24 czerwca 2015

My week in photos - 147.

Oczywiście, że przede wszystkim jedzeniowy bo przecież nareszcie mam truskawek na łobianki! Jedno ze zdjęć pochodzi z warsztatów fotograficznych zorganizowanych przez Kukbuka, wygrałam coś pierwszy raz w życiu i były to właśnie warsztaty. Cały tydzień spędziliśmy we czwórkę, niestety tylko i wyłącznie z powodu katarów i kaszlów, a szkoda bo pogoda była piękna - zdecydowanie nie taka, aby siedzieć w domu!

A jak Tobie minął tydzień?





1. Prosto z Paryża, tak rozpieszczają przyjaciele.
2. Od pana Truskawki.
3. O, znowu truskawki. Bo jedna tarta to za mało.
4. Piknik!
5. Moje zdjęcie z warsztatów foto.
6. Kolory.
7. Stary robi najlepsze bajgle.
8. O, taka ja.

My week in photos - 147.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Bardzo chcę sobie wreszcie kupić makaroniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia, no w koncu mozna bylo zrobic1 a teraz znowu pogoda do bani:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Justyna, a wiesz, ze to pierwsze moje prosto z Francji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ładna Ty na ostatnim foto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agata, a gdzie orzechy? Nigdy nie widziałam u Ciebie orzechów macadamia :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wdowa Po Stalinie24 czerwca 2015 19:21

    te truskawki takie zdeformowane jakby pochodziły z bliskich okolic Czarnobyla :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka Ty śliczna ! Nogi chude :D
    Tarte dawaj i dwa bajgle <3

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno będą najpyszniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...