19 maja 2015

Wygraj zestaw Vichy dla swojej Mamy! (zakończony)



Jeszcze zdążysz! Razem z marką Vichy mamy dla Was niespodziankę - możesz wygrać zestaw kosmetyków dla swojej Mamy! Wystarczy, że dokończysz zdanie

"Moja Mama kojarzy mi się z..."

... i zostawisz odpowiedź w komentarzu pod postem. Konkurs trwa do 23 maja (północ), a adresy potrzebne do wysyłki musicie mi przekazać jak najszybciej - chciałabym, aby niespodzianki trafiły do Waszych Mam (lub do Was jeśli chcecie je osobiście wręczyć) w dniu ich Święta. Do wygrania trzy zestawy kosmetyków: Idealia, Neovadiol oraz - w każdym zestawie krem na dzień, krem na noc oraz krem pod oczy. Fajnie, prawda? Regulamin znajdziesz tutaj. Byłoby nam bardzo miło gdyby Wasze Mamy zechciały się z nami podzielić w kilku zdaniach swoją opinią na temat kosmetyków!

Ja także jestem Mamą, o czym już zapewne wiesz. Dla siebie wybrałabym zestaw Idealia, przede wszystkim ze względu na potrzeby mojej skóry, która często jest zmęczona. Idealii używałam po drugiej ciąży i szczerze - uważam, że zarówno krem jak i serum do twarzy to naprawdę dobre produkty. Niedawno w ofercie marki pojawił się Regenerujący Balsam w żelu na noc, jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, ale róż mnie bardzo przyciąga.


Jeśli masz ochotę tutaj możecie przeczytać recenzję rozświetlającego kremu Idealia, tutaj natomiast serum do twarzy.

Dziewczyny i Chłopaki, powodzenia!

Bardzo dziękuję Wam za udział w konkursie, gdybym tylko mogła nagrodziłabym wszystkie wypowiedzi. Każda z Mam jest wyjątkowa i to w jaki sposób o niej pisałyście/pisaliście sprawiło, że niejednokrotnie miałam łzy wzruszenia w oczach. Dla mnie był to jeden z najtrudniejszych konkursów jakie przeprowadziłam - Wasze odpowiedzi tak osobiste, że czytałam je z zapartym tchem. Dziękuję Wam!

Nagrodziliśmy trzy osoby:
sobe
Moja mama kojarzy mi się z cytatem A.Einsteina "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia". Te słowa idealnie opisują charakter mojej kochanej mamy. Podziwiam ją za wiele rzeczy, za dobroć,która jest w niej,a którą dzieląc się po stokroć mnoży, za niewiarygodną wręcz wyrozumiałość do innych,empatię, konsekwencję i upór w swoich postanowieniach,zaraźliwy wręcz optymizm,którym potrafi rozpędzić nawet największą życiową burzę .Za ręce,które głównie dają,rzadko kiedy coś biorą, za to,że umie słuchać innych całą sobą i niesie ze swoją osobą zawsze nadzieję na lepsze jutro. Za to,że nigdy nikogo nie ocenia i nie skreśla przedwcześnie , a stara się zrozumieć i pomóc, za to że jest dla bliskich osób zawsze wtedy kiedy jej potrzebują (choćby i to była 3 w nocy, a rano musiałaby iść do pracy) i przede wszystkim za to, że pomimo wszystkiego wokół zawsze jest wierna swoim zasadom i nigdy nie boi się być w 100% sobą! :)

Anya
oja mama kojarzy mi się odpowiedzią, że "nie wejdzie do garnka" kiedy ktoś ciągle pyta się jej kiedy będzie obiad. Z lakierem do włosów bo zawsze go nadużywa. Ze szminką do ust, bo to jedyny kosmetyk do makijażu, którego używa. Z wieczorami, kiedy siadała ze mną na fotelu, oglądałyśmy filmy i robiła mi do spania długie warkocze. Z poczuciem bezpieczeństwa, z dobrą radą na każdy dzień i z rozwiązaniem każdego problemu. Nie ważne czy to urwana głowa od lalki Barbie kiedyś, czy zbite kolano, czy zafarbowane koszule na różowo, mama zawsze coś na to poradzi. Ponad to kojarzy mi się z długimi rozmowami przez telefon, z wiecznym bałaganem w torebce, śpiewaniem przy robieniu sałatki owocowej i z balkonem wypełnionym po brzegi kwiatami.

Karolina Łach
Moja mama kojarzy mi się z osobą która zawsze dmucha na zimne. Woli być przezorna ale ubezpieczona. Zawsze zakłada czarne scenariusze, jest przewrażliwiona na tysiącach punktów. Strasznie marudzi, głośno rozmawia, leni się przed telewizorem zjadając tonę pestek słonecznika. Kojarzy mi się z osobą, której nie chce się zrobić obiadu, wyjść z psem czy pójść do sklepu. Jest okropna, i mimo że łączy mnie z nią silna więź pokrewieństwa to strasznie mnie irytuje i denerwuje. Plotkuje, nie lubi naszych sąsiadek i wyzywa polityków. Jest nudną, bezinteresowną i pozbawioną empatii osobą. A tak na prawdę to strasznie ją kocham i kojarzy mi się z orzeźwiającym zapachem cytrusów, którego wszędzie jest pełno. Zaraża swoją osobą, humorem i miłością wszystkich dookoła. Stwarza silne więzi i jest najwspanialszą kobietą na całej kuli ziemskiej a nawet i wszechświecie. Kojarzy mi się z tym zapachem bo zawsze jest świeża, wypocząta i z uśmiechem na twarzy wita każdy dzień. Radzi sobie z natłokiem codziennych wrażeń i problemów. Drugiej takiej nie znajdę! Jest jak najlepsza przyjaciółka! :)
Wygraj zestaw Vichy dla swojej Mamy! (zakończony)
Czytaj dalej...

72 komentarze:

  1. Ostatnimi miesiącami Mama kojarzy mi się z milczeniem i moim jej zaniedbaniem. Przez moje własne problemy bardzo się od Niej odsunęłam. I wiem, że się martwi, ale nie chcę, żeby martwiła się jeszcze bardziej. Dlatego w Dniu Matki proszę o wyrozumiałość dla wyrodnej milczącej córki. Ona też musi załatwić swoje osobiste porachunki i wtedy, szczęśliwa będzie z pewnością lepiej rezonowała z Jolantą Krystyną S., której tyle zawdzięczam i za którą tak tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta Podbielska19 maja 2015 20:33

    Mnie moja mama kojarzy się głownie z tym , że jest osobą która myśli o wszystkich dookoła . Jednocześnie zapominając o sobie samej. Bardzo bym chciała żeby poznała przyjemnośc płynącą z dbania o siebie jako kobietę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleksandra Sudnik19 maja 2015 20:39

