9 lutego 2015

Dior Kingdom of Colors Spring 2015 Makeup.

Niemalże połowa lutego więc możemy uznać ten czas za idealny moment do przygotowywania się do wiosny. Nie ma znaczenia śnieg za oknem, najważniejszy jest kolor i samopoczucie! Dior w tym sezonie przygotował dla nas kolekcję o nazwie Kingdom of Colors w której znajdziecie sporo perełek wartych uwagi.


Peter Philips, Dyrektor Kreatywny makijażu domu mody Dior zawarł w Kingdom of Colors kolor, energię i radość. Wyraziste kolory, pastelowe odcienie (m.in. w lakierach do paznokci, różach do policzków, błyszczykach czy szminkach, cieniach do powiek), żywa, jasna i bardzo radosna kolorystyka nawiązuje do kwiatów kwitnących w ogrodzie Christiana Diora, który był ich wielkim miłośnikiem (zupełnie jak ja, to nie może być przypadek!).


U mnie możecie bliżej przyjrzeć się paletce 5 - colour eyeshadow palette 446 House of greens, kholowi w odcieniu Pearly silver, pomadce 668 Cotillon, lakierowi do paznokci 294 Lady oraz mojej ulubionej formule cieni czyli puszysty mus Diorshow Fusion Mono Olympe.



Największe zaskoczenie? Khol w srebrzystym odcieniu (czarny muszę koniecznie mieć!) - kredka jest świetnie napigmentowana, miękka, idealnie sunie po powiece. Świetna trwałość i można nią wykonać naprawdę super szybki makijaż. Tak jak wspomniałam wyżej wybiorę się po czarną wersję - jestem ciekawa jak sprawdzi się np. przy smokey eyes, konsystencja jest odrobinę masełkowa i lekka. Swatche wszystkich produktów możecie zobaczyć poniżej - paleta w pastelowych odcieniach zieleni, ze złocistym brązem i srebrem jest delikatna i świeża, tutaj bez żadnej bazy. Pierwsze zdjęcie przedstawia od lewej khol, cień w musie oraz pomadkę.


W makijażu poniżej możecie zobaczyć wychwalany przeze mnie khol Pearly Silver, cień w musie Diorshow Fusion Mono Olympe plus odrobinę srebra z paletki. W zieleniach nie odważyłam się Wam pokazać ponieważ mam wrażenie, że to zupełnie nie moje kolory - nie czuję się w nich dobrze, niemniej jednak dziewczyny o innym typie urody powinny być zadowolone! Na ustach diorowy Lip Glow z którym się nie rozstaję i uwielbiam!


Podsumowując wiosenną Kingdom of Colors - dla mnie ciemne kolory są idealne, przemyciłam do makijażu także srebro. Pastele skrojone dla delikatniejszej urody lub tych z Was, które czują się dobrze w jasnych odcieniach. Lakiery do paznokci standardowo świetnie kryją i mają perfekcyjny pędzelek (przynajmniej przy mojej płytce). Z powodu uziemienia w domu nie miałam okazji jeszcze wypróbować różu do policzków, ale niebawem nadrobię i uzupełnię opis, a tymczasem dajcie znać co Wam wpadło w oko w wiosennym królestwie koloru?
Dior Kingdom of Colors Spring 2015 Makeup.
Czytaj dalej...

24 komentarze:

  1. Boska jest ta kolekcja! Jedna z bardziej w moim stylu od jakiegoś czasu! Mogłabym mieć wszystko! :D Kocham cień kremówkowy <3 I kredkę mam czarną :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. czarna będzie i moja bo jeśli jest takiej samej konsystencji co srebro - pokocham jeszcze mocniej! I oczywiście cień kremowy - bardzo je lubię, zarowno Dior jak i Chanel, w tej kwestii nic się nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te cienie są super i lakier mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten cień jest ciekawy, ale chyba bym nie używała go na powieki. Może na policzki jako róż? Myślę, że jakoś dałoby się to ogarnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten cień w musie wygląda genialne :) a kolor lakieru - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kolekcja, ogromnie mi się podoba Twój makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka sprytnie skomponowana, a kolor lakieru jest jednym z moich ulubionych... bardzo uniwersalny i nawet na wiecznie łamiących się pazurach dobrze wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kompozycja barw, genialny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolekcja, ten makijaż jest idealny dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie ci w srebrze. Moze srebrny eyeliner? Dobrze Pooglądać trochę kolorów <3 czekam na więcej wiosennych kampani wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie najbardziej zainteresował lakier do paznokci. Ciekawa jestem czy jest kryjący - kremowy, czy transparentny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Larti jest kryjący, wrzucę niebawem zdjęcie:*

      Usuń
  13. Ta kolekcja i mnie się bardzo podoba. Chciałabym wszystko, ale niestety się nie da. Myślisz, że ta srebrna kredka dla każdego pasuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że tak - jest jeszcze brązowa, czarna i granatowa - może w któryms z tych kolorow bedziesz sie Asia lepiej czula?

      Usuń
  14. Ślicznie Ci w takiej odsłonie, harmonijnie, kusząco ;) Tyle spokoju w tych fotach <3

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję Ela, chyba bylam wyspana wtedy;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...