25 czerwca 2015

Makijaż: Biały eye - liner.

Wyjaśnijmy to sobie na początku - nie każdej z nas będzie pasował. Mam nawet spore wątpliwości w przypadku mojego typu urody - patrzysz na zdjęcie i pierwsze, co widać to białe kreski. Może wyglądają nawet trochę jak korektor z czasów szkolnych? Nie zmienia to jednak faktu, że podoba mi się! Wyglądam zupełnie inaczej z takim makijażem, prawda? Bardzo chciałam spróbować białego eye - linera i sprawdzić jak będę się w nim czuła i czy będzie gościł na moich powiekach. Będzie czasami, ale tylko czasami. Uważam, że jest świetny i bardzo podoba mi się opcja takiego makijażu, ale chyba dużo bardziej na modelkach niż na mnie samej.



Jeszcze jedno - biały eye - liner jest dość trudny w aplikacji, ja nałożyłam trzy warstwy, a i tak linia jest momentami niejednolita. Spływa odrobinę na rzęsy więc zalecane jest albo oczyszczenie ich po aplikacji albo przykrycie tuszem. U mnie jak widzicie na zdjęciu widać jedną białą kropkę na rzęsach, a zobaczyłam ją dopiero na zdjęciach - więc wybaczcie, ale została z nami.


Oprócz białego eye - linera (Courrèges & Estée Lauder, Ultra White Eyeliner) mam na sobie:
Smashbox, podkład Studio Skin, odcień 1.1 (tutaj jego mała recenzja)
MAC, rozświetlacz Mineralize Skinfinish Soft & Gentle
Estee Lauder, Pure Color Envy Shine, 320 Surreal Sun


Ok, im dłużej patrzę na te zdjęcia tym bardziej podoba mi się ten makijaż i biały eye - liner, a co Ty o nim myślisz? Jesteś na Tak czy Nie?
Makijaż: Biały eye - liner.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Oj na nie jestem, niestety.
    Chyba nikomu taka biała kreska nie pasuje. Źle to wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie u Ciebie, ale nie lubię problemowych kosmetykow, no i chyba nie dla mnie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba, ale wiem, że nie będzie mi pasował :(

    OdpowiedzUsuń
  4. creative cosmetologie25 czerwca 2015 12:48

    jestem na tak! widziałam już ten rodzaj makijażu na teledysku Natalii Nykiel "Bądź duży" i bardzo mi się spodobał. Idę dzisiaj kupić biały eye-liner, ale na początek poszukam czegoś w takiej cenie, żeby na wypadek jak jednak nie przypadnie mi do gustu za bardzo nie żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem wygląda super! Bardzo mi się też podobają mocno rozbielone pastele na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uważam, ze takie eyelinery wyglądają lepiej bez wyciągniętej jaskółki ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem na nie. Ale ja to do makijażu podchodzę raczej zachowawczo, żeby nie rzec nudno:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknosc DniaBlog25 czerwca 2015 14:45

    jestem na tak stanowczo, niesamowity na letnie imprezy, nie da sie go przegapic

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie dobrze u Ciebie wygląda, poprzez kontrast biały eyeliner - czarne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. W Twoim makijaży wygląda świetnie, moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę nudna, bo wg mnie zdecydowanie lepiej wyglądasz w czarnej kredce. Spróbuj inne kolory i się pochwal efektami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biały eyeliner jest ok :) Wydaję mi się jednak, że powinnaś zdecydowanie skrócić długość kreski bo nieco opada ona w dół i nie wygląda to korzystnie :) Pokombinuj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie ta kreska jest za gruba ;) chyba ze jeszcze byłaby połączona z innym kolorkiem, to było by ok ;) am biały mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...