3 lutego 2015

Shiseido Future Solution Lx Foundation I20.


Poprzedni rok obfitował w ogromną ilość podkładowych premier, jedną z nich był produkt japońskiej marki Shiseido Future Solution LX Total Radiance Foundation o działaniu przeciwstarzeniowym. Efekt idealnej i promiennej skóry ma utrzymywać się przez cały dzień, a składniki pielęgnacyjne formuły w miarę jej systematycznego stosowania wzmacniać skórę, wygładzić istniejące zmarszczki oraz redukować przebarwienia. Według informacji prasowej zastosowanie opatentowanych technologii opartych na cząsteczkach pudrowych (Aura Radiance Powder/Time Match Powder) pozwala na skorygowanie widocznych oznak starzenia się skóry, zmniejsza widoczność zmarszczek, rozszerzonych porów oraz pozwala na utrzymanie efektu nieskazitelnej i pięknie rozświetlonej skóry niezależnie od jej zmieniającej się kondycji w ciągu dnia. Dzięki wyjątkowym składnikom pielęgnacyjnym do tej pory stosowanym jedynie z linii pielęgnacyjnej Premium Future Solution LX (Skingencell 1P/Super Bio Hyaluronic Acid/ Premium Uji Green Tea) podkład utrzymuje komórki skóry w idealnej kondycji, dzięki czemu skóra pięknie odbija światło i skutecznie walczy z pojawieniem się kolejnych oznak starzenia. Technologia 4 MSK ujednolica tonację, redukuje przebarwienia.


Produkt otrzymujemy w szklanym słoiczku (jest zabezpieczony folią więc mamy pewność, że nikt nie testował go wcześniej), dostępny niestety tylko w dwóch odcieniach I20 oraz O40 - u mnie możecie zobaczyć jaśniejszą wersję, która dla bardzo jasnych cer na pewno będzie za ciemna. Wydaje mi się, że w moim przypadku ten odcień najbardziej sprawdzi się późną wiosną/latem, gdy cera nabierze odrobinę więcej koloru (niemniej jednak teraz się nie odznacza, dobrze się dopasowuje, ale jest minimalnie ciemniejszy niż kolor skóry). W opakowaniu wydaje się być ciężki i gęsty, w rzeczywistości (na szczęście!) taki nie jest. Możesz spodziewać się lekkości i łatwości przy aplikacji - Shiseido obiecuje rozświetlenie i wywiązuje się z obietnic. Podkład pięknie otula cerę i nadaje zdrowego wyglądu. W lustrze widzisz wypoczętą, zdrową skórę, o wyrównanym kolorycie. Poniżej możecie zobaczyć swatche w słońcu (zdjęcie numer 1) oraz w świetle dziennym (zdjęcie numer 2).


Jak sprawdza się przy suchej skórze? W związku z tym, że jego zadaniem jest oprócz wyrównania kolorytu - pielęgnacja - nie obawiajcie się przesuszenia czy podkreślenia już istniejących przesuszeń! W tej kwestii sprawdza się idealnie! Najfajniej sprawdza się przy aplikacji palcami, dobrze wtapia się w skórę i kryje to, co powinien. Wydajność? Nie zużyłam oczywiście całego opakowania, musiałybyście poczekać dość długo z przeczytaniem recenzji, w wyniku moich obserwacji jestem w stanie wyprorokować, że będzie ze mną długi czas. Na mojej średnio suchej skórze wygląda bardzo dobrze (efekt rozświetlenia jest widoczny), jeśli miałyście okazję testować go i Wasza cera jest ekstremalnie sucha dajcie znać proszę jak u Was się sprawdził!


Efekt końcowy czyli na mnie możesz zobaczyć na zdjęciach powyżej, jest dobrze prawda?

Shiseido Future Solution Lx Foundation kosztuje od 270 zł w perfumeriach internetowych do 339 zł w Sephorze/Douglasie.
Shiseido Future Solution Lx Foundation I20.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. whatttt? przyzwoicie tylko?! kochana nie mam na twarzy photoshopa więc chyba jest moc!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest moc, podoba mi się bardzo:)

      Usuń
    2. wygląda rewelacyjnie :)

      Usuń
  2. Jest dobrze :) Mam wrażenie, że tylko ujednolicił kolor ? OK jak napisałaś do tego on jest :) Ale jak dla mnie to za mało za 300 zł

    OdpowiedzUsuń
  3. PETARDA! Agata, to jest wręcz podkład dla Ciebie stworzony! Dopiero na Twojej suchej buźce widać potencjał tego podkładu. Moj 040 jeszcze nieotwarty leżakuje w szufladzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa, i jeszcze napisz co masz na ustach i polikach, bo to też warte poznania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada u Ciebie bardzo ladnie . Po Twojej recenzji Sheer Perfection zakupiłam i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda świetnie, do jakiego produktu mogłabyś mi go przyrównać?
    Niestety obawiam się że kolor może być dla mnie za ciemny, jestem na poziomie 010 Dior/Chanel i 103 (Clarins)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z kolorami to się nie popisali. Wybór między dwoma, to raczej marny wybór. Ale widzę, że nadrobili jakością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam go obadać w S, ale w olsztyńskiej tej marki nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kolor ciemny, aczkolwiek u Ciebie na taki nie wygląda :)
    Świetnie się prezentuje, ale u mnie pewnie dawałby niechciany błysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam okazje testować i dla mnie za taką cene - cóż oczekiwałabym czegoś więcej :) Aczkolwiek na Twojej buzi wygląda super :) Niestety u mnie podkreślał wszystkie suchości na buzi ( mam bardzo sucha cere )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...