    Moja mama kojarzy mi się z piżmem i niezależnością. Jako że jest kobietą silną, stanowczą i wymagającą często używała solidnych, słodkich i mocnych perfum z ogromną dawką piżma. W domu pachniały tym ręczniki, korytarz i rękawiczki, które pożyczała mi zimą. Od małego uczyła mnie też by liczyć tylko na siebie, by dbać o swoją edukację, o swoje dobro i by nigdy nie podlegać komuś. Zawsze powtarzała, że własny sukces zawdzięcza swojej ciężkiej pracy i bym ja postępowała podobnie. Za to jestem jej wdzięczna, bo to dość brutalna ale prawdziwa lekcja życia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama kojarzy mi się wiatrem we włosach i młodością, uśmiechem na ustach, życiowym luzem i rock'n' rollem.Puszczaniem latawcy, odległością, nieobecnością i samotnością.Nie wszystko w życiu jest piękne i kolorowe.Ważne by starać się je samemu pokolorować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Mama to zdecydowanie czerwone usta! Ogólnie się nie maluje, ale czerwone usta nosi nawet gdy idzie do warzywniaka.
    No i najlepsze ciasta na świecie:) Taki sernik, babka, drożdżówka:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Agata Deptuła19 maja 2015 20:59

    Moja mama kojarzy mi się z delikatnym dotykiem spracowanych dłoni. Z miękkością ciała, w które uwielbiałam i nadal uwielbiam się wtulać. Z najpiękniejszym zapachem ukochanej osoby (równolegle na podium to miejsce zajmuje moja córeczka i mąż). Moja mama kojarzy mi się przede wszystkim z miłością w najczystszej postaci, którą zaczęłam rozumieć dopiero wtedy gdy sama urodziłam małą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Mama kojarzy mi się z pachnącymi Versace Bright Cristal apaszkami, ze spracowanymi dłońmi, którymi głaszcze mnie po głowie, z ciepłym uśmiechem, którym mnie obdarza gdy ją odwiedzam oraz z zapachem pieczonego ciasta z jabłkami... I przede wszystkim z miłością, która w moim sercu jest na pierwszym miejscu. Nie ma drugiej takiej miłości, jak ta do ukochanej Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mamcia kojarzy mi się z różowym ciastem :-) Jak byłyśmy z siostrą małe, upiekła nam babkę, do której wrzuciła budyń malinowy. Pomimo mojego wieku, cały czas pamiętam tamten dzień, tamten zapach, tamto zdziwienie i radość dwóch małych dziewczynek na widok różowego ciasta :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama kojarzy mi się z zapachem świeżego pieczywa, które przynosiła nam zawsze z piekarni w sobotni poranek:) Tak nawiasem mówiąc zastanawiam się z czym ja się kojarze mojemu synkowi:) Pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Arisa Nishimuraya19 maja 2015 21:36

    Moja mama kojarzy mi się z... wieloma przyjemnymi rzeczami oczywiście :) Z jej miękkim swetrem, który nosiła, kiedy byłam małą dziewczynką. Przepysznymi obiadami. Umiłowaniem różowego koloru. Świetnymi dłońmi, których niestety po niej nie odziedziczyłam ;) Z jej wyrozumiałością i troskliwością, opiekuńczością, która często była zbyt duża, ale wiem, że tak okazuje swoją miłość. Z tym, że pomagała mi, ale była raczej oparciem, niż osobą, która wyręczała mnie... i nadal tak jest. A przede wszystkim nadal kojarzy mi się z zaufaniem, które wciąż istnieje :) Tak naprawdę nie jest rzeczą, która mi się z czymś kojarzy... jest osobą, z którą wiążę wspomnienia :) I oby ich było jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama kojarzy mi się z zapachem świeżo upieczonego ciasta, idealnie posprzątanym domem (chciałabym być tak perfekcyjna jak ona ;)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama kojarzy mi się z pięknem,które nie podlega żadnej definicji.Jej błysk w oku to esencja najlepszych cech,to harmonia świadomości jej wartości...Jej mądrość życiowa i troska sprawia,że uleczy najgłębszą ranę a swą delikatnością potrafi zmiękczyć najtwardszą skalę a dobrym i gorącym sercem zaczaruje otoczenie i sprawi,że w najchłodniejszy zakątek na ziemi zajrzy słońce i wszystko staje się lepsze i piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama kojarzy mi się z... elegancją, zupą w termosie (mało elegancko ;), kawą, krzyżówkami, książkami, kolorem rudym, grą w badmintona, morzem i mega wsparciem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama kojarzy mi się ze wspomnieniami o dzieciństwie, z opowieściami o Jemen młodości, rodzinie. Siadaliśmy kiedyś z mama i siostra razem i słuchałyśmy jej historii. Bardzo to lubiliśmy i czasami wracamy do tych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mama kojarzy mi się z...
    - zapachem drożdży...., a raczej rogalików drożdżowych z domową marmoladą - dlatego do dzisiaj mam bzika na punkcie świeżych drożdży - ze wzruszeniem i namiętnością wącham swoje palce po ugniataniu drożdżowego ciasta... a rogaliki - z cukrem pudrem... niebo w gębie - dziękuję Ci Mamusiu!
    - czerwonym długopisem...., którym wpisywała zawsze "pały" z polskiego w mojej klasie - czasami zdarzało się, że mi także
    - codziennymi telefonami.... - tęsknota za wciąż małą córeczką
    - pięknym uśmiechem... ach, jakie to banalne, a jakże prawdziwe.
    - największą niespodzianką ostatnich lat, czyli moją małą siostrzyczką. Jesteś wyjątkowo silna Mamo. a Hania wyjatkowo piekna po Tobie...
    - kojarzy mi sie przede wszystkim z miloscia, ktora nosze w sobie. To dzieki mojej mamie potrafie tak mocno, gleboko, prawdziwie kochac... az do utraty tchu. Ale przede wszystkim mamę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama kojarzy mi się odpowiedzią, że "nie wejdzie do garnka" kiedy ktoś ciągle pyta się jej kiedy będzie obiad. Z lakierem do włosów bo zawsze go nadużywa. Ze szminką do ust, bo to jedyny kosmetyk do makijażu, którego używa. Z wieczorami, kiedy siadała ze mną na fotelu, oglądałyśmy filmy i robiła mi do spania długie warkocze. Z poczuciem bezpieczeństwa, z dobrą radą na każdy dzień i z rozwiązaniem każdego problemu. Nie ważne czy to urwana głowa od lalki Barbie kiedyś, czy zbite kolano, czy zafarbowane koszule na różowo, mama zawsze coś na to poradzi. Ponad to kojarzy mi się z długimi rozmowami przez telefon, z wiecznym bałaganem w torebce, śpiewaniem przy robieniu sałatki owocowej i z balkonem wypełnionym po brzegi kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Beata Korpecka20 maja 2015 01:33

