3 kwietnia 2015


Piszę ten tekst trzeci raz. Co miesiąc wychodzi mi zbyt filozoficznie i może nawet trochę przygnębiająco. Mam nadzieję, że to miejsce nie stało się dla mnie wentylem, gdzie mogę wypuścić z siebie to, co mnie uwiera i gryzie. Wolimy przecież czytać o czymś pozytywnym, wesołym, lekkim i przyjemnym, prawda? Na przykład o parkach, które właśnie się zielenią, o tulipanach, żonkilach i hiacyntach. O Dniu Kobiet! O planowaniu urlopu i pływaniu w morzu. O plotkach, nowych butach, torebusi i nowym smaku lodów (ok, to tylko o mnie...ale ostatnio Grycan wypuścił śliwkowe). Wiesz, z jednej strony pisząc o błahostkach czuję się dobrze, ale z drugiej - czy nie pomyślisz, że nie mam nic więcej do powiedzenia? Mam wrażenie, że i Ty i ja mamy dość złych, smutnych wiadomości, które powodują strach, złe myśli i smutek. Może właśnie to jest moment, żebym podjęła decyzję o pisaniu we wstępniaku o rzeczach budujących, wesołych, powodujących uśmiech? Jak myślisz?   

- Agata Herbut



AMNMAG 03/15.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Wiesz co, to jest myśl, żeby zapoczątkować nowy cykl - ostatnich przemyśleń, gdzie będzie można poczytać o Twoim punkcie widzenia o życiu codziennym, tym bardziej, że takie wpisy jak ten, bardzo mi się podoba. Czasami takie myśli też muszą znaleźć swoje ujście :) a AMN to nie tylko kosmetyki, ale i kulinaria i lifestyle!

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo nadejscie wiosny jest budujace.
    Ps. Sliwkowe? Jami:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany :D
    Witaj Discus :D
    Mnie tam nie uwiera , to że czasem jest filozoficznie. Lubie takie przemyślenia u ludzi . Zatrzymanie swojej uwagi choć na moment na czymś więcej .. pisz, jak czujesz . W końcu blog słusznie powinien być jakąś formą wyrażania siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta Podbielska3 kwietnia 2015 19:51

    Agat o ja u Ciebie tez Disqus:o Nie musi być wcale zawsze wesoło bo w zyciu bywa tez smutno, chętnie czytam i smutne i wesołe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta Podbielska3 kwietnia 2015 20:06

    Aaa ale fajna okładka dopeiro zaczela mi sie ruszac<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Marta na razie sprawdzam jak się "sprawdza" technicznie - jeśli będą z nim problemy wracam do starocia.

    OdpowiedzUsuń
  7. mami zobaczymy jak ta nowość mi się sprawdzi:)))


    Będę pisała, ale czasami zastanawiam się czy w ramach misji nie powinnam tutaj optymizmu siać!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Weronika, a gdzie ta wiosna? Ja jej nie widze:((((
    Wyciagnelam kurtke zimowa i szalik i czape:(




    sliwkowe mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  9. I o to wlasnie chodzi-by z nadzieja przez okno wygladac czy juz przyszla;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądam przez okno z nadzieją!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...