20 lutego 2015

Marc Jacobs Style Eye-con no.7. The Lolita.


Nareszcie doczekałyśmy się! Do Polski wchodzi właśnie kolorówka Marca Jacobsa: palety, cienie, lakiery, pomadki - wszystko! Dzisiaj chciałam pokazać Wam paletkę wypełnioną bardzo neutralnymi kolorami: od jasnych beży, poprzez brąz, złoto, kończąc na gorzkiej czekoladzie. Trochę matu, trochę perły i brokatu (złoto!), kolory przyjazne właściwie każdej karnacji i niesamowita konsystencja produktu - to tak w skrócie.


Siedem okrągłych, świetnie napigmentowanych cieni do powiek, w minimalistycznej i bardzo eleganckiej oprawie (jedno z najładniejszych opakowań palet jakie mam w swojej kolekcji). Prawdę mówiąc dla tych z Was, które dobrze czują się w kolorach ziemi myślę, że mogłaby stać się tą jedyną i wyjątkową. Cienie są miękkie, delikatne i satynowe - nie osypują się przy aplikacji (oprócz brokatowego złota - dość suchego, ale na powiece prezentującego się bardzo dobrze). Świetnie się blendują i moim zdaniem są zdecydowanie warte uwagi!




Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć swatche w świetle dziennym, bez żadnej bazy i obróbki graficznej. Poniżej już w akcji, zwróćcie uwagę na fakt iż możecie stworzyć nimi praktycznie każdy makijaż - od nude po wieczorowy.


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością cieni, są świetne i nie mijały się z prawdą opinie, które już czytałam na ich temat. Kwestia ceny: w Polsce będą kosztowały 249 zł (siódemki) oraz 175 zł (trójki) - biorąc pod uwagę, że będzie można je upolować podczas Dni Vip w Sephorze (kolorówka Marca Jacobsa jest na wyłączność) z rabatem co najmniej minus dwadzieścia procent uważam, że zdecydowanie warto bliżej im się przyjrzeć! W ofercie znajdziecie kilka wersji kolorystycznych więc każdy typ urody będzie miał w czym wybierać.


Miałyście okazję poznać kolorówkę Marca Jacobsa? Jakie są Wasze wrażenia?
Marc Jacobs Style Eye-con no.7. The Lolita.
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. Wyglądają fantastycznie! Jak tylko MJ wejdzie do perfumierii to lecę zmacać :) Całe szczęście,że będzie w Sephorze. Tam przynajmniej jak jest rabat, to jest na wszystko, a nie jak w Duglasie, zawsze małym druczkiem wykluczone najciekawsze pozycje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, niefajne jest to, że wykluczają kilka marek jak np. MAC, który jest super popularny.
      Niebawem już powinny być więc będziesz mogła zobaczyć wszystkie odcienie.

      Usuń
  2. Pomarudzę trochę bo trochę się sypią:) To pewnie ten perłowy tak się posypał;) A i Ciebie wolę w ciemniejszej wersji na oczach:)
    Ale poza tym czekam na MJ bo ciekawa jestem pudru i szminek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, to złoto środkowe - można oczyścić polik albo i nie oczyścić i mieć trochę brokatu na sobie dla lepszego nastroju ;)))

      Usuń
  3. cienie jak cienie :D opakowanie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna próbowałaś ich? Nie ruszają Cię zupełnie?

      Usuń
  4. Jedna z najpopularniejszych palet Jacobsa! Fajnie, że i my będziemy miały dostęp do tej marki. Mnie najbardziej kuszą pędzle!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ekskluzywne opakowanie i jakoś fajna to można się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję się zaintrygowana ;), więc jak będzie okazja na pewno przyjrzę się MJ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie jest cudowne, cena zupełnie nie dla mnie niestety, ale może na naked się zdecyduje podczas dni vip :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie piękne, ale rób to septum :3 niesamowicie ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam jakiś czas temu tą paletkę, piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna :-) Ja czekam i czekam, i nic... Kolorówka MJ miała wejść po walentynkach a tu cisza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow wow wow!!! Alez piękne!!!!!!!<3 Troche jak Nakedki, coś co przyda się w każdej kosmetyczce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Golas! Golas! To dla Marca, nie? :D

    Paletka mega ciekawa, bardzo lubię pomarańczowe cienie, a tu są aż dwa:)
    Ciekawa jestem w której galerii we Wrocławiu będzie kolorówka Marca. Chyba nie będę musiała dymać do Katowic, żeby obejrzeć kosmetyki, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej paletka bardzo uniwersalna... na codzien chyba w sam raz a mam pytanie jakas wyprzedaz bedzie czy raczej nie a moze jakies perfumy? cos w tym roku kiepsko i na innych blogach rowniez jedynie moda, ubrania rzadza;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi się podobają opakowania kolorówki MJ. Mam wrażenie, że takie inne. I te cienie, i lakiery. Miła odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno mi się tak nie podobałaś - z paruzem na gotycko wrrrau

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzę o tej palecie, odkąd ją zobaczyłam! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie dobrane barwy. A kształt paletki genialny !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...