7 maja 2015

My week in photos - 142.

Wiosna, wiosna, wiosna! Bose nogi, gołe głowy, lody w ręku. Kocham, uwielbiam! Rozkoszuję się zielenią, która wylewa się z każdego zakamarka, uciekam przed bąkami i szerszeniami, a mijający ludzie uśmiechają się z pobłażaniem. Niech to trwa cały czas!!!
Co słychać u Ciebie?





1. W jak wiosna.
2. Z jak Zamość.
3. <3
4. Takie dni kocham.
5. Nie przestałam biegać, o nie nie!
6. Na osiedlu moich rodziców jest jeszcze takich kilka, są przepiękne i puste:(
7.8. Najpiękniej.

My week in photos - 142.
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, też uwielbiam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem zakochana w Wiośnie jak Ty! Tyle kwiatów wokół, tyle cudownych zapachów, tyle energii! Żyć nie umierać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki :) Z jak Zamość - piękne miasto, miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna tego roku jest dla mnie wyjątkowo smutna, tyle się dzieje, że nawet jej nie zauważam:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wdowa Po Stalinie7 maja 2015 19:23

    Wiosno, ah to Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, uwielbiam takie wpisy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. też kocham wiosnę, nareszcie chce się żyć! xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Żal tych staroci :( Z taką nonszalancją burzymy wszystko to co stare ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, pięknie <3 Kocham wiosnę i nigdy nie byłam w Zamościu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie zielono i kwieciście :) Kocham wiosnę, jak wszystko budzi się do życia po szarej i burej zimie :D Od razu lżej na sercu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna magnolia! U mnie w ogrodzie też kwitła. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Daria,szkoda, że one tak szybko przekwitają:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Donia, ja tak samo jak Ty -kocham kocham kocham!

    OdpowiedzUsuń
  14. Roma kiedyś musisz odwiedzić więc:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mami, pewnie, że żal tym bardziej, że one są piekne prawda? Teraz juz nie ma takich domow, czasami widziałam własnie takie stare i np jeszcze z gankiem <3

    OdpowiedzUsuń
  16. mogłaby trwać przez 10 meisiecy w roku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kahleenka dziękuję Ci bardzo:*

    OdpowiedzUsuń
  18. mam nadzieję, że to nic poważnego?
    :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Aga. bylas kiedys? Na dluzej?

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokladnie, szkoda czasu na siedzenie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Swego czasu bywaliśmy z moim Robertem prawie co tydzień - nawet myśleliśmy mocno o przeprowadzce z Wa-wy do Zamościa :) Potem był ślub, teraz jest mała Ola, a dom, który powstawał w Kalinowicach został sprzedany :( Świetnie się tam czułam, mimo, że nie był do końca wykończony spędzaliśmy tam mnóstwo czasu... :)

    Mój Robert urodził się w Rzeszowie, a w Zamościu ma bliską rodzinę :) W czerwcu prawdopodobnie będziemy na ślubie i weselu właśnie w Zamościu :)
    A Ty mieszkasz w Zamościu, czy byłaś "na weekend"? Pewnie odpowiedź jest na Twoim blogu, ale przyznaje, że czytam od niedawna i nieregularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. www.dollycocossino.blogspot.no13 maja 2015 09:43

    na taka wiosne czekam...jesczze z 3 tygodnie pewnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...