    Moja Mama kojarzy mi się z...
    -pysznym jedzeniem
    -czystym domem
    -pięknym uśmiechem
    -wielkim serce
    -długimi włosami
    -nieśmiesznymi żartami!
    -szybkością
    -zwinnością
    -zaradnością
    a przede wszystkim moja mama kojarzy mi się z pomocną dłonią,bo kto jak kto,ale ona nigdy nie odmówiła mi pomocy! <3 love you Jolcia;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja Mama kojarzy mi się z troską, ciepłem i przede wszystkim miłością. Mama zawsze będzie o
    nas pamiętać. Nikt nie zastąpi mamy. Zawsze będzie nas kochać. Mimo wszystko. Zawsze będziemy jej dzieckiem nawet wtedy kiedy sami już będziemy dorośli i będziemy mieć własne rodziny i dzieci. Mama przez całe nasze życie
    troszczy się o nas. Chce jak najlepiej, opiekuje się nami. Raz lepiej raz gorzej. Nasze dobro jest dla niej najważniejsze, a nasz uśmiech najlepszym lekarstwem i lekiem na całe zło. W naszych oczach jest wielozadaniowa. Przybiera rolę
    nauczycielki, opiekunki, sprzątaczki, kucharki. Na
    wszystkie nasze problemy ma mądrą radę.
    Kocham Cię Mamo !

    OdpowiedzUsuń
  19. Mateusz Paściak20 maja 2015 09:39

    A dlaczego na końcu jest "dziewczyny, powodzenia" Agato?! Ja też chcę takie kosmetyki dla mojej mamy!
    Moja mama kojarzy mi się z ciężką pracą! Jest nauczycielką, której starania są ciągle doceniania i wchodzi stopień po stopniu kariery! Obecnie uczy w szkole podstawowej, jest doradcą w projekcie Unijnym i prowadzi kursy dla innych nauczycieli, w których pomaga im szukać inspiracji do dalszej pracy! Ponadto, ciągle się rozwija, studiuje florystyke, uczy się neurodydaktyki (jak pobudzać mózg, aby nauka przynosiła jeszcze lepsze efekty), a przede wszystkim ma czas się nami zająć! Dlatego moja mama kojarzy mi się z ciężką pracą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mateusz, oczywiście, że przepraszam za dyskryminację!
    :)
    Już poprawione - jak strzała!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja mama kojarzy mi się z siłą i niezależnością. Potrafi poradzić sobie w każdej sytuacji i pomimo tego, że wychowała nas sama nigdy nie narzekała, Pokazała nam, że kobieta potrafi poradzić sobie ze wszystkim, pokonać wszelkie przeciwności a jednocześnie być delikatna i czuła. To ona jest dla mnie wzorem, kiedy jest źle wystarczy przypomnieć sobie, że w końcu jestem córką swojej mamy i muszę dać radę. I daję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dorota Adamska20 maja 2015 10:48

    Moja mama kojarzy mi się z brakiem makijażu, który nie czyni jej wcale mniej piękną. Kojarzy mi się również z niezwykłą siłą, zadziornością, własnym zdaniem. Przede wszystkim mama kojarzy mi się jednak z osobą, która nie wychowywała jak inne mamy! Potrafiła kazać swoim dzieciom niekiedy i "oddać", czy brzydko odpowiedzieć. Uczyła mnie i brata, że trzeba walczyć o swoje. I nadal uczy, mimo że już dawno jesteśmy pełnoletni. Nikt z nas nie uważa to za niepedagogiczne, jest po prostu naszą przyjaciółką, która nie matkując nauczyła nas życia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja Mama kojarzy mi się z dobrą duszyczką, która zawsze była przy mnie, chroniła mnie i kochała. Pomimo, że wychowywała nas sama, sprawiła, że w cale nie brakowało mi ojca. Wiem, że nie raz było jej ciężko, ale podziwiam ją za to, że dała radę i mam nadzieję, że będę taka jak ona, bo sama za kilka miesięcy będę mamą i również podołam temu zadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja Mama kojarzy mi się z bukietem pięknych, pudrowych róż :) Zawsze filigranowa i eteryczna, ale przy tym silna i stanowcza. Elegancka na co dzień, ale energiczna i maksymalnie zorganizowana. Miała ze mną i moim młodszym bratem wiele przepraw, ale zawsze potrafiła dogadać się z nami. Nic na siłę, wszystko sposobem :) Za to ją kocham i niesamowicie szanuję! W lipcu sama zostanę po raz pierwszy mamą, wiem, że przykład będę brała z Niej!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bless the Mess20 maja 2015 13:29

    ha! a moja mama kojarzy mi się z całkowitym brakiem zgody na 'zwijanie się', jak to ona sama mówi. Kobieta, którą los obdarzył piękną skórą do 50 roku życia (dopiero wtedy zaczęła mieć zmarszczki), walczy z oznakami starzenia ni gorzej niż Rambo w obozie wroga. Ma ten swój toaletkowy arsenał kremów i serum, a bez rozświetlających kulek pudrowych i dobrego tuszu nie wychodzi z domu. Próżność? Absolutnie nie! Mama po prostu wie, jaką siebie lubi najbardziej i żadna grawitacja nie jest w stanie tego zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja mama kojarzy mi się z ciepłem. Wewnętrznym i zewnętrznym. Kiedy trzeba to pocieszy i wtedy pokazuje swoje wewnętrzne ciepło, a jak jest zimno to przytuli i już od jej ciepła jest mi ciepło. Chyba to najbardziej lubię w mojej mamie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Izabela Sobusik20 maja 2015 18:03

    Moja mama kojarzy mi się z zapachem porannej kawy o poranku i perfumami C.K. Eternity ... Mój rodzinny dom przesiąknięty jest kompozycją mieszanki tych dwóch zapachów , które kojarzą mi się z najlepszymi chwilami , matczynym ciepłem , radością. Ta woń jest unikalna i daje mi poczucie bezpieczeństwa, bo przecież nigdzie nie jest tak dobrze jak u mamy <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja mama kojarzy mi się... z zapachem drożdzowego ciasta z rabarbarem! Od zawsze wiadomo, ze nikt tak dobrze nie robi ciast jak mama <3 Dla mnie zawsze drozdzowka bedzie dzielem sztuki ktorej sama zrobic nie umiem ale zawsze nawet teraz majac 23 lata bedac w kuchni zmama dostaje wielka lyzke do tzw 'oblizania' nie odbywa sie tez bez lekkich pokrzykiwan mamy ' nie wyjadaj kruszonki' ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Marcin Sniosek20 maja 2015 20:03

    Moja mama kojarzy mi się z naszymi wspólnymi chwilami w kuchni. Tak, moja rodzicielka postanowiła, że przekaże mi wszystkie swoje kulinarne umiejetności. Czasem podczas krojenia warzyw na sałatkę czy szykowania gulaszu, mówiła: Synek, staraj się! Uważaj! Pamietaj o wszystkich składnikach. Dodaj zioła. Musisz chłopaczku nauczyc sie gotować. Nie wiesz, co zycie przyniesie. Wiesz, co moja mamusia powtarzała. Wiesz, mówiłam ci...Przez żołądek do serca.

