16 stycznia 2015

Chanel Hydra Beauty - linia silnie nawilżająca.


Te z Was, które posiadają suchą skórę wiedzą jak ciężka w pielęgnacji może ona być i ile problemów może sprawiać. Pogoda, klimatyzacja, stres - to wszystko potęguje przesuszenie i sprawia, że czujemy się niekomfortowo. Przetestowałam wiele produktów nawilżających, niewiele z nich działało na dłuższą metę. Linia Hydra Beauty marki Chanel jest według mnie jedną z najlepszych na rynku, powracam do niej zawsze wtedy, gdy czuję, że moja skóra woła o pomoc.


Hydration Protection Radiance Eye Gel czyli mocno nawilżający żel pod oczy o właściwościach ochronnych oraz silnie nawilżających. Zmniejsza widoczność zmarszczek, cieni i opuchnięć w okolicach oczu, rozświetla i odświeża spojrzenie. Nie zawiera alkoholu i substancji zapachowych. Przesuszona i delikatna skóra wokół oczu bardzo szybko go wypija, po chwili staje się ukojona i odprężona. Niezwykle wydajny, wystarczy mikro kropla dla wspaniałego rezultatu. Mam wrażenie, że niweluje lekkie zaczerwienienia i oznaki zmęczenia, efekty niedospania. Z całą odpowiedzialnością mogę polecić go tym z Was, które borykają się z przesuszoną skórą wokół oczu i potrzebują porządnego nawilżenia. Nutrition Nourishing Lip Care to balsam nawilżający do ust o właściwościach nawilżających, wygładzających i łagodzących. Zawiera ekstrakt z kwiatu kamelii, który utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia. Dzięki regularnemu stosowaniu wargi stają się miękkie i odżywione. Doskonale sobie radzi z przesuszeniami, nawet tymi silnymi - wystarczą dwa dni aplikacji, aby usta powróciły do swojego naturalnego wyglądu. Wygodny w użyciu krem zamknięty w małym, odkręcanym pudełeczku. Nutrition Nourishing Cream For Dry Skin jest odżywczym kremem do suchej skóry, bogatym i otulającym. W składzie znajdziemy olej z kamelii (Camellia Alba PFA) i niebieski imbir (Blue Ginger PFA), które mają właściwości silnie nawilżające. Konsystencja kremu jest bardzo treściwa, gęsta, nie sprawia jednak problemu przy aplikacji - wręcz przeciwnie - możecie spodziewać się natychmiastowego uczucia nawilżenia i ukojenia. Na twarzy pozostawia delikatny film, który nie powoduje uczucie lepkości. Produkt z powodzeniam może być stosowany pod makijaż. Delikatny, kwiatowy aromat jest relaksujący i odprężający.
Tercet idealny.


Linia Hydra Beauty to także serum, które również oceniam bardzo pozytywnie - używałam go po pierwszym porodzie i doskonale sprawdziło się w roli bomby witaminowej i odżywczej dla naprawdę przemęczonej skóry. Całą serię, tak jak już wspominałam oceniam wysoko i uważam, że jest jedną z najlepszych na rynku. Fantastycznie nawilża, dodaje skórze witalności i świetnie ją nawilża. Produktów używa się z wielką przyjemnością, wieczorny rytuał pielęgnacyjny jest zdecydowanie miłym zakończeniem dnia.


Jakie są Wasze ulubione produkty nawilżające?


Dwa lata temu pisałam o projekcie marki Chanel: Vohimana, który pomaga mieszkańcom Madagaskaru - stamtąd pochodzi kamelia, która jest jednym ze składników linii oraz niebieski imbir. Marka pozyskując stamtąd surowce wspiera zamieszkujących tam ludzi proponując im pracę/szkołę. Tutaj możecie go przeczytać.
Chanel Hydra Beauty - linia silnie nawilżająca.
Czytaj dalej...

34 komentarze:

  1. Najchętniej przygarnęłabym żel pod oczy, to coś czego zawsze potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takze duza wage przywiazuje do kremow pod oczy.

      Usuń
  2. Chanel nie lubie od przykrej przygody z ich podkładami po cienie (masakra !)i teraz kremy wole lierac hydrain ma 60% środków naturalnych nie pozostawia filtra jak badziewie chanel a dodatkowo szybko sie wchłania i można raz dwa położyć makijaż jednak kosmetyki apteczne i firmy apteczne biją na głowę jakość gęstość i wydajność produktów no i skład po cholerę mi silikonowy krem nawilżający który wygładza powierzchnie a nic nie daje skórze i jeszcze jedno krem
    Nawilżający z drogerii nawilży tak oczywiście ale nie odbudowuje skory z lipidów a mamy ich 40%-60% skutek kupujemy kremy za kremami ja od lat stosuje marki apteczne nie Mam problemów z cera a jeśli Was nie stać na krem apteczny polecam .... Zwykły olej kokosowy nawilży i to jak i jeszcze odbuduje warstwę lipidowa ktora niszczymy min przy myciu twarzy polecam bardzo czesto używam kiedy chce zeby skóra odpoczęła i naprawde tani i dobry składnik i nie musze wydawać co miesiac pieniędzy zeby mieć nawilżona buzie A jest jeszcze jeden ciekawy aspekt kiedy stosowałam olej kokosowy po zużyciu chciałam wrócić do kremów właśnie z drogerii i niestety skóra zaczęła mnie po prostu szczypać pojawiły sie eyoryski i zaczerwienienia tzn dermatolog określił to jako odtrucie wiec siła rzeczy sięgnęłam po lierac i stosuje go na zmianę z olejem kokosowym polecam a chanel niestety jako firma pieniędzy kosztuje płacimy za reklamę opakowanie i modelki a nie za rzeczywista wartość produktu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypryski miało byc przepraszam

      Usuń
    2. Wiekszosc lini perfumeryjnych ma niestety dosc badziewne sklady.Wysoko silikony, ktore zspychac lubia .Bywaja rodzynki , ale trzeba juz nieco poczytac pokopac co jedt w tym kremie itp Jesli komus sluzy i go stac nie widze przeiwskazan .Na blogach to wiekszosc sponsorowane produkty wiec zachwyty lepiej powsciagnac i samemu przetestowac czy warto .Tylko z tymi testerami bywa cienko ;)

      Usuń
    3. Anonimie, stosowałaś serię Hydra Beauty rozumiem i nie jesteś z niej zadowolona?
      Wiesz, każdy używa tego, co mu służy i co spełnia jego oczekiwania - mnie z kolei olej kokosowy bardzo zapchał więc został zużyty do naleśników:)

      mamibecia - próbki można łatwo zdobyć, przynajmniej u mnie.
      Przed zakupem serum Chanel - dostałam je bez problemu.

      Usuń
    4. Olej kokosowy do naleśników i placuszków na słodko jest najlepszy ! :D

      Ja nie mam tyle szczęście do próbek . Najczęsciej "już się skonczyly " ... jakby łaskę ktoś mi robił . Czuje się jak żebrak, bo chce wypróbować coś bardziej ,niż raz w perfumerii maznąć na łapę :/
      Może jesteś częstszym gościem i już znajomą twarzą Aga .. taką nie do zapomnienia ;)

      Usuń
    5. Becia,musimy pójsc z Agatą do perfumerii:)

      Usuń
    6. Z chanel stosowałam juz wszystko i Dior ysl clinique guerlaine lauder było wiec troche i kasy troche poszło niestety powiedziałam dosc w większości płacimy za opakowanie reklamę modelki użyte w reklamach a nie za jakość szkoda ze olej kokosowy sie u Ciebie nie sprawdził ale dla każdego pasuje co innego z przyjemnością czytam twojego bloga i nie odbieraj bezpośrednio niczego to nie żaden atak na Twoja osobę ani blog po prostu stwierdzam fakt ze odkąd zaczęłam używać kremów aptecznych to niestety te drogeryjne jak choćby guerlaine orchidee czy chanel hydro mi nie odpowiadają ( dobrze ze mogłam oddać z powrotem nawet użyty ) wiec zapszczedzilam kupę pieniędzy każdy z nas jest inny i każdemu co innego pasuje obecnie używam tylko firm darphine Sensilis lierac i żadnych innych no i mam spokój z twarzą po 6 latach męczenia jej kremami z drogerii pozdrawiam serdeczne

      Usuń
    7. Nie odbieram bezpośrednio, oczywiście, że zdaję sobie sprawę, że każda skóra ma inne potrzeby tak jak i każda z nas. Bardzo się cieszę, że znalazłaś coś, co świetnie sprawdza się u Ciebie - ja Lierac również bardzo lubię!

      Usuń
  3. Zapowiadają się bardzo ciekawie i trzeba potruchtać po próbki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie trojka ulubionych nawilzaczy, ktore w ciemno polece to Rehydrin z Iwostin, Barwa nawilzajacy i Sunchroline Hydratime Plus z lipidami i ochrona UV

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się nawlizam Aktywatorem Młodosci Hydranov polskiej firmy Ava Laboratorium:) Fajny jest tez balsam SOS Lierac oraz krem Barwy,co kolezanka wyzej wspomina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lierac znam i bardzo lubię, to moja ulubiona apteczna marka.

      Usuń
    2. A Lierac to chyba HydraChrono jest fajną serią .

      Usuń
    3. tak tak i rozświetlająca seria (używałam jej po porodzie, zużyłam dwasera i dwa kremy), lubię właściwie wszystko od nich - nic mnie nie zawiodło.

      Usuń
    4. Dla mnie ma
      Znaczenie - cera po porodzie zdecydowanie różni sie od tej przed - przynajmniej u mnie nieprzespane noce i zmęczenie odbijają sie na niej.

      Usuń
  6. Ja jakoś nieufnie podchodzę do górnopółkowej pielęgnacji, bo składy tych kosmetyków zwykle nie porywają, delikatnie mówiąc. Bezpieczniej się czuję sięgając po kosmetyki naturalne lub apteczne :) Za to kolorówka, to zupełnie inna bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kremy Chanel,a zwłaszcza Le lift i Hydramax+Active :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Le Lift kiedyś już pisałam - także bardzo lubię! <3

      Usuń
  8. Balsam do ust Chanel to jeden z produktów, które zawsze muszę mieć na półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach post o mazidełkach ochronnych do ust i Chanel na pewno tam będzie:)

      Usuń
  9. Ja przyznam szczerze, nie przepadam za pielęgnacja Chanel. Miałam krem pod oczy i był kiepski dla mnie - zraziłam sie. Nie lubie zapachu tej serii - zbyt kwiatowe. Za to kuszą mnie ich perfumy i kolorowka (niektore produkty) tez nigdy nie udało mi sie dostac probki pielegnacji - zwykle brak :( jesli chodzi o nawilżenie to stosuje wewnętrzne, do tego nawilzajace olejki oraz krem Kenzoki o ktorym pisałam na blogasku u siebie. Nie mam dostępu do aptecznych kosmetyków polskich, ale cenie te ktore próbowałam. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dolly, a jakie wewnętrzne? Co łykasz?

      Usuń
  10. Mam ten kremik pod oczy i bardzo go lubię. Świetny na okres letni. Mój ulubiony, jak na razie, to jednak Clinique all w wersji rich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi z kolei Clinique nie do końca przypadł do gustu, może wersja rich byłaby lepsza niż zwykła dla mojej skóry.

      Usuń
  11. świetny blog

    zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecnie próbuję zregenerować cerę Hydra Beauty, ale nic tak nie pomaga mi w ciągu jednej nocy jak maska Chanel Hydramax +. Nakładam ją wieczorem ale nie zmywam (mnie nie zapycha). Rano budzę się ze skórą normalną, nawilżoną, bez śladu przesuszenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski jeszcze nie miałam, ale może pora spróbować - na pewno daje fajny efekt pozostawiona na noc.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...