8 maja 2015

Ideał kobiety w 9 krajach.


Zgadniesz kto jest na liście? Do biegu, gotowi, start! Tak, zgadza się jest na niej moja ulubienica czyli Kim Kardashian (mój tekst Wszystkie chcemy być jak Kim Kardashian), ale to Beyoncé otrzymuje koronę. Po kolei, dziewięć krajów, różni ludzie, różne kobiety, mężczyźni oraz gusta. W USA za Biggest Beauty Icons uważane są Beyoncé, Kim Kardashian oraz modelka Karlie Kloss, w Korei Południowej Miranda Kerr, w Arabii Saudyjskiej Kim Kardashian, Meksyk nalezy do Miss Universe Pauliny Veg, w Australii Gisele Bundchen, w Hiszpanii nikt inny jak Penelope Cruz (podpisuję się obiema rękami mimo, że hiszpanką nie jestem, ale wielbicielką urody Penelopy owszem), Południowa Afryka to znów Beyoncé - podobnie w Holandii. W Chinach natomiast czeka nas niespodzianka - Sophie Marceau przede wszystkim oraz Taylor Swift, Miranda Kerr, Keira Knightly.

A w Polsce? Kogo uważamy za ikonę urody? Myślę, że gdyby zapytać o nasze polskie ikony na liście mogłyby się znaleźć Przybylska, Steczkowska, Trzebiatowska, kto jeszcze? W przypadku zagranicznych jest mi zdecydowanie trudniej typować - stawiam na Beyoncé i Kim, ale nie są to moje wybory, biorę je pod uwagę ze względu na ich popularność.

Kogo typujesz? Kto według Ciebie jest ikoną urody w Polsce?
Ideał kobiety w 9 krajach.
Czytaj dalej...

40 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam urodę Taylor Swift, ale nie sądzę, że jest ona ikoną urody w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ideal to Bianca Balti:) a z pl Gośka Kożuchowska, Magda Frąckowiak i Monia Jac Jagaciak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Penelope jest boska, zgadzam się w zupełności :) Poza tym mam słabość do Kate Moss, podoba mi się Gisele i Beyonce. Z aktorek ponad wszystko uwielbiam Susan Sarandon - za młodu była prawdziwą seksbombą :)
    Z polskich gwiazd podoba mi się Katarzyna Herman, ale kto jest ikoną urody w Polsce, nie mam pojęcia,

    OdpowiedzUsuń
  4. Penelope - zgadzam się :) w Polsce mojemu Mężowi najbardziej do urodowego gustu przypada Dereszowska chociaż mnie denerwują jej usta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z polskim pań, bardzo podoba mi się Małgorzata Socha (oczywiście sprzed okresu jej ingerencji w swoją urodę), lubię podpatrywać Edytę Górniak (fajna z niej 40-tka), Żmudy urody nie lubię, za to podoba mi się Natasza Urbańska. Podoba mi się uroda Patryci Kazadi, ma dziewczyna również fajny styl.


    Z zagranicznych kobiet, podobają mi się TOP modelki lat 80 i 90-tych, głównie Cindy Crawford oraz Linda Evangelista. Zachwyca mnie Angelina Jolie i chyba to wszystko..

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwona Blicharz8 maja 2015 14:13

    Napiszę o osobie, która nie jest ani najmłodsza ani nie wychodzi z przysłowiowej lodówki ...
    Danuta Stenka.
    Dla mnie od dawna jest kobietą po prostu p i ę k n ą ; ma klasę, ma urodę i styl. Chciałabym starzeć się tak pięknie jak ona :) Z czasem nic nie traci- a może wręcz zyskuje...

    Poza nieprzeciętną urodą cenię w niej to, że potrafi zagrać zarówno arystokratyczną piękność jak i kobietę z gminu; nie boi się być brzydka, nieatrakcyjna. Zawsze jest fasynująca.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wdowa Po Stalinie8 maja 2015 14:21

    ciężko tak z Polską...niby mamy tyle pięknych kobiet, ale jakbym tak miała odpowiedzieć w 15 sekund, to bym tego nie zrobiła :( ogólnie chyba nie mam osobiście jakiejś ikony urody, którą wielbię...Sofia Vergara jest według mnie piękna, Olivia Wilde ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam typ urody Sandry Bullock, Jennifer Lopez, a także Edyty Górniak, którą skądinąd podziwiam niezmiennie od 21 lat:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z naszych rodaczek zdecydowanie Edyta Górniak, a szukając wsród zagranicznych kobiet Cate Blanchett

    OdpowiedzUsuń
  10. W Holandii kroluje aniolek VS Doutzen Kroes - Holendrzy sa z niej dumni i to ona jest idealem piekna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie piękne są: Marieta Żukowska i Anita Sokołowska, ze starszego pokolenia Grażyna Wolszczak <3 Na pewno dużo więcej, ale to takie moje typy na szybko :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Martyna Skrzypczak8 maja 2015 17:24

    Też sądzę, że Danuta Stenka. Klasyczna, posągowa piękność.

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszka Grochowska, Magdalena Cielecka, Katarzyna Herman, Danuta Stenka. Piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Weronika Wróblewska8 maja 2015 19:48

    Cegielska albo Cielecka:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasia, tez mi sie wydaje, ze nie do konca ;)
    Chociaz to pewnie zalezy od tego kogo pytamy.

