6 marca 2015

Chanel Rêverie Parisienne Le Vernis.


Pod koniec stycznia pokazywałam Wam wiosenną odsłonę makijażu według marki Chanel, dzisiaj natomiast obiecane właśnie wtedy lakiery do paznokci. Dla przypomnienia - wiosna według Chanel Makeup Creation Studio to paleta kontrastujących odcieni, stanowiących kompozycję utkaną z delikatności ożywionej wibrującym światłem - Rêverie Parisienne. Wiosną wszystko jest możliwe... Bogactwo kolorów pełnych świeżości, niemalże jak bukiet przed chwilą zerwanych polnych kwiatów. Soczyste pączki, które lada chwila otworzą się i pokażą swoje prawdziwe piękno.

Trio lakierów do paznokci - miękki palisander, energetyczna fuksja i metaliczna zieleń. Przed Wami Le Vernis:
Desirio 643 - obłędna ciemna fuksja
Tenderly 641 idealne połączenie fioletu, wrzosu z szarością
Paradisio 645 - perłowa, pastelowa zieleń




Bardzo dobrze czuję się w Desirio oraz Tenderly. Trochę inaczej wygląda sprawa z Paradisio, którego fanką nie jestem ze względu na wykończenie. Perła to nie jest moja bajka, zdecydowanie lepiej czuję się w kremowych, soczystych i konkretnych kolorach. Perłowa, pastelowa zieleń pasuje moim zdaniem do delikatnej, eterycznej dziewczyny, która świetnie czuję się w jasnych, zwiewnych kolorach. Le Vernis na mojej płytce trwa i trwa i trwa, nie odpryskuje i nie ściera się. Wszystkie odcienie, które możecie zobaczyć na zdjęciach to jedna (!) warstwa lakieru! Pięknie prawda?

Która propozycja Wam najbardziej się spodobała?
Chanel Rêverie Parisienne Le Vernis.
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. Desiro robi największe wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fuksja i fiolet podobają mi się tak samo mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Tenderly - lubię takie nieokreślone kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tenderly jest świetny! Uwielbiam takie połączenie fioletu i szarości. Takie paznokcie wyglądają po prostu mega elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni to jakaś pomyłka (dla mnie oczywiście), ale dwa pierwsze cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba Desirio i Tenderly.

    OdpowiedzUsuń
  7. Desirio jest przepiękny :) Pozostałe tez ale już nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Desirio jest bardzo przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tenderly mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Desirio jest po prostu piękny <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...