5 maja 2015

Chanel Collection Mediterranee. Makijaż Lato 2015.


W tym roku lato marki Chanel kusi nas głębokim fioletem, nasyconymi czerwieniami i pomarańczami, ciemnym lazurem oraz czekoladowym złotem. Kolory wspaniale oddają moje wyobrażenie o urlopie i gorących wieczorach w krajach śródziemnomorskich, a w szczególności właśnie kojarzę z nimi czekoladowe złoto na powiekach oraz wibrującą pomarańczę na ustach. Całość powinna zostać zwieńczona zapachem Chance, który potrafi przenieść do krainy szczęścia, a wakacje przecież właśnie tym są, prawda? W tym roku planujemy polecieć do Grecji zatem ja ze swoim urlopem doskonale wpasuję się w opcję Collection Mediterranee.



Gwiazdą kolekcji tego lata są według mnie cienie w sztyfcie Stylo Eyeshadow. Aplikuje się je niezwykle przyjemnie ponieważ ich formuła powoduje uczucie chłodzenia oraz świeżości. Boska pigmentacja dzięki, której jesteś w stanie za jednym pociągnięciem sztyftu stworzyć ciekawy makijaż. Pamiętaj jednak, że w związku z faktem iż jest to formuła chłodząca aplikacja na linii wodnej nie jest wskazana. Spośród pięciu nowych odcieni, u mnie możesz zobaczyć lawendowy fiolet Campanule i ciepły brąz Caroube.

Poniżej możesz obejrzeć swatche produktów: Levres Scintillanes Rose Paradis, Rouge Coco Shine Insoumise, Lumiere D’Ete oraz Stylo Eyeshadow: złocisty brąz Caroube, fiolet Campanule.


Puder brązujący Lumiere D’Ete to muśnięcie słońca, delikatne i subtelne. Zwraca na siebie uwagę najbardziej, w końcu jest kameliową gwiazdką kolekcji, ale ja oddaję ten tytuł cieniom - według mnie to one są zdecydowanie warte Twojej uwagi! Lumiere D’Ete z pewnością sprawdzi się u kobiet z jasną karnacją (na zdjęciach możecie zobaczyć go na moich kościach policzkowych), zachwycone będą także kolekcjonerki - kamelia jest przepiękna.


Chanel Le Vernis w odcieniach: maku (Coquelicot), głębokiej lawendy (Lavanda) oraz turkusu (Mediterranee) to propozycja dla kobiet lubiących konkretne kolory - ja czuję się właśnie w takich dokosnale dlatego też cieszę się, że w tym roku lato nie serwuje żadnych pasteli. Poszczególne lakiery pokazywałam na Instagramie, tutaj oraz tutaj możesz zobaczyć zdjęcia (pamiętaj, że jest to jedna warstwa lakieru!)


Pierwsze dwa zdjęcia to makijaż w słońcu, poniżej w świetle naturalnym. Na fotografiach największą uwagę przyciągają moim zdaniem usta - kolor Levres Scintillanes Rose Paradis jest bajeczny i wygląda naprawdę pięknie, prawda? Mam nadzieję, że efekt jaki można uzyskać Lumiere D’Ete również będzie dla Ciebie widoczny. Na powiekach mam cień Stylo Eyeshadow w odcieniu Caroube.


Który produkt z Collection Mediterranee skaradł Twoje serce?
Chanel Collection Mediterranee. Makijaż Lato 2015.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Cienie zdecydowanie :) Puder brązujący zupełnie nie dla mnie ale cienie, tak cienie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wdowa Po Stalinie5 maja 2015 10:05

    pomadka do ust wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  3. Usta, usta skradły me serce. Bardzo mi się podobają mi się te soczyste kolory. o dziwo, gwaizdą chyba miał bronzer, tymczasem jest jest to produkt dość kontrowersyjny, wielu osobom się nie podoba. Macałam go w Douglasie, ma przyjemną konsystencję, co do koloru na ręce nie byłam przekonana. Kamelia chyba większą karierę zrobiła na różu w wiosenenj kolekcji. Właśnie, szkoda, że nie ma żadnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aha! Pierwszy raz widzę na twarzy Lumiere D'ete, u innych blogerek jest on niewidoczny. Wygląda na to, żeby efekt był widoczny potrzebne są zdolności...


    Piękny jest ten brąz, pasuje Ci bardzo. Tak jak mówisz, kredki Stylo Eyeshadow to gwiazda kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi sie ten brązer podoba właśnie dlatego, że jest taki delikatny:)
    Lakiery nie dla mnie, szczególnie ten okropny fiolet:) Kredki do oczu są fajne i dla siebie wybrałabym ten brąz ale mam już podobną z Artdeco, która pewnie się nie umywa do Chanel ale nie planuję się o tym przekonać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga serio? Zobacz na swatchu jest też widoczny, nie wiem czemi miałby być problematyczny?
    Ja mam jasną karnację, u mnie jest ok z pigmentacją.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha ha ha, co z tym fioletem co?
    Mi się podoba i to bardzo, jest konkretny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwona, kamelai jest piękna - ja jednak wolę ją w wydaniu właśnie różu bądź srebra jak na Gwiazdkę.


    a usta - o tak,tak!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję - chociaż to właściwie nie ja powinnam dziękować;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Donia, są super naprawdę - ten efekt chłodzenia latem będzie mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swatch jest świetnie zaprezentowany, ale najbardziej podoba mi się jak się mieni na Twym poliku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz przepiękną cerę! I matową - moja w słońcu skwierczy jak olej na patelni, nawet z nałożonym pudrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknajrst ta kolekcja! Mam nadzieje, ze wkrótce uda mi sie ja przetestować na żywo, bo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paulina Furgalska5 maja 2015 15:05

    Wow niezła kolekcja ! Intryguja mnie kolory lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Błyszczyk wygląda u Ciebie cudownie, ale moje oko przykuła również koralowa pomadka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje zdecydowanie puder brązujący nie dość że pięknie wygląda w opakowaniu, to na Twojej buzi jeszcze piękniej. Bardzo lubiłam pasiaczki Chanel, a ostatni już dobija końca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Weronika Wróblewska6 maja 2015 11:55

    Te usta <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O mamo, błyszczyk jest obłędny! Brązowy cień też chętnie bym przygarnęła bo przecież cieni w tym kolorze nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki mnie jakoś szczególnie nie uwidoły (macałam kawitka w drogerii, pomarańczowy), ale zdjecia bardzo, pięknie Agata!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...