10 marca 2015

Makijaż: Różowo.


Dzień dobry, oto wiosna. Różowa, rześka i co najważniejsze - nie jest pastelowa! Inspiracja znaleziona na ukochanym Pintereście, później widziana w opcji: limonkowa zieleń u Marty, a dzisiaj u mnie. W takich kolorach będziecie widzieć mnie tej wiosny. Fajnie?


Jest też kreska, wytuszowane rzęsy, odrobinę różu na policzkach i usta jedynie potraktowane błyszczykiem. Cera zmatowiona choć pięknie wygląda także rozświetlona, ale tak porządnie oczywiście - przecież kochamy glow!


Mam na sobie:
podkład: Yves Saint Laurent, Le Teint Encre De Peau B10
róż: Mac,Rosy Outlook
oczy: Bobbi Brown, eyeliner w żelu Black, MAC pigment
brwi: Benefit, Gimmie Brow/ Dark
usta: Dior, Lip Glow
Makijaż: Różowo.
Czytaj dalej...

35 komentarzy:

  1. Pięknie i bardzo oryginalnie <3
    Agatka, zdradzisz co to za naszyjnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiscie - zamawialam go w Le Boho Bleu - kazda blaszka ma wygawerowaną literkę:)

      Usuń
  2. Podobuje mi się bardzo i pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silverose ciesze się, że się podobuje;))))

      Usuń
  3. Pięęęeeknie kocham takie mocne akcenty! Pastele tez kocham i kreski tez kocham! Chociaz ostatnio sie nie lubimy, nie wiem co sie stalo bo myslalam ze umre w kreskach a jednak teraz najlepiej sie czuje prawie saute. Strasznie sie ciesze ze juz wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to bez kresek? Marta cos Ci jest!!!?
      U Ciebie podobala mi sie ta limonka baaardzo, ja wyprobuje jeszcze turkus.

      Usuń
    2. No właśnie sama nie wiem może to początek czegoś nowego? Moze to czas na milionaście kotów!
      Dajesz turkus ja wypróbuje w postaci linera z kropeczką pod!

      Usuń
    3. ok, widzialam te kreskowo kropkowe chabrowe i sa mega, rob rob!

      Jak juz zalozysz hodowle kotow daj nam znac z dziewczynami na wycieczkę przyjedziemy:))

      Usuń
  4. Intrygująco, ciekawie, nietuzinkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. luthienn, dziekuje - musze wyprobowac z innymi kolorami.

      Usuń
  6. Ha ! Jest moc ! Roz i fuksja to twoje barwy Agata ! Piekny look !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mami, dzięki - na starość będę szaleć z kolorami;)

      Usuń
  7. Super efekt! Makijaż wygląda bardzo radośnie:)
    Mi najbardziej rzuciły się w oczy policzki - są idealnie podkreślone i nawet widzę subtelny kontur, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mi sie tez taki makijaż zachcial! Jutro robię !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rarity rob rob rob, ja zrobie tez turkus!

      Usuń
  9. niby troszkę tego różu a jaki efekt :D super

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się to, jak prezentuje się na twarzy podkład YSL. Wyglądasz promiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Różowy makijaż zawsze pasuje do kobiety, ślicznie on wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...