12 stycznia 2015

Geeks | Areta.


Jestem:
Ciężko mnie zaszufladkować, jestem po prostu Aretą :)

Robię:
Wszystko to, na co mam ochotę! #doingrealstuffsucks! Projektuję, stylizuję, zarządzam (kreatywnie - to nie jest papierkowa robota, w tym jestem beznadziejna) i tworzę!

Inspiruję się:
Ludźmi dookoła i tymi w internecie.

Co robić żeby Twoja pasja stała się Twoim życiem?
Nie czekaj aż skończysz szkołę, pięć kursów i magistrów. Jeżeli masz jakiś pomysł na siebie to odłóż to, co robisz w tym momencie i idź i rób to, na co masz ochotę i co czujesz, że jest dobrym pomysłem! Zaufaj sobie. Staże i asystowanie to najlepsza szkoła życia. Nie bój się ryzykować! Wychodzę z założenia, że wolę żałować, że coś zrobiłam niż, że czegoś nie zrobiłam. Jakkolwiek banalnie to brzmi żyje się tylko raz i nie ma sensu tracić tego naszego cennego czasu na robienie czegoś co ani nie sprawia Ci przyjemności ani Cię nie rozwija, ale siedzisz i się męczysz bo nie masz siły ani odwagi tego zmienić. DO DZIEŁA!

Aretę możecie znaleźć tutaj: localheroes, aretaszpura.com, Instagram.















Dziękuję Dr. Donut (Solec 103, Warszawa) za możliwość zrobienia zdjęć!
Geeks | Areta.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Taka dziewczyna ze mam ochotę już z miejsca isc z nią na piwo :) fantastycznie poZytywna aż tryska energia ze zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ta twoja serie :) niecierpliwie czekam na kolejna osobę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, ja też - muszę ją znaleźć:)))

      Usuń
  3. Nic nie wiem, ani czym się zajmuje ani na czym polega jej kreatywność. Albo rozmowa żle przeprowadzona, albo Panna ma pod górkę z realizacją kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Areta jest współzałożycielką marki Local Heroes.
      Wystarczy kliknąć w linki na dole wywiadu, aby dowiedzieć się więcej o jej pracy.

      Usuń
  4. chce mieć taką energię oraz takie babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziecko moje to są donuty, donuty, donuty!!!!!

      Usuń
    2. ślinotok zatkał mi oczy! mea culpa. donuty donuty!

      Usuń
    3. na nasze nieszczęście Dr. Donut jest na Solcu więc blisko. Za blisko. Zdecydowanie.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna babeczka (i donuty) :) gratuluje luzu i głowy do interesów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W życiu nie jadłam donuta, nie lubię pączków ;) Ale energia ze zdjeć bije sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze się zastanawiałam, jakie są prywatnie założycielki LH ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia super ale wywiad troche za krótki! Geeks wywiady to zawsze byl taki powiew inspiracji a tutaj jakby zdjęcia i fsio na drugi raz prosimy dluzej! Maga

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...