21 marca 2015

SHARE WEEK 2015.

Czym jest Share Week? To akcja wymyślona przez Andrzeja z jestKultura w ramach której blogerzy polecają innych blogerów. "...to mój pomysł polecania sobie nawzajem autorów przez autorów. W ten sposób otwieramy się nawzajem jako piszący i nagrywający koledzy oraz koleżanki, a także pokazujemy naszym Czytelnikom, kogo cenimy lub kim się inspirujemy." W tym roku przyłączam się również i ja z moimi trzema typami, tadam!

lempapilo
czyli Marta, którą mam przyjemność znać osobiście. Jak się zaczęło? Znalazłam jej bloga w sieci i od razu napisałam czy zgodzi się wystąpić jako modelka w AMNMAG - zgodziła się (mogłyście ją podziwiać na listopadowej okładce, o tutaj), a ja od chwili w której poznałam jej bloga wyczekuję nowych postów i nowych prac. Jest genialna, kreatywna i robi świetne makijaże.
Gdzie ją znajdziecie? lempapilo.com

format 1x1
znalazłam na Instagramie i baaardzo polubiłam. Blog modowy prowadzony przez nietuzinkową dziewczynę, jest zupełnie inny niż wszystkie. Piękne, klimatyczne zdjęcia i sto procent luzu - uwierzcie są jeszcze takie strony! Podoba mi się właściwie na każdej płaszczyźnie więc podobnie jak w przypadku lempapilo - czekam na posty z utęsknieniem.
Gdzie ją znajdziecie? format1x1.pl

waniliowa chmurka
ona mówi, że sezonowo, naturalnie i z pasją więc ja jej wierzę. To mistrzostwo świata, idźcie, gotujcie, jedzcie i cieszcie się małymi rzeczami. Zdjęcia podobnie jak u poprzedniczek piękne (hej, w moim rankingu są same dziewczyny!).
Gdzie ją znajdziecie? waniliowachmurka.blogspot.com

Teraz Wy! Dajcie znać w komentarzach jakie są Wasze ulubione blogi!
SHARE WEEK 2015.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Nie poznalabym Marty na okladce:-)
    Piekna z niej Dziewczyna. Uwielbiam jej makijaze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za kolejną dawkę nowych, ciekawych blogów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że coraz więcej osób ma istagrama, chyba też muszę założyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem na etapie poszukiwać nowych ciekawych blogów, i świetna jest ta akcja, szkoda, że nie trwa cały miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna akcja z polecaniem, zaraz zajrzę na te blogi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że blog ciekawy ale chyba nie wykorzystujesz jego potencjału do zarabiania w 100%. A możesz zarobić całkiem nieźle promując produkty związane ze zdrowiem i urodą, szkoda żeby ruch na twojej stronie się marnował, jak możesz dorobić sobie niezłą pensję, wpisz sobie w google - spieniężanie stron o zdrowiu i urodzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet mi ciezko opisac slowami jak przemilo sie teraz czuje! Tak na maxa! I to jeszcze wsrod takich fajnych osob sie tu znalazlam.caluuuuuuuuuje Cie mocno!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blogi, od wczoraj przeglądam i jestem zachwycona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna inicjatywa :)
    http://waniliowachmurka.blogspot.com/
    http://www.mypinkplum.pl/
    http://www.mypinkplum.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. gry https://www.g2a.com/r/patx3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...