pisałam przedwczoraj (Amber Musk, Aerin). Jeśli masz ochotę na zakupy, a nie do końca wiesz jaki produkt wybrać - daj znać w komentarzu, chętnie pomogę!

Post powstał we współpracy z marką Estee Lauder.
Sklep internetowy Estée Lauder już otwarty! Rabat na zakupy dla Ciebie!
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Agatka, poproszę o liste zakupow wybranych przez Ciebie produktów, ktore wg Ciebie bedą idealnie mi pasować:)) ciekawa jestem co mi zaproponujesz:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ej ale mogliby by się postarać i zachęcić bardziej większym rabatem, 20% to można mieć w Sephorze bez gadania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko, moje Czytelniczki dostały 15 %, a np zapachów Aerin nie ma w żadnej Sephorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. White Praline, Aga nie wyświetlił mi się Twój komentarz. Chcesz żebym zrobiła da Ciebie listę z całego asortymentu Estee?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na telefonie widze swoj komentarz, jak odpalam Twoją stronę AMN. Chciałabym podpowiedzi, w ktorej byś mi doradziła 3 fajne produkty:)

      Usuń
  5. Aga (White praline) nie wie co się dzieje z komentarzami - widzę je na emailu, ale nie widzę tutaj.

    W każdym bądź razie:

    pisałam o pomadkach Pure Color Envy Sculpting Lipstick- wydaje mi się, że byłabyś z nich zadowolona, kolory, które pokazywałam tez byłyby dla Ciebie fajne na co dzień.

    Clear Difference Purifying Exfoliating Mask - wydaje mi się, że byłabyś z niej zadowolona.
    A z nowości albo
    Pure Color All Over Illuminator albo Pure Color Gloss Pen - dla Ciebie perłowy bo pięknie wyglądałby z okiem, które u Ciebie jest często ciemne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga (White praline) nie wie co się dzieje z komentarzami - widzę je na emailu, ale nie widzę tutaj.

    W każdym bądź razie:

    pisałam o pomadkach Pure Color Envy Sculpting Lipstick- wydaje mi się, że byłabyś z nich zadowolona, kolory, które pokazywałam tez byłyby dla Ciebie fajne na co dzień.

    Clear Difference Purifying Exfoliating Mask - wydaje mi się, że byłabyś z niej zadowolona.
    A z nowości albo
    Pure Color All Over Illuminator albo Pure Color Gloss Pen - dla Ciebie perłowy bo pięknie wyglądałby z okiem, które u Ciebie jest często ciemne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba przez to, że blogger przestał współpracować z disqusem, niestety. Mam ten sam problem, dlatego go usunęłam z bloga. Mam nadzieję, że to naprawią jakoś, bo dużo komentarzy straciłam (są zapisane na disqusie, ale nie mogę ich wgrać na bloga).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mona Te, ale mialas taki sam problem? nie bylo widac komentarzy pomimo, ze dostawalas info na mejla o nich?

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba zrobię zapasy serum Idealist, bo kolorówka EL do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak :c I, gdy chciałam "zresetować" disqusa, tj. wgrać na nowo na bloga już nie mogłam ich zimportować :C To dziwne, bo niektóre komentarze były widoczne, inne nie :c

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...