30 marca 2015

My week in photos - 136,137.

Podwójnie. Ostatni tydzień był bardzo mocno zabiegany, nieoczekiwany wyjazd do Zamościa sprawił, że nie miałam kiedy podzielić się zdjęciami z Wami. Pierwszy dzień wiosny uczciliśmy lodami, a jakżeby inaczej - za oknem w końcu jest zielono i mam wrażenie, że ludzie na ulicy uśmiechają się częściej. Co u Was zdarzyło się przez ten czas?








1. Ciepło!
2. Ostatnio wersja jabłkowo - orzechowa rządzi.
3. Start.
4. Ja i pastele.
5. Ja i bieganie.
6. Spotkanie z marką Smashbox i kilka trików do zapamiętania.
7. Raz jest tak.
8. A raz tak.
9.. Pierwszy dzień wiosny.
10. Na wschód <3
11. Mani w Salonie Wisła zawsze spoko.
12. Randka.
13. Ekipa Matrixa stworzyła to w kilka minut.
14. Mój palec na bogato.
My week in photos - 136,137.
Czytaj dalej...

5 komentarzy:

  1. I znów będzie błękitnie, i znów będzie zielono! wiosna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię taki mix zdjęć. Szybka relacja z minionego tygodnia. Pierwszy dzień wiosny spędziłam w pracy. Też bym biegała ale nie mam z kim chodzę więc na siłownię:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dzisiaj mix zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poka bliżej "na bogato" ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...