    OdpowiedzUsuń
  16. o tak, i ja uważam, że Herman jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Donia,hmmm to ja się muszę Tomka zapytać - bo zza granicy to wiem kto mu się podoba - Gwen Stefani:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Angelina jest piękna i mądra - też ją typuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Iwona, masz rację - Stenka jest bardzo atrakcyjna i uważam, że z każdym rokiem piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  20. wiesz, że ja podobnie? muszę się zastanowić jeśli chodzi o Polki.

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ten czas szybko leci, od 21 lat! wow - ja pamiętam jak jechała na Eurowizję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziwna jakaś jesteś - ja też uważam, że Żukowska & Sokołowska są mega atrakycjne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wychodzi na to, że Stenka ma dużeee powodzenie tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  24. Maria Loks <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Anita Barbara8 maja 2015 21:48

    Stenka na pewno. Pięknieje z wiekiem, a poza tym ma to coś. Magda Mielcarz jest śliczna, Anna Prus ( taka aktoreczka), Agnieszka Szulim. Generalnie sporo jest ładnych kobiet w naszym kraju. Inna sprawia, że tego piękna nabierają z czasem i trudno je nazwać ikonami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie Charlize Theron na świecie, a w Polsce Aleksandra Hamkało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą co do Charlie dla mnie jest piękna a z Polek to od dawna Aneta Kręglicka.

      Usuń
  27. Charlize Theron! A z polskich Frąckowiak i Cielecka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z ocenianiem urody mam mały problem…..cóż z tego, że jest
    tak wiele pięknych dziewczyn, jak się nie ma tego czegoś to…. Yyyyy…. No właśnie
    ;) Wiem… wiem… „to coś” warunkuje
    względność, co nie zmienia faktu, że intelekt na twarzach licznych „piękności”
    bywa dość mocno zarysowany :/ Zrób ranking wśród naszych urodowych typów
    blogerek… ahahahahhahahaha :D ale bym popłynęła – bo tu jest wiele ciekawych
    dziewczyn i są blisko :D czasami klikam post tylko dlatego, że któraś mi się
    bardzo podoba i chcę zobaczyć nową odsłonę :D Jeśli chodzi o polskie znane face
    to chyba Mołek – ale to ogólnie za klasę i szlachetne rysy, co do „zagrAManicznych”
    to tak jak pisałam Portman – pełna spójność – doktorat z psychologii ma
    wypisany na twarzy ;) Czekaj… 123 WRÓĆ – Olga Bołądź – też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie piękną aktorką jest Katarzyna Zawadzka, wielbię też boską Pe.(niesamowicie sensualna w Vicky Cristina Barcelona), ostatnio myślałam o ikonie piękna naszych czasów...i powiem Ci szczerze, że jeszcze nie odnalazłam odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  30. Za granico, dla mnie zawsze Cate Blanchett. U nas ...problem ;) Kiedyś Agnieska Wagner i Szapołowska , dziś podoba mi się Ada Fijał .

    OdpowiedzUsuń
  31. Marta Podbielska11 maja 2015 11:13

    https://www.pinterest.com/martape123/beauties/ Moja lista! A z polskich to Aleksandra Hamkało jest wow wow wow Kasia Sawczuk jest młodziutka ale czuje ze wyrośnie na prawdziwą piękność(do tego mądra dziewczyzna) Joasia Kulig ma cos mega w sobie no i Dantua Stenka to tak, wiadomo.. Plus p. Dymna w młodości <3

    OdpowiedzUsuń
  32. A mi się podoba Nicole Kidman!!! Ale właściwie tylko w filmach nie moge nigdy się na nią napatrzeć, na zdjęciach to juznie.Cate Blanchett ma coś w sobie, Danuta Stenka!!!, pewnie jeszcze pare by się znalazło głównie modelek jak Milla Javovich itp, kiedyś też Renne Zellweger ale jak była młoda....Napewno z całą pewnością moim typem nie jest Kim Kardashian dla mnie ona jest nijaka!! Zero subtelności, zupełnie nic kobieta w sobie nie ma a jak zobaczyłam kiedyś wpis,, Wszystkie chcemy być jak Kim''myślałam, że to ironia i nawet nie przeczytałam hehe

    OdpowiedzUsuń
  33. Aż nie chce mi się wierzyć, że tak ciężko przychodzi mi teraz podanie nazwisk czy to polskich czy zagranicznych kobiet, które uważam za piękne. Jest ich przecież mnóstwo! Od razu przyszły mi jednak do głowy Natalia Klimas i Anita Sokołowska. Ostatnio przeglądając jakieś czasopismo natrafiłam na sesje tych dwóch pań i nie mogłam się napatrzeć. Jeśli chodzi o zagraniczne gwiazdy to taki mój pierwszy strzał na szybko to zdecydowanie Reese Witherspoon. Ktoś może powiedzieć, że typowa, amerykańska blondi. Dla mnie ma jednak w sobie to "coś".

    OdpowiedzUsuń
  34. www.dollycocossino.blogspot.no13 maja 2015 09:39

    Mi sie tez Belucci podoba :) I dla mnie na bank dzis Gwen Steffani - jest najpiekniejsza po prostu ! wiem, ze to dziwnie zabrzmi ale przypomina mi moja babcie jak byla mloda

    OdpowiedzUsuń
  35. www.dollycocossino.blogspot.no13 maja 2015 09:42

    Gwen Stefani jest piekna. Podoba mi sie tez Belucci, Vanessa Paradis i Christy Turlington

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...