12 czerwca 2015

My week in photos - 146.

W tym tygodniu pokażę Wam właściwie tylko zdjęcia z Mazur, byliśmy tam tylko przez weekend, ale mam nadzieję, że jeszcze wrócimy. Jeden z najładniejszych hoteli w jakim byłam, piękna okolica, o jedzeniu nie wspomnę i o basenie też, było bosko! Jeździliśmy na rowerach, zamiast 5 km zrobiliśmy 21...:) Podobnie jak ja uważają moje dziewczyny i chyba nadszedł już czas, gdy można z nimi podróżować!






1. Mazury raz.
2. Mazury dwa.
3. Mazury trzy.
4. Biegnij!
5. Pływaj.
6. Widoki!
7. Matka ma dobrze.
8. Poczęstunek w spa, gdzie są cukierki?!
9. Powroty, takie samo zdjęcie zrobiłam dwa lata temu.
10. Tadam!

My week in photos - 146.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. ach ... ale cudnie <3 Mój chlop jest wlasnie na żaglach na Mazurach .

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy jeszcze nie byłam na Mazurach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za te zdjęcia, spokojne i relaksacyjne. Patrzę na nie, patrzę i myślę sobie jaka jestem zmęczona! Marzę o odpoczynku, dłuższy dopiero za sześć tygodni, a na razie staram się łapać chociaż krótkie godziny i może jutro się uda :) Fajnie, że możecie podróżować w komplecie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. "Tadam!" wygląda smakowicie :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. a co to za hotel jeśli mozna spytać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę "Tadam" wygląda znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. J adopiero drugi raz w zyciu, pieknie tam!

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie kochana odpoczynek będzie?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...