24 lutego 2015

Oscary 2015: Najmniej trafione makijaże.

Na pewno nie są to najgorsze makijaże, nigdy bym ich tak nie nazwała - według mnie są mało trafione, czegoś zdecydowanie w nich brakuje lub jest za dużo, a może są tylko zwyczajne? Patrzysz na zdjęcia i make up i ... nic się nie dzieje. To znak, że coś mogło pójść lepiej. Tak stało się w przypadku Violi Davis (za mocny makijaż?)i Solange Knowlence (za dużo czerwieni?). Zbyt mało ognista Nicole Kidman, która właśnie z takim określeniem zawsze mi się kojarzyła oraz skazana na zbyt jasny podkład Meryl Strep - myślę, że nawet z tej odległości przy której zostało zrobione zdjęcie jest to widoczne. W sieci widziałam zbliżenia i Meryl prezentowała się dużo starzej niż w rzeczywistości. Z kolei u Melanii Griffith moim zdaniem jest za dużo wszystkiego i mam przeczucie, że spora liczba pięknych kobiet w średnim wieku poprzez wsmarowywanie w siebie tony kosmetyków kolorowych wygląda co najmniej nie najlepiej. Numer sześć to piękna Louise Roe i bardzo przytłaczające oczy, smutne i wybijające się na pierwszy plan.




Blanca Blanko i zmarnowany potencjał - mocniejsze brwi oraz bardziej zaakcentowane oczy lub usta byłyby idealne! Drobniutka modelka Dorith Mous, która mam wrażenie została mocno przytłoczona fryzurą, suknią, butami i makijażem - powinno być bardziej zwiewnie? Jamie Chung z kolei zbyt delikatnie podkreślone oczy spowodowały, że twarz jest niemalże niewidoczna. Karolina Kurkova jest przepiękną kobietą, na Oscarach myślę, że wyglądała zbyt blado i anemicznie - brakuje mi tutaj chociażby mocniej podkreślonych policzków.



Co myślicie o tych makijażach? Podobają się Wam?

1.Viola Davis
2. Solange Knowles
3. Nicole Kidman
4. Meryl Strep
5. Melanie Griffith
6. Louise Roe
7. Blanca Blanko
8. Dorith Mous
9. Jamie Chung
10. Karolina Kurkova
Oscary 2015: Najmniej trafione makijaże.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. Nie jestem ekspertką więc raczej trudno mi się wypowiadać w kwestii trafionego makijażu czy też nie. generalnie nie mam się do czego przyczepić, to są zdjęcia, więc kwestia oświetlenia robi tutaj swoje. Jestem przekonana i dam sobie rękę odciąć, że Meryl Strep miała idelanie dobrany podkład. Mnie akurat bardziej się podoba Nicole Kidman w delikatniejszym makijażu, zresztą jak jednym okiem ją w TV oglądałam to on aż tak mocno delikatny nie był, fajnie podkreślone brwi i oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam, że nie są to złe makijaże, ale według mnie czegoś w nich brakuje - moim zdaniem Meryl wygląda trochę trupio. Każda z nas będzie miała swoje zdanie w kwestii makijaży:)

      Usuń
    2. gdybym miała się czegoś czepić, to były by to nasze gwiazdy. Kulesza miała piękną suknię, jednak właśnie jej makijaż był jakiś taki nijaki, szaro wyglądała przynajmniej w kamerach. Trzebuchowska natomiast w swojej sukni wyglądała grubo:)

      Usuń
  2. Jamie miała piękną suknię, obawiam się, że za mocny makijaż i byłoby właśnie wszystkiego za dużo... Dla mnie wygląda pięknie i naturalnie. Taka eklerka do schrupania <3 Meryl piękną kobietą jest, ale jakoś mam wrażenie, że ten mejkap jest niedokończony... ciut mocniejsze brwi, trochę bronzera i różu i nawet za jasny podkład by się obronił.. Solange w ogóle mnie nie zachwyciła, suknia zamiast podkreślać kobiece atuty - tłamsi i ten makijaż - nie.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to suknia, a czy jakieś sari ze spodniami ?

      Usuń
  3. Meryl Strep wyglądała trochę jak pani dyrektor idąca do biura.

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaże makijażami ,ale Blanka, to już po całości dała ciała .. ta kieca ... omg ! Czyje to to ?

    Dziś powtórka na Canal + o 21 ceremonii . Chyba rzucę okiem , bo na żywo odpadłam, niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę sobie przypomnieć nazwisk, ale w jakiejś oscarowej galerii widziałam zbliżenia na twarz dwóch aktorek, które postawiły na mocniejsze usta... i niestety szminki koszmarnie właziły im w załamania ust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie w kwestii najgorszego makijażu wygrała Jennifer Lopez i ta obrzydliwa szminka, która koncertowo spierdzieliła udaną resztę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jamie ladniusio, tak świeżo przynajmniej z daleka...Ale Meryl zapudrowana na AMEN:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi podoba się Louise Roe i nie mam nic do zarzucenia. Reszcie faktycznie coś brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się co do numerów:
    1.Viola Davis
    2. Solange Knowles
    7. Blanca Blanko
    8. Dorith Mous
    10. Karolina Kurkova

    Meryl ma swój niepowtarzalny urok, a Jamie Chung (której nie kojarzę) miałam przepiękną kreację :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...