14 maja 2015

My week in photos - 143.

Tydzień dla urody. Udało mi się zlokalizować Kasię Bogdańską z Benefitu i rzucić się w jej ręce oddając swoje brwi, odwiedzić dziewczyny z salonu Wisła i pokolorować paznokcie. Poza tym słońce, zieleń, kwiaty - widziałam już nawet pączki piwonii na które czekam z wielkim utęsknieniem. I lody, of course.
Co słychać u Ciebie?





1. Powroty.
2. Spacery.
3. Bieganie.
4. Po to biegam.
5. U dziewczyn w Wiśle.
6. Brwi <3
7. Godzina bardzo wczesna.
8. My dwie.

My week in photos - 143.
Czytaj dalej...

4 komentarze:

  1. Przed ostatnie zdjęcie dla mnie bomba :) Przypomniałaś mi, że w tym sezonie dopiero raz jadłam lody ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, zjadłabym teraz taką pizze i lody też :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Hispaniola Loveliness14 maja 2015 22:26

    zdjęcie 8 - oprócz Małej, piękne sandały ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...