18 maja 2015

Czternaście pomysłów na proste paznokciowe wzorki.

Każdy z nich zrobię nawet ja więc zrobisz go na pewno i Ty. Są proste, ładne, pięknie się prezentują i możesz kombinować z kolorami. Znalazłam czternaście inspiracji, które są wykonalne nawet w sytuacji, gdy uważasz, że na pewno nie potrafisz zrobić niczego oprócz pomalowania płytki na jeden kolor (to właśnie jestem ja). Zamiast ciemnych odcieni możesz wypróbować pastele lub neony, będzie wiosennie/letnio i wesoło.








Mój faworyt? Ostatnie zdjęcie, ten wzór jest przepiękny! Niby zwykłe ultra cienkie paseczki, ale moim zdaniem wyglądają bardzo efektownie i są chyba proste do zrobienia, są? :)
Będę próbować, aktualnie skróciłam paznokcie do zera - często po ciąży niestety sypią się zarówno włosy jak i paznokcie, u mnie na szczęście tylko paznokcie. Czekam więc, witamizuję się i oszczędzam płytkę. Ale do rzeczy! Który wzorek zrobisz?

zdjęcia: pshiiit.com, nail-common.com, buzzfeed.com
Czternaście pomysłów na proste paznokciowe wzorki.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. Mnie się podoba prostota, i gdybym umiała bajerować się w takie rzeczy, wybrałabym przedostatnią inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też tylko paznokcie, ale od za to od zawsze. Bez lakieru byłoby tylko gorzej, on je u mnie chroni. Piękne wzorki, zwłaszcza dwa ostatnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przedostatnie też są super, do dzieła Aga! Zamaist czarnego zrób jakiś pastel i będzie wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daisy, a jakiej odzywki używasz? Ja próbowałam wielu i problem w tym, że moje paznokcie są na maksa przesuszone i się rozwarstwiają:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, ostatnio używam odzywki w formie olejku marki Mavala, ponoć ma przyspieszać wzrost płytki. Znów uzywam odżywki Microcell 2000 Nail Repail, po 2 tyg dam znać czy duet działa jak powinien.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy by mi to wyszło...chociaż kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie robię wzorków na paznokciach, przy moim ciągłym zmywaniu i innych robotach w domu rzadko kóry lakier trzyma mi się dłużej niż 2 dni. Więc szkoda roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleksandra Szczepanek18 maja 2015 15:29

    niektóre nie są takie proste jak się wydają :D Jednak ładnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja skorzystam bo Sally Hansen u mnie nie działa miałam tez Nourish Me Essie ale tez nie za dlugo było super Przypuszzam

    OdpowiedzUsuń
  10. Marta Podbielska18 maja 2015 16:47

    BAAARDZO ladne. Proste nie za bardzo przyciagaja uwage ale nie sa tez nudne, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te czarne kropeczki wygrywają! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy i ostatni wzorek, dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niektóre faktycznie proste, ale czy ładne? nie do końca...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie każdy z tych wzorków jest niemożliwy do wykonania - mam dwie lewe (a raczej dwie prawe, bo ja leworęczna jestem :P) ręce do zdobień - nawet kropek równych nie umiem zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  15. przedostatni chyba skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam taki minimalizm !

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli już to pierwszy. Nie lubię przebijającej płytki, więc jak już malować to porządnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog nominowany! Informacje : http://tuwszyscyjestesmysoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super te zdobienia! Bardzo proste i ślicznie wyglądają! A bierzesz już udział w malowaniu na paznokciach & w ramach akcji prospołecznej?

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje ulubione! :) O te ostatnie <3 Szukasz też więcej inspiracji? Zapraszam do mojego bloga www.charlotte.li :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...