    Tak oto przebiegały nasze matczyno-synowskie rozmowy w kuchni, pośród zapachu potraw, przygotowywanych z miłością i pasją. To dzieki mamie nauczyłem się podstaw kulinarnych i funkcjonowania jako "model wielozadaniowy". Mycie okien, odkurzanie, zakupy czy pranie ręczne- dzięki mamie nie ma dla mnie czynności czy zadań niewykonalnych.

    Jestem wdzięczny mamie. Za jej mądrość i zaufanie, jakim mnie obdarzyła podczas wspólnej nauki, która nie poszła w las. Mamusia chyba przeczuwała, że moja żona ani gotować, ani piec nie będzie potrafiła. Pokochała we mnie miłość do kuchni, a nasze chwile podczas wspólnych celebracji posiłków są jednymi z najpiękniejszych chwil naszej codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej,
    Wczoraj wieczorem (wtorek) napisałam z czym kojarzy mi się moja Mama, a dziś nie widzę tego mojego komentarza - co się mogło stać?

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej, sprawdziłam spam i mejla - nie dostałam żadnego powiadomienia o komentarzu.
    Czy mogłabyś raz jeszcze wpisać odpowiedź? Bardzo proszę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja mama kojarzy mi sie ze wszystkim co najlepsze, z miłością i świeżo upieczonym chlebem , z zapachem ciasta co niedziele , z wytrwałością i cierpliwością do mnie , szczególnie z szanowaniem moich decyzji życiowych , zawsze słuzy mi radą ale nie potępia moich wyborów. Z popołudniowymi drzemkami i z kanapką do szkoły :) , Z mądrością o nie wyrzucaniu jedzenia i miłością do zwierząt, Z bólem nóg po cieżkiej pracy i naszym domowym Spa co jakiś czas. Mozna by wymieniać w nieskończonośc. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz gdy sama jestem mamą, na moją mamę patrzę troszke inaczej, moja mama nie miała tak łatwo jak ja w wychowywaniu dzieci a mimo wszystko uśmiech na jej twarzy gościł codziennie dlatego kojarzy mi się z duża ilością pozytywnej energi którą zaraża wszystkich w około . Wyobrazam sobie jak musi jej byc przykro ze kiedys mogla mnie tulic i calowac kiedy chciala a teraz jestem od niej bardzo daleko dlatego kojarzy mi sie takze z sila. A przede wszystkim te wszystkie pysznosci co dla nas robila mi sie z nia kojarza i gdy bylam chora zawsze mi przynosila jogurty i banany. I to ze zawsze dobierala dodatki do swoich stroi i to ze zawsze wygladala i pachniala pieknie, wlasciwie wszystko mi sie z nia kojarzy codziennie jak spaceruje z coreczka widze cos co mi sie z nia kojarzy usmiecham sie i od razu mam ochote do niej zadzwonic, najchetniej dzwonila bym codziennie bo widujemy sie zadko i na dzien mamy tez mnie tam nie bedzie wiec ten prezent bylby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moja Mama kojarzy mi się z najlepszą przyjaciółką, jest moją najlepszą przyjaciółką...

    OdpowiedzUsuń
  35. Elcia Jączer21 maja 2015 14:00

    Maja mama kojarzy mi się z domem. Z jego zapachami, bezpieczeństwem i
    ostoją.Do którego zawsze mogę wrócić. Kojarzy mi się z łąką, kwiatami,
    ogrodem. Dzięki niej poznawałam zapachy i rośliny. Kojarzy mi się z
    magicznym doznaniami: mieniące się płatki śniegu, rysunkami mrozu na
    szybach, tęczą, zapachem deszczu. Bez niej moja dusza była by uboga.

    OdpowiedzUsuń
  36. Adrianna Grabińska-Kroczyk21 maja 2015 19:15

    Kiedy myślę o mojej mamie otacza mnie spokój i taka niezwykła energia. Nie było dla niej rzeczy nie do zrobienia. Szła rpzez zycie przebojem i tego mnie nauczyła. Mówiła: uwierz w siebie, zaufaj sobie, wymagaj od siebie a świat stanie otworem. Tego samego uczę moje dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mariola Chlebek21 maja 2015 19:20

    Moja Mama kojarzy mi się z ... domowym ciepłem i spokojem. Od małego dbała o mnie, chciała abym była szczęśliwa. Dziś jest tak samo. Chciałabym Ją choć trochę uszczęśliwić. To dzięki Niej jestem dziś taką osobą jaką jestem. Należy Jej się całe dobro świata :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja mama kojarzy mi się z wiecznie trwającą wiosną pełną kolorów, radości i nadziei na to, że świat jest ciągle piękny... Jej tętniący energią i aktywnością charakter sprawia, że jest jak najpiękniejszy, kwitnący kwiat, który czerpie siłę z naturalnych żywiołów. Jej dobroć, bezwarunkowa miłość i pasja do uszczęśliwiania bliskich sprawiają, że marzy mi się wygranie dla niej kosmetyków VICHY, bo z nich też wypływa dobro - dobro naturalnej wody VICHY. Moja cudowna i najpiękniejsza mama + VICHY = idealna harmonia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Marta Kazanecka21 maja 2015 19:36

    Moja Mama kojarzy mi się z...
    Tęsknotą, gdy nie widzę jej już tydzień. Wiarą w moje możliwości
    i szacunkiem do moich wyborów. Wsparciem, jakim mnie obdarza na co dzień. Z drobnostkami, których mnie nauczyła. Dziękuję jej za to, jakim stałam się człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Margita Bębacz21 maja 2015 20:05

    Moja mama kojarzy mi się... Zamykam oczy i czuję. Czuję zapach
    najpyszniejszej, puszystej drożdżówki z chrupiącą skórką i dużą ilością
    kruszonki. Obie kochamy kruszonkę.
    Zbiegam szybko na dół po schodach, do kuchni. Widzę - jej zaparowane
    okulary, kiedy wyjmuje ciasto z piekarnika. Słyszę jak odkłada blachę na
    deskę. I ta chrupiąca skórka, uginająca się pod nożem. Widzę jak obie
    przełykamy ślinę w tym samym czasie. Już jesteśmy głodne. Mama kroi dwa
    grube kawałki - kruszonka spada na talerzyki. Uśmiecha się do mnie. Ja
    daję jej buziaka i idziemy delektować się smakiem drożdżówki przy
    ulubionym serialu. Na kanapie wtula się we mnie. Mam najlepszą mamę na
    świecie i każda chwila z nią to dobry czas i późniejsze piękne
    wspomnienia. Czujecie zapach mojej pysznej drożdżówki? Znów ją piecze...

