13 marca 2015

Geeks | Iga.


Jestem
Mamą rocznego Miłosza i żoną Marcina. Jestem współwłaścicielką kawiarni, co powoduje, że czasami czuję się sprzątaczką, a czasami bizneswomen. Jestem z Mazur, ale od lat jestem zakochana w Warszawie. Jestem wybuchowa, pewna siebie i zorganizowana.

Robię
Od rana do nocy. Zdarza się nieraz, że na dwa czy trzy etaty. Najważniejsze jest to, że robię to co lubię - gotuję, mam swój biznes i jestem niezależna. Budzę się rano i mam w głowie, że nie jadę do pracy, tylko do mojego domu, kawiarni, którą kocham i bez której nie mogę żyć.

Inspiruję się
Moim mężem, który jest opanowaną częścią naszego duetu. Jego osoba mnie uspakaja, sprowadza na ziemię i uczy pokory. Dzięki niemu moje życie ma sens, to on spełnił moje dwa największe marzenia - dał mi syna i stworzył mi moje wyśnione miejsce pracy.

Co robić żeby Twoja pasja stała się Twoim życiem?
Przede wszystkim mieć kogoś obok siebie oraz - w moim przypadku - postawić wszystko na jedną kartę. 4 lata temu tak właśnie zrobiliśmy. Rzuciliśmy pracę, wzięliśmy kredyt (nie na mieszkanie) i zaczęliśmy spełniać marzenia. Były łzy i stres, ale teraz wiem, że było warto.

Igę możecie znaleźć tutaj:
na Dobrej 14/16 w Warszawie, Wars and Sawa, Facebook.










Geeks | Iga.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. <3 ale fajnie. inspiruję się, zazdroszczę i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrość tylko zacznij działać, a co!

      Usuń
  2. Ale inspirujące cudo.

    Naprawdę, aż dobrze na sercu po przeczytaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słowo jakie mi sie nasuwa to ZAZDROSZCZĘ :'

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jest mieć pasje i wsparcie bliskiej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! To bardzo istotne, druga osoba może dodać skrzydeł.

      Usuń
    2. Albo je chamsko podcinać :(

      Usuń
  5. Miło się czyta taki post:)
    Obyś zawsze już była szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyyna, mam nadzieję, że i ja i Iga będziemy;)

      Usuń
  6. Jak się fajnie czyta takie posty o ludziach zadowolonych, spełnionych :)
    KONIEC NARZEKANIA! Życie jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, nie mamy na co narzekać, naprawdę!

      Usuń
    2. Zgadza się! Grunt do zmiana myslenia, pozytywne nastawienie i wiara!

      Usuń
  7. Gratuluję,takich ludzi jak Ty podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Często bywam, genialne wegeburgery! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak chcę, i te fajowe ciasto co kroisz, coś pewnie pysznego.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...