11 marca 2015

My week in photos - 135.

Dzień Kobiet, Dzień Kobiet! Jak go spędziłyście? Ja obchodzę wszystkie święta jakie znam więc wieczór był nasz (mój, Jagi i Zoi) - były lody i pizza w kształcie serca i kwiaty! Zaczęło robić się coraz cieplej więc każdy z nas ma dwa razy więcej energii, jak tak dalej pójdzie to będę potrafiła ogarnąć cały dom/bloga/dziewczyny/Tomka/rodzinę/znajomych/sprawy w kilka minut! Hellll yeahh! Co u Was? Co się zmieniło?


>


1. Ciepło!
2. Sesja z Magdą.
3. Moja owsianka, oczywiście.
4. Moja nóżynka.
5. Najgorzej.
6. Kochane dziewczyny, to dla Was!
My week in photos - 135.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Jak Wiosennie na zdjęciach! I tylko jedno zdjęcie nie ma różowego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosna w koncu wiec bedzie coraz wiecej kolorow Aga, ja juz nie moge sie doczekac slonca!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Widziałam na własne oczy wczoraj krokusy więc lada chwila!

      Usuń
  4. nóżkaaaaaaaaaaaa <3 kiedy ciocia pozna?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi smaku narobiłaś tą owsianką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenka, sama teraz jak na nia patrze - zjadlabym :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. a bierz bierz, a owsiany to juz nie chcesz?!

      Usuń
  7. Jeju jakie nóżki piękne <3
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nozki do schrupania:)
      pewnie, ze zajrze!

      Usuń
  8. ja uwielbiam Twoje owsianki i to jak świetnie się prezentują na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To pierwsze i dwa ostatnie mają w sobie jakiś magiczny klimat.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...