    OdpowiedzUsuń
  41. Marzena Zwiernik21 maja 2015 20:08

    moja Mama kojarzy mi sie z ciepłem domowego ogniska.Dająca poczucie bezpieczeństwa, milości, z zapachem pysznego obiadu i duża dawka usmiechu na twarzy.Służaca dobrymi radami życiowymi, oraz troska o moje wybory.Kojaży mi sie z dobrym aniołem, ktory pocieszy i otrze łzy.Dziękuje ci mamo ze jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mama [obraz burzy włosów, lnianej sukienki odsłaniającej jej szczupłe opalone ramione; biegnie tuż obok gdy pierwszy raz utrzymuję równowagę na rowerze. Patrzę na jej ogromną radość, chwieję się..ale ona nie dopusza do upadku. Mam pewność że nic się nie stanie bo ciągle jest przy mnie. Historia trwa od 25 lat. Ja- ciągle jeszcze dziecko starające się o stabilizację, ona- moja opoka].

    OdpowiedzUsuń
  43. Justyna Kosecka21 maja 2015 21:13

    Moja mama to niesamowita cierpliwość, dobro i radość. To istota, która nie żyje dla siebie a dla innych. Przez lata opiekowała się własną mamą i nigdy nie widziałam w jej oczach zniecierpliwienia, pogardy, znużenia. Niezmiennie uśmiechnięta i radosna z miłością pielęgnowała babcię. Moja mama to także pyszny obiad, czysty dom z kwiatami na stole. TO radość z moich sukcesów. Moja mama to szalona niesamowita osoba która nie żyje dla siebie tylko dla innych. Oddałaby ostatnią kroplę zupy, i sukienkę aby innym było lepiej. Moja mama kojarzy mi się... No właśnie.. Z czym.. Z uczuciem którego nie potrafię określić, bo słowa nie oddają tego jak niesamowitą jest osobą.

    OdpowiedzUsuń
  44. Moja mama kojarzy mi się z czarnymi jagodami-co roku wyjeżdżała do babci i tam zrywała,zrywała,przywoziła dwa wiadra,zasypywała cukrem,a nasza piątka rodzeństwa siedziała przy wielkiej szklanej butli i zajadała :) Buzie,zęby i dłonie zmieniały kolor na granatowy :) Moja mama to bezcenny SKARB <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Justyna Świtaj21 maja 2015 21:47

    Moja Mama kojarzy mi się z ogromną siłą miłości. Walczyła o każdy dzień, każdą chwilę życia i trwała niezłomnie przy chorym na nowotwór Tacie. Walka niestety została przegrana, ale Tato odszedł spokojnie w domu, przy Jej boku... Podziwiam Ją i dziękuję Jej za to z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  46. Justyna Drożdż21 maja 2015 22:49

    Moja mama ma piątkę dorosłych już dzieci. W dzieciństwie kojarzyła mi się z Bunią z Gumisiów. Ja i moje rodzeństwo byliśmy, jak Gumisie: niegrzeczne, rozbrykane, zawadiackie i mieliśmy głowy pełne niekoniecznie dobrych pomysłów na zabawę. Mama zawsze służyła nam mądrą radą, pomagała rozwiązywać nam nasze problemy, godziła nas po kłótniach no i przyrządzała świetne posiłki i napoje. Mówiliśmy na nią "Bunia" a na kompot z wiśni "sok z gumijagód".

    OdpowiedzUsuń
  47. Moja mama kojarzy mi się z.moją babcią bo gdyby nie ona by nas nie bylo.

    OdpowiedzUsuń
  48. Moja mama kojarzy mi się z mamusią miłością, troską, empatia, z zapachem Christiana Diora, z uczuleniem na farbę do włosów ( biedna jest, nie ma farby bez składnika, na który jest uczulona, zanim nie Wiedziała, tragedia, puchla i do szpitala trzeba było jechać), z wypiekami, gotowaniem, to od niej nauczyłam się wszystkiego, uwielbiam jej pieczony chlebek z ziarnami, domowe ciasta i przepyszne obiadki, które niestety jadam tylko w weekendy
    Z dbaniem o moją siorke i tatika, kiedy mnie nie ma i oczywiście o dziadków, kojarzy mi się
    Z pamięcią co weekend, że trzeba iść na cmentarz posprzatac,
    Z bieganiem i długimi spamerami
    Z samozaparaciem
    Z opieka nad moimi zwierzątkami, wracam tylko na weekendy :(
    Z graniem na pianinie, gitarze, flecie,
    Zeszkoła ( uczy wfu i muzyki, zmaga się z tymi coraz nieswornymi dziećmi i młodzieżą
    Z wakacjami :) i wolnym kiedy wszyscy inni idą do pracy, jako dziecko miałam mamusie całe wakacje,teraz moja siorka ma tak dobrze
    Z ogrodem i własnym ogródkiem, uwielbia tam przebywać zwłaszcza wiosna i latem
    Z wyjazdami za granicę, kochamy ciepłe kraje
    Z szafa pełna butów , ma ich tysiące
    Z walką z przebarwieniami na twarzy, po urodzeniu mojej Siorki
    Kocha markę vichy i to ona mi ją wpoila <3

    OdpowiedzUsuń
  49. butterfly892122 maja 2015 08:12

    Moja Mama kojarzy mi się z poświęceniem i miłością. Moja Mama była zawsze silną kobietą sukcesu która walczyła zawsze o swoje i wiedziała czego chce, jednak poświęciła się rodzinie, kiedy ta najbardziej jej potrzebowała. Jestem jej wdzięczna za każdą rzecz, którą dla mnie zrobiła, za każdą uwagę a nawet kłótnię. Dzięki niej jestem dziś tym kim jestem - pewną siebie kobietą i dążącą do postawionych przed sobą celów ale nigdy nie zapominam o rodzinie. Jest najważniejsza. Kocham moją Mamę i zrobię wszystko by być kiedyś tak dobrą matką dla swojego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  50. Moja mama kojarzy mi się z siłą. Moja mama to najsilniej stąpająca po Ziemi kobieta jaką znam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Moja Mama kojarzy mi się
    Z pachnącym, gorącym kakao
    I szarlotką z bitą śmietaną;)
    Z nieprzespanymi nocami, kiedy byłam mała
    I później, kiedy z imprezy długo nie wracałam ;)
    Z morzem miłości, wyrozumiałości i ciepła
    I ogromnym wsparciem na każdym etapie mojego życia.

    OdpowiedzUsuń
  52. Moja mama kojarzy mi się z najlepszą przyjaciółką jaką można mieć. Wysłucha, doradzi a nie z góry ocenia. Nie raz nie dwa brano nas również za siostry. Nigdy nie dopadła nas różnica pokoleń przez to właśnie, że jest najlepszą i najbardziej wyrozumiałą mamą! A dzień matki zawsze świętujemy razem jak przystało na najlepsze przyjaciółki bo ten dzień to również moje imieniny :) Najlepsze jest to że z moją mamą dzień matki jest zawsze kiedy ją widzę czy słyszę bo jednak nie zapominam kto mnie wychował i wszystkiego nauczył! :) W tym roku klika dni po 26 maja spotkamy się po 3 latach w różnych rozjazdach.

