2 lutego 2015

Chanel Haute Couture SS15. Make Up.


W paryskim Grand Palais Karl Lagerfeld zaprezentował wiosenno - letnią kolekcję Haute Couture. Delikatność, kobiece kolory (biel, pudrowy róż, oliwkowa zieleń, koralowa czerwień, zmysłowa czerń), lekki tiul stały się zapowiedzią wiosny. 72 looki, wszystkich oczywiście nie pokażę ponieważ to, co najbardziej mnie interesuje to makijaże.



Miało być młodzieńczo, świeżo i radośnie - idealną cerę podkreślono za pomocą Eclat Lumiere oraz pudru Les Beiges, powieki zaakcentowano paletą Les Intemporeis de Chanel (nowość), policzki L'umiere D'ete (kolejna nowość!). Pięknym i kuszącym elementem makijażu są usta ubrane w pomadkę o tajemniczej nazwie 'Arthur' oraz konturówkę 'Scarlet', produkty jak się domyślacie także są jeszcze wielką tajemnicą.



Czujecie wiosnę? Podoba się Wam makijażowa propozycja Chanel?
Chanel Haute Couture SS15. Make Up.
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. szczerze mówiąc, kompletnie to do mnie nie trafia. Ani moda (choć tego nie komentuję, bo się nie znam), ani te makijaże – dla mnie one nie są w ogóle wiosenne, raczej takie chłodne, zimowe. Przynajmniej na tych pierwszych fotkach na górze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tol Haute Couture więc z założenia nie każdemu się podoba - ja nie pogardziłabym spódnicą z ostatniego zdjęcia i czarną sukienką z 2.
      Myślę, że makijaże mają w sobie wiosnę - zdjęcia mają filtr i chyba za jego sprawą dają taki mroźny efekt.

      Usuń
  2. Raczej nie w moim stylu. Makijaż zdecydowanie nie dla mojej urody, a moda też kiepsko do mnie przemawia. No może ta czarna sukienka jeszcze by uszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam filmik z pracowni <3 Normalnie dziela sztuki te aplikacje wszelkie ! No i cudne makijaże !

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaże ładne, takie eteryczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czuje wiosne i to bardzo, ale jak ma byc to niech będzie bo chlapu i ciapu nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się naturalność w tych makijażach, oj bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest tak bajkowo, eterycznie i chyba... magicznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...