26 stycznia 2015

Sesja zdjęciowa vol. 4.


Sesja zdjęciowa, którą chciałam Wam dzisiaj pokazać z Klaudią w roli głównej jest dla mnie wyjątkowa - pierwsza po porodzie! Ubrania, które prezentuje Klaudia to dzieło Moniki z MON MON, zdjęcia - Artura, makijaż natomiast zrobiłam ja. Centrum Warszawy, kawiarnia Square (polecam!) i leniwa sobota - dla mnie idealnie!






Sesja zdjęciowa dla MON MON.
Ubrania & Stylizacja: MON MON
Modelka: Klaudia Kaźmierczak
Zdjęcia: Artur Telma
Makijaż: Agata Herbut
Sesja zdjęciowa vol. 4.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. Piękna sesja! Za Square dodatkowy plusik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna modelka, fajny klimat zdjęć i ta bluzeczka <3 ... mieć o 20 lat mniej hahahha ...
    Makijazyk pierwsza klasa! Jest taki, że podkreśla urodę dziewczyny, a nie sprawia, że patrzymy tylko na wymalowane oko ! Super
    P.S Chyba tylko fota nr 3 mi się nie bardzo podoba. Perspektywa sprawia, że proporcje ciała jakies pokraczne wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry, oczywiście chodzi mi o duże 4 zdjęcie. Tam gdzie pan robi kawę :P

      Usuń
    2. ah, już widzę - jest takie bardzo 'surowe'.

      Lepiej mów jak było w Wawie:)

      Usuń
    3. Jak zawsze wspaniale ! Chce jeszcze i to szybko :D

      Usuń
  3. W ciekawym klimacie zdjęcia, super miejsce i makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sesja :) i z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klaudia i jej siostra Roxana sa prześliczne, obie<3 Ładny naturalny make up, mój ulubiony(zaraz po kresce oczywiście:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak śledzę obydwie na instagramie:)
      ej Marta ja Ciebie też chcę jeszcze raz do sesji!

      Usuń
    2. w make upie najładniejsze są poliki, aaaaaaa śliczny glow wyszedł <3

      Usuń
    3. powinnaś nam pisać czego uzyłaś do stworzenia tych looków :D

      Usuń
  6. Podoba mi się klimat! I śliczna Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Agato, jak został wykonany makijaz? Chciałabym u siebie rownież taki wykorzystać, bo wydaje mi sie, ze odcienie byłyby w porządku... Niestety jestem szatynka o niebieskich oczach, dosyć wyrazistych i zazwyczaj wszyscy mi odmawiają silnego makijażu w stylu smokey eyes :) ale widze, ze ten jest świetny i jedynie podkreślający urodę, nie maskujący... I właśnie, pytanie: czy sadzi Pani, ze rzeczywiście istnieją takie typy urody, które mie mogą sobie pozwolić na silniejszy makijaz oka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, podeślij mi proszę swój adres emailowy postaram się zrobić zoom zdjęcia na oczy i podesłać z listą produktów!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...