    OdpowiedzUsuń
  53. Moja mama kojarzy mi się z latarnią morską, która sprawuje pieczę nad dziećmi wyruszającymi na nieznane wody i pomaga wrócić do bezpiecznej przystani, gdy w życiu rozpęta się najgorsza burza.

    OdpowiedzUsuń
  54. Edyta Rybakowska22 maja 2015 19:39

    Moja mama znaczy strasznie dużo... a kojarzy mi się z
    ciepłem, dobrocią, miłością, małą osóbka ale wielka sercem
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Moja mama kojarzy mi się ze śledziami w oleju z cebulką (robi najlepsze na świecie!), kawą z fusami (tylko taką pija) i jej wielkim, dzikim nieładem na głowie, który uważa za materialny wyraz jej szalonej osobowości. A tak bardziej poważnie, moja mama kojarzy mi się z niemal nadludzką cierpliwością i wyrozumiałością (oj, durną i krnąbrną byłam nastolatką) i wielkim sercem, przy którego cieple ogrzewałam się w najsmutniejszych momentach swojego życia. Mama to jest taka ludzka odmiana anioła, który ma za zadanie pokazywać mi światło w szarej codzienności. Kocham moją mamę. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Karolina Jeromin22 maja 2015 20:41

    Moja mama kojarzy mi się z nieustającym gadulstwem. Zawsze ma coś do powiedzenia, nieważne czy zakuwam do kolokwium, w pośpiechu ubieram się przed wyjściem, czy akurat zaczytuję się w ciekawym artykule. Nie przejdzie obojętnie obok mojego pokoju, chociażby miała spytać po raz setny "masz coś do prania? a co na obiad robimy??", ale czy mi to przeszkadza? Nigdy! Chociaż nie zawsze mam możliwość wtrącenia się w jej monolog, to doceniam fakt, że mogę poruszyć każdy temat w jej towarzystwie i żadne moje słowo nie ujdzie jej uwadze. Nie nudzę się w pociągu, tramwaju czy autobusie, zawsze mam do kogo zadzwonić :) Cokolwiek stanie się w moim życiu to pierwsza osoba której numer wybieram i wiem, że to się nigdy nie zmieni.
    Kocham moją mamę i wiem, że markę vichy wybiera od dawna (w co wciągnęła również mnie) więc przyjemnie by było podarować jej taki prezent w dodatku do ręcznie dekorowanych ciasteczek, które zamierzam dla niej przygotować na dzień mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Karolina Łach22 maja 2015 22:39

    Moja mama kojarzy mi się z osobą która zawsze dmucha na zimne. Woli być przezorna ale ubezpieczona. Zawsze zakłada czarne scenariusze, jest przewrażliwiona na tysiącach punktów. Strasznie marudzi, głośno rozmawia, leni się przed telewizorem zjadając tonę pestek słonecznika. Kojarzy mi się z osobą, której nie chce się zrobić obiadu, wyjść z psem czy pójść do sklepu. Jest okropna, i mimo że łączy mnie z nią silna więź pokrewieństwa to strasznie mnie irytuje i denerwuje. Plotkuje, nie lubi naszych sąsiadek i wyzywa polityków. Jest nudną, bezinteresowną i pozbawioną empatii osobą. A tak na prawdę to strasznie ją kocham i kojarzy mi się z orzeźwiającym zapachem cytrusów, którego wszędzie jest pełno. Zaraża swoją osobą, humorem i miłością wszystkich dookoła. Stwarza silne więzi i jest najwspanialszą kobietą na całej kuli ziemskiej a nawet i wszechświecie. Kojarzy mi się z tym zapachem bo zawsze jest świeża, wypocząta i z uśmiechem na twarzy wita każdy dzień. Radzi sobie z natłokiem codziennych wrażeń i problemów. Drugiej takiej nie znajdę! Jest jak najlepsza przyjaciółka! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Moja mama kojarzy mi się z pięknym kwiatem, z który rozkwita z dnia na
    dzień. Pomimo ciężkiej pracy zawsze czeka na mnie z uśmiechem, gorącą
    herbatą i ciepłymi ramionami, w których mogę sie zamknąć kiedy mam tylko
    ochotę. Moja mama jest jak najlepsza nauczycielka, to ona mi pokazała
    pierwszy księżyc, a życie bez jej nauk byłoby niczym. Pomimo tego, że
    mam 21lat nie wstydzę sie jej powiedzieć, że ją kocham i jest dla mnie
    najważniejsza jak tlen do życia. :) Moja Mama kojarzy mi sie z taką
    iskierką, która nigdy nie (z)gaśnie...

    OdpowiedzUsuń
  59. Moja mama kojarzy mi sie z mapa gpsem busola itd. Bez wzgledu na to czy zgubie sie na ulicy w drodze na spotkanie czy zagubie cel w zyciu moja mama pomoze mi znalezc drofe i wskoczyc z powrotem na wlasciwe tory i bezpiecznie wrocic do domu

    OdpowiedzUsuń
  60. Katarzyna Sarnowska23 maja 2015 14:32

    Moja mama to najskromniejsza osoba, jaką znam. Kiedyś myślałam, że jest taka wycofana, może trochę zdominowana przez męża swego, rozkrzyczane dzieci swoje. Jednak po latach, gdy sama jestem mamą i dość głośną i przebojową osobą, wiem, że spokój mej mamy, opanowanie i łagodność są wynikiem właśnie skromności. Dziwna to sytuacja, bo Krysia moja ma tak wiele zalet, zdolności, umiejętności, że mogłaby się nimi chwalić na prawo i lewo :) To jej ręce czarowały najpiękniejsze i najbardziej wymyślne swetry, których zazdrościły mi koleżanki i nauczycielki w szkołach. To jej ręce wyplatały odlotowe fryzury na mej głowie. To jej ręce szyły po nocy, potem pruły i znów szyły płaszcze, sukienki, czapki i inne fatałaszki.
    Tak więc przy tysiącach zalet, moja Mama to kwintesencja pracowitości i skromności, a te niestrudzone dłonie z radością całuję, kiedy tylko mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Moja mama kojarzy mi się z fighterem, to najlepsza
    kobitka na świecie,
    mówię Wam drugiej takiej nie znajdziecie!
    Odkąd pamiętam optymizmem tryskała
    i poczuciem humoru wszystkich dookoła zarażała.
    Uwielbia tańczyć, śpiewać i anegdoty opowiadać,
    na każdy temat można z nią pogadać.
    Wyjątkowych cech ma zdecydowanie wiele,
    wszak jest cudowną mamą i przyjacielem.
    Uwielbiam ją za to jak świetnie gotuje,
    każdy w jej towarzystwie wspaniale się czuje!
    Ona żadnej pracy się nie bała i nie boi
    i uważa, że użalanie się nad sobą damie nie
    przystoi.
    Dzięki niej wyrosłem na porządnego człowieka,
    który tak jak ona z pomocą dla innych nie zwleka.
    Mama czytała mi bajki i do szkoły odprowadzała,
    w odrabianiu lekcji nieraz pomagała.
    Zawsze dobrą radą i ciepłym słowem służyła,
    łatwo nawiązywała znajomości i była dla wszystkich
    miła.
    Przez całe moje życie nauczyła mnie wiele,
    zawsze była moją podporą i świetnym przyjacielem.
    Podziwiam jej pracowitość, upór i zaangażowanie,
    dążenie do celu, wigor i zorganizowanie.
    Mieszka sama, jednak zawsze dobrze czas zagospodaruje,
    na siedzenie w domu nigdy czasu nie marnuje.
    Pomimo swojego wieku, na ile zdrowie pozwala
    prowadzi aktywne życie
    i wiem, że o dalekich podróżach marzy skrycie.
    Ostatnio nordic walkingiem się zafascynowała
    oraz na basen zapisać się chciała.
    Kocham ją za wszystko, podziwiam jak dzielnie przez
    życie kroczy,
    pewnie jeszcze nie raz pozytywne mnie zaskoczy!
    Korzysta z życia i czerpie z niego garściami,
    mam nadzieję, że zawsze będzie dążyć za swoimi
    marzeniami!

