1 grudnia 2014

Wygraj Daisy Dream!

Zakończeniem mojego projektu Ikony poświęconego Marcowi Jacobsowi nie może być nic innego jak buteleczka jego najnowszego zapachu Daisy Dream! Przez miesiąc, w każdy poniedziałek pokazywałam Wam kolekcję jego zapachów. Zaczęłam od sylwetki projektanta, mogłyście dowiedzieć się dlaczego ma wytatuowaną ma Elisabeth Taylor, czerwonego M&M'sa i Spongeboba. Na łokciu - Cartmana z South Parku, a na plecach kadr z kultowego horroru Poltergeist Tobe'a Hoppera (tego samego od "Teksańskiej masakry piłą mechaniczną"), co lubi robić najbardziej i że oprócz ubrań tworzy także notesy i papeterie, które można kupić w księgarni Bookmarc. Kolejny poniedziałek należał do Lola i Oh Lola - dwóch słodkich i kwiatowych zapachów, następnie rodzina Daisy i na koniec biedronka Dot i miód Honey. Mam nadzieję, że projekt Was zaciekawił i że na stałe zagości na blogu, a je będę mogła przybliżyć Wam kolejne kreatywne postaci!


Co musicie zrobić, aby mieć szansę na Daisy (50 ml)? Pod postem zostawcie komentarz z informacją, że macie ochotę na Daisy.
Na Wasze zgłoszenia czekam do 5 grudnia, w Mikołajki poznacie Zwycięzcę/Zwyciężczynię. Powodzenia!


Biorąc udział w konkursie wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (potrzebne do wysyłki nagrody).

-------------------
WYNIKI:
Daisy Dream zdobywa:
Joanna G

Proszę o podesłanie adresów:
Weronika Wróblewska
Szpinakożerca
Martyna Hordejuk
boca
Wygraj Daisy Dream!
Czytaj dalej...

192 komentarze:

  1. Oczywiście, że mam ochotę :). Buziaki Agato :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kochana, mam ochotę i to wielką ! prosze prosze ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja <3 na Daisy zawsze mam ogromna ochotę, bo jest taka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już Mikołaj grzeje sanie.
    Czego pragnę niech się stanie.
    Każde z marzeń skrytych w głębi
    Święty Dziadek może spełnić.
    Wiec pisze sie na Daisy Dream rozdanie,
    Bo ogromna chętkę mam na nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bardzo dużą ochotę na te perfumy :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. pragne to malo powiedziane. Z Marika snimy od miesiecy

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że się zgłaszam! Mam z Daisy i Markiem bardzo miłe wspomnienia...może się do mnie uśmiechnie...Daisy, Marc i grudzień? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Buteleczka jest przepiękna, te kwiatki przypominają mi wiosnę i lato, chociaż jej kolory są bardzo zimowe. Nie znam tego zapachu, ale bardzo zachęcająco wygląda, dlatego też "mam ochotę na Daisy".

    OdpowiedzUsuń
  10. ochotę na Daisy mam ogromną, tym bardziej, że to wśród zapachów M.J. faworyyyyt

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem że większość uważa ten zapach za ''niewypał'' ale mnie osobiście on skradł serce .Jest taki delikatny i piękny. Marzę o nim. Wierzę że grudzień to magiczny czas więc wszystko zdażyć się może :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja z radością Daisy Dream w prezencie Mikołajkowym przytulę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Daisy dream :) i to w urodziny! :) oczywiście, że mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w mikołajki urodzona :-) pozdrawiam

      Usuń
  14. Marzę o Daisy od dawna, więc to jasne jak słońce, że chcę ją przygarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ochotę mam na nie wielką
    podzielę się z córcią Daisy butelką

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ochotę na Daisy :) Co prawda nie mam bladego pojęcia jak pachnie (w mojej małej mieścinie jeszcze jej nie widziałam), ale flakonik totalnie mnie zauroczył <3

    Ps. Pomysł z tą serią miałaś naprawdę świetny! Czekam na kolejne edycje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę, poproszę bo mam na nie ochotę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem, jak można by nie mieć na nią ochoty :D Ja oczywiście mam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo to chętnie bym Daisy przytuliła, więc się ładnie zgłaszam!:)
    to było by idealne pocieszenie na taki mróz i aurę na dworze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochany Święty Mikołaju tak bardzo marzy mi się Daisy... :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Daisy i mam na te perfumy ogromną ochotę! Rzadko mi się zdarza posiadać coś co ładnie pachnie, a zarazem ma ładną buteleczkę. Zazwyczaj to nie idzie w parze w moim przypadku, a tu takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam ochotę, mam ochotę, mam ochotę na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ochotę na Daisy.........:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ogromną ochotę na Daisy Dream !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Potwierdzam ochote na Daisy Dream!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam przeogromną ochotę dostać Daisy na mikołajogwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście że mam ochotę na Daisy :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Drogi Święty Mikołaju, mam ogromną ochotę na Daisy pod choinką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja rowniez mam ochote na te slicznotke :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam wielką ochotę na tę Stokrotkę :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie spróbuję nowych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ochotę na stokrotkę.
    Aby pachniała jak Daisy.
    Marzę o Tobie Daisy Dream...

    OdpowiedzUsuń
  33. Uprzejmie donoszę, iż mam ochotę na Daisy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak to bylo z tym ryzykowaniem i piciem szampana? :) z