11 maja 2015


Mój blog ma cztery lata. Od 1460 dni codziennie jestem tutaj obecna. Na Twoich oczach zmieniałam się, zostawałam Mamą, próbowałam nowych rzeczy, rozwijałam się, spełniałam marzenia. To właśnie Ty byłaś świadkiem tego wszystkiego! Najprawdopodobniej część mojej rodziny, znajomych wie mniej o tym, co się u mnie dzieje niż Ty. Wow. Przez te lata nic się nie zmieniło, nadal kocham to miejsce, traktuję je wyjątkowo, szczególnie. Czekam na zmiany, na nowe, na wyzwania, na Ciebie obok mnie.
Co będzie dalej? Mam sporo fajnych pomysłów, które mam nadzieję będą dla Ciebie inspirujące. Jedno jest pewne, nadal będę się trzymała tego: girl power & always wear lisptick!   

- Agata Herbut


AMNMAG 04/15.AMN
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. korona i makijaż <3 Miejsce jakich mało . Wiernie od lat tu siedzę hyhyh

    OdpowiedzUsuń
  2. mami, korona pożyczona zgadnij od kogo;)


    I to jedna na jafajniejszych rzeczy jakie daje prowadzenie bloga - takie dziewczyny jak Ty. Serio.
    Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog w ciągu tych 1460 dni przeszedł ogromną metamorfozę, wiem bo jestem z nim prawie od początku. Wspaniale, że pomiędzy recenzje wplatasz też inne tematy. Tak trzymaj ! Ekstra fota, królowa może być tylko jedna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje :) Muszę zastosować się do zasady "always wear lipstick" - u mnie z tym kiepsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Trzymam kciuki za kolejne 4 lata:) Najwspanialsze w blogowaniu jest to, że można poznać wiele wartościowych ludzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Weronika Wróblewska11 maja 2015 17:26

    Yay, 4 lata to kawal czasu.
    Zycze wielu inspiracji i wiernych fanek:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. sto lat, sto lat :) kawał czasu :) Agata życzę kolejnych zaskakujących i świetnych pomysłów :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy z niecierpliwoscią na to, co będzie 💕 gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Agata prowadź bloga do końca świata...uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i ładnie proszę żebyś pisała dla nas jak najdłużej ;)

    PS. Pierwsze zdjęcie wymiata <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...