    OdpowiedzUsuń
  62. lawendowa Magda23 maja 2015 14:38

    Moja mama kojarzy mi się z zapachem białego piżma od lat pachnie tak samo,wszystkie jej ubrania mają ten zapach ,zawszę wiem,że jest w pobliżu bo czuję ten zapach...nie wiem jak ona to robi,że utrzymuje się ten aromat ale ja tak nie potrafię a to świadczy o jej wyjątkowości

    OdpowiedzUsuń
  63. Moja Mamusia kojarzy mi się z Robin Hood`em, bo moja mama to tak taki Robin Hood w spódnicy:). I żeby było wszystko jasnemoja mamunia nie zabiera pieniążków bogatym dając biednym:). Ma po prostu szlachetne serce i odkąd pamiętam zawsze na pierwszym miejscu stawiała
    szczęście innych nad swoje. Dzieliła się wszystkim co miała. Obdarowywała innych prezentami zapominając o sobie. To Anioł, który zstąpił na ziemię, by ludziom lepiej się żyło. Uwielbiam ją - moja kochana Robinhoodka;).

    OdpowiedzUsuń
  64. Oleksandra01623 maja 2015 17:02

    Moja mama kojarzy mi się (może to oczywiste) ale z domem. Od kiedy się wyprowadziłam bardzo za nią tęsknie! Jest wyjątkowa, pracowita i... ładna :) To od niej zawsze dowiaduję się od kosmetycznych nowinkach, bo zawsze po pracy odpala komputer i ogląda vlogerki, czyta blogi, zawsze jest na bierząco :D Pomimo tego, że pracuje, opiekuje się domem znajduje czas żeby zadbać o siebie, ćwiczy ;) i często odwiedza swoją córkę z koszykiem słoików z domowymi obiadkami :) Jest więc nie tylko dla mnie ale takze dla innych mam wzorem do naśladowania, przykładem, że naprawdę można! Aaaa.. chce do domu!

    OdpowiedzUsuń
  65. Małgorzata Cichoń23 maja 2015 18:29

    Mama kojarzy mi się z dobrym duszkiem lub aniołem, który czuwa przy mnie rano i wieczorem. Wciąż jest przy mnie myślami, telepatycznie, pozytywnymi emocjami pozwala mi uporać się niejednokrotnie z trudnymi decyzjami. Dzisiaj Mamo ♥ skromnie.... dziękuję Ci za to, że dałaś mi życie, dbałaś o mnie i z miłością wychowałaś należycie. Ja w podzięce chcę podarować Ci słońce, pełne radości, złociste i gorące, bo ciepło, które mi dałaś jest dla mnie jedynym lekarstwem na ból, zawsze pomaga wspiąć się na życia szczyty najwyższych gór, jest jak ósmy cud świata, przegania czarne chmury przez te wszystkie lata. Ty i Ja to idealna para zawsze i wszędzie, tak było, jest i zawsze będzie! Sekret naszej więzi tkwi w serdecznym uśmiechu pośród zwykłej, szarej codzienności, poczuciu bezpieczeństwa i bezgranicznej miłości. Od pierwszej oliwki, przez krem aż po kosmetyki kolorowe, Twe cenne porady zawsze są wyborowe! Bezcenne, choć my kobiety jesteśmy tak zmienne, lecz w duecie nasze motto wyznajemy i młodszemu pokoleniu przekazujemy: "uroda jest jak motyl w larwie, trzeba ją uwolnić, by swoim wdziękiem i pięknem oczarować świat", by pomimo upływającego czasu mieć wciąż 18 lat! Kochana Mamo, jesteś serca mego każdym czułym uderzeniem, płynącym z niego najszczerszym życzeniem, szlachetnego zdrowia, sił i codziennej radości, to moje skromne słowa największej wdzięczności, za cały trud i ogromne starania, złożyć pragnę Ci w Dniu Święta Mamy te oto podziękowania. I chociaż nie potrafię wyrazić tego co czuję słowami, dziękuję za każdy rok, za każdy miesiąc, za każdy dzień, za każdą godzinę, za każdą minutę i każdą sekundę niezwykłej więzi, która jest między nami ♥ Z Miłością, Gosia...

    OdpowiedzUsuń
  66. Kasia Wierzba23 maja 2015 19:14

    Moja wyjątkowa i najlepsza mama na świecie,mój najlepszy przyjaciel i powiernica moich tajemnic kojarzy mi się z moim Aniołem Stróżem :) Mogę opowiadać jej o swoich sukcesach i porażkach,dzielić z nią swoje smutki i radości.Wiem,że zawsze z uwaga mnie wysłucha,wesprze dobrym słowem,doradzi.To ona nauczyła mnie,ze nie ma sytuacji bez wyjścia,że rozpacz nie trwa wiecznie…..Biorę z niej przykład.Zmieniają się czasy,nasze zadania życiowe,zawodowe,dojrzewamy,starzejemy się,ale mama zawsze pozostaje ta sama.Zawsze blisko mnie.Jest moją ostoją,bezpieczna przystanią,do której lubię zawsze wracać.Zawsze dzwonię do mamy w dniu moich urodzin,by jej podziękować i złożyć życzenia,za to ,że mnie urodziła,wydała na świat.Dzięki niej mam dziś tak silne poczucie własnej wartości,wierzę w siebie,a wsparcie które mi daje jest bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  67. Dominika Kowalczyk23 maja 2015 20:00

    Mama kojarzy mi się z Elastyną-Mamą w bajce "Iniemamocni". Też jest elastyczna i też nie ma na nią mocnych-jak Mama powie, że ma rację, to kaplica, żadnych dyskusji!


    ...A na koniec i tak zawsze okazuj się, że rzeczywiście tę rację miała! ;))

    OdpowiedzUsuń
  68. Moja mama kojarzy mi się z cytatem A.Einsteina "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia". Te słowa idealnie opisują charakter mojej kochanej mamy. Podziwiam ją za wiele rzeczy, za dobroć,która jest w niej,a którą dzieląc się po stokroć mnoży, za niewiarygodną wręcz wyrozumiałość do innych,empatię, konsekwencję i upór w swoich postanowieniach,zaraźliwy wręcz optymizm,którym potrafi rozpędzić nawet największą życiową burzę .Za ręce,które głównie dają,rzadko kiedy coś biorą, za to,że umie słuchać innych całą sobą i niesie ze swoją osobą zawsze nadzieję na lepsze jutro. Za to,że nigdy nikogo nie ocenia i nie skreśla przedwcześnie , a stara się zrozumieć i pomóc, za to że jest dla bliskich osób zawsze wtedy kiedy jej potrzebują (choćby i to była 3 w nocy, a rano musiałaby iść do pracy) i przede wszystkim za to, że pomimo wszystkiego wokół zawsze jest wierna swoim zasadom i nigdy nie boi się być w 100% sobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jagoda Stelmaszek23 maja 2015 20:57

    Z czym mi się kojarzy moja mama ? Oczywiście z dobrem nieskończonym! To chodzący ideał ! Kobieta tak ciepła,wyrozumiał i cierpliwa Prawdziwy anioł w ludzkim ciele Dla niej nie ma rzeczy nie możliwych To dobra duszyczka ,która potrafi ogrzać każde serducho Jest wolontariuszką,która niesie pomoc każdej potrzebującej istocie Potrafi słuchać i podejmować słuszne decyzje Nawet gdy moje życiowe drogi nie są proste i mają wiele zakrętów Ona zawsze przy mnie czuwa Nigdy nie krytykuje i nigdy nie osądza Zawsze służy mi pomocą i zawsze jest po mojej stronie Jest moją ostoją,moją bezpieczną przystanią do której zawsze mogę wrócić Mamo jesteś moją najsłodszą wisienką na torcie! KOCHAM CIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Mama kojarzy mi się z delikatnością, jaką emanuje dmuchawiec.
    I wolnością słowa, uczuć niczym kolorowy latawiec.
    Mama to promienność niczym blask słońca.
    I niczym poranna rosa...świeżość bez końca.
    Mama to zapach malin zbieranych co lato,
    I zjadanych z lodami czekoladowymi jak to lubi tato.
    Mama kojarzy mi się z grabieniem siana w upale,
    I piciem soku z wodą, ocieraniem z czoła potu niedbale.
    Mama kojarzy mi się z wakacjami nad morzem,
    I zajadaniem naleśników z nutellą albo kurczaka co świdruje sobie z rożnem.
    Mama to miękkość i gładkość skóry, o którą dba,
    I szerokim uśmiechem który zawsze młodości jej doda.
    Mama kojarzy mi się z makowcem, który tak lubi,
    I z tym że ciągle na swoją figurę narzeka, a kilogramów i tak nie gubi.
    Mama kojarzy mi się zawsze z nienaganną fryzurą i makijażem,
    I eleganckim, pełnym klasy ubiorem - wręcz jest takim kobiecości kolarzem.
    Mama kojarzy mi się z dobrocią i zawsze radą pomocną,
    i z tym, że nie wyśmiewa, nie gardzi, a każdą rozmowę z nią uważam za owocną.
    Mama, mamusia, mamińka - ona odznacza się w codzienności i wspomnieniach.
    Jest w sercu, w myślach i w chwilach, które błądzą w marzeniach.

    OdpowiedzUsuń
  71. Moja Mama kojarzy mi się z niesamowitą cierpliwością (a ma dla mnie niekończące się jej pokłady) i wewnętrzym pięknem- w każdym wieku jest dla mnie najpiękniejszą kobietą na świecie- i taka też się sama czuje, z każda nową zmarszczką- "idealia" to zdecydowanie najlepsze słowo...

    OdpowiedzUsuń
  72. Moja Mama kojarzy mi się z... trudno ująć to w kilku słowach...

    - Gwiazdami na niebie... Nigdy nie zapomnę chwil, kiedy jako dziecko czytała mi bajki na dobranoc, a ja słuchając ich patrzyłam przez wielkie okno na rozgwieżdżone niebo :) Mówiła też wtedy, że kiedyś będzie jedną z tych gwiazd na niebie i, że będzie stamtąd na mnie spoglądać, czuwać nade mną...

    - Pięknym ogrodem! Przebywając z Mamą w ogrodzie poznawałam warzywa, owoce, kwiaty. Mama nawet poprzez pracę w takim miejscu, pielęgnację roślin, pokazywała mi od najmłodszych lat, że z szacunkiem należy podchodzić do "świata"... nawet do takich małych, wydawałoby się nieistotnych roślinek. "Wspólnie" wyhodowane tulipany, truskawki, rzodkiewka i wiele innych roślinek zapadły mi w pamięć i często, gdy nadchodzi wiosna przypominam sobie tamte chwile z Mamą :)

    - Niedzielnym, wiosennym obiadem :) Nigdy nie zapomnę tego pięknego zapachu rosołu z wielowitaminową pietruszką, młodych ziemniaczków z koperkiem prosto z pola, soczystego, a zarazem rozpływającego się w ustach kurczaczka z chrupiącą skórką, a do tego młoda kapustka... mmm...

    - Długimi spacerami po łące i lesie. Uwielbiałam te małe, wielkie wyprawy z plecakiem wypchanym pysznym kompotem, wielowarzywnymi kanapkami i owocami. Do dziś pamiętam ich niezwykle aromatyczny smak. Jedzenie podczas takich spacerów nabierało jakby magii... było niezwykle smaczne! A krajobrazy podczas tych wypraw nigdy mi się nie nudziły. I pomimo tego, że spacery były dość częste zawsze było niezwykle ciekawie! Bo jak nie żuraw, to bocian, to zając, to sarna, to ogromny pająk, to piękny, kolorowy motyl. Zawsze ktoś, albo coś na nas czekało :)

    - Ogromną, wewnętrzną siłą! Pomimo choroby jaka ją dotknęła w dość młodym wieku (RZS) i częstym bólem jaki się z nią łączy, zawsze znajdowała czas dla bliskich. By ich wesprzeć, pomóc... Nie wiem czy to miłość dawała i nadal daje jej tyle siły, czy może każdy dobry uczynek spełniony dla innych... Wiem jedno. Pomimo losu, który ją doświadczał (np. śmierć ukochanego ojca w wieku 6 lat, choroba), uśmiech, radość, dobre słowo, chęć do pracy ją nie opuszczają.

    Mam nadzieję, że gdy kiedyś zostanę Mamą, choć w połowie dorównam mojej Mamie i moje dzieci będą mogły powiedzieć/pomyśleć o mnie podobnie... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...