22 kwietnia 2015

My week in photos - 140.

Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty! Zamęczam Was tym, ale uwierzcie mi, że słońce daje mi tyle energii, że mam tysiąc pomysłów w ciągu dnia i mnóstwo radości. Jesteśmy poza Warszawą, korzystamy z czasu tylko dla siebie i spędzamy całe dnie razem plus babcia i dziadek oczywiście. Niczego więcej nie potrzebuję. Serio.
Jak się macie?




1. Piękno.
2. Moje biegackie krajobrazy..
3. Tutaj prawie urwało mi głowę.
4. Idę w modę.
5. Urodziny Tomka, ale tego od pociągów.
6. Milusińska.

My week in photos - 140.
Czytaj dalej...

5 komentarzy:

  1. Płaszczyk <3
    Ja się nie mogę wygrzebać z chorób :( No serio ..całe lata nie miałam ze zdrowiem kłopotów, nie brałam antybiotyków, a w ciągu ostatnich dwóch tyg już drugi :(
    Proszę mnie przytulić ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Biegasz z kurami? :D u mnie co najwyżej jakiś pies podleci i za buta złapie, kur brak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jestem typowym mieszczuchem bo całe życie bałam się kogutów :D
    Zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo klimatyczne zdjęcia :) pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia Karolina Leja28 kwietnia 2015 22:45

    Takie klimaty zdecydowanie pozwalają odetchnąć od szarej rzeczywistości i zaczerpnąć świeżego powietrza. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...