9 kwietnia 2015

My week in photos - 138.

Podróż na święta, super szybkie i niestety śniegowo - deszczowe, pierwsza wyprawa we czwórkę i do tego pendolino (chwalipięta!). Na ten okres pogrzebałam swoją dietę (jaką dietę?!), rozleniwiłam się trochę, ale już wróciłam do gry, uwierzcie mi! Jak Wam minęły Święta? Odpoczęłyście? Zrelaksowałyście się? Fajnie było?






1. ♥
2. Mikro maraton.
3. Mosty.
4. Bartłomiejowa urodzinowa tarta orzechowa (ja robiłam!).
5. Tajemniczy ogród.
6. Piękna, piękna Paulina.
7. Święta ho ho ho.
8. Mała podróżniczka.
9. Sernik popisowy, kajmakowy!
10. Na wschód <3
11. Swojska dziewczyna.
12. W drodze.

My week in photos - 138.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. Marta Podbielska9 kwietnia 2015 14:04

    Za świętami niestety nie przepadam, szczególnie że K w Szwecji a ja w Pl tym razem więc tym smutniej. agat ale masz piekny kolor walizki właśnie sie przymierzam do kupna bo mam taką że mi się chyba iedługo rozpadnie. Gdzie ją zakupiłaś<3? wow, pendolino to już nie przelewki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojezu jak ja bym ta tarte zjadla !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tarta wygląda obłędnie! Podasz przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci dziecie rosnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jedzenie aż ślinka cieknie:) a dzieciątko - mała księżniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga, nie wiadomo skąd ma taaaakie długie!

    OdpowiedzUsuń
  7. to jedzenie kiedys sie przeciwko mnie odwroci, za duzo gooo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nie wiem co lepsze, naprawde:)

    OdpowiedzUsuń
  9. juz 8 miesiecy skonczyla, wlasnie sie po mnie wspina.

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie pewnie! pozniej wstawie tutaj:*

    OdpowiedzUsuń
  11. wittchen na wyprzedazy, jest zajebista - lekka i pakowna. byly jeszcze inne kolory - ku[powalam w ich sklepie www,

    OdpowiedzUsuń
  12. U mojej siostry dzieciaki mają takie rzęsy, że gdyby je umalował to by się na czole zatrzymywały. Od kilku lat nabijam się z siostrzeńca, że mu poobcinam i sobie dokleję, bo on chłopak jest i nie potrzebuje takich firanek :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, super. Czekam z niecierpliwością ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Monika Balińska11 kwietnia 2015 12:45

    <3 najlepszy tort urodzinowy ever! W sumie fajnie, że moje już niedługo ;)

    PS. też chce taką walizkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Monia, dla Ciebie to już inny muszę wymyśleć :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...