1 stycznia 2015


Podsumowanie roku, nie mam prawa narzekać właściwie na ani jeden dzień. Wszystko, co miało miejsce przez te dwanaście miesięcy czegoś mnie nauczyło i bardzo wzmocniło.
   Po raz drugi zostałam Mamą, mam najlepsze córki na świecie, stworzyłam dwanaście AMNmagowych sesji, blog wciąż się rozwija, podjęłam ważne decyzje odnośnie mojego zdrowia: zaczęłam biegać i ćwiczyć, aby być dobrym przykładem dla J i Z, poznałam cudownych ludzi, kontynuowałam mój projekt - dziecko czyli Geeksy, wprowadziłam AMNIcons. To był bardzo dobry czas w moim życiu. Mnóstwo przede mną, przed Wami także. Jakie postanowienia na Nowy Rok? Więcej przygód, zdecydowanie!

- Agata Herbut



AMNMAG 12/14.
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. fajne podsumowanie

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze być z zadowolonym z siebie i ze swojego życia. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. otagowana:) http://pieknoscdnia.blogspot.com/2015/01/jaki-to-by-rok-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, fajnie, że się układa:) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że chcesz być przykładem dla córek, to bardzo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piekna motywacje do zmian, wierze ze bedziesz biegac i pokazywać córkom swiat:-) ja zaczęłam spontanicznie w lutym o wkrotce bede obchodziła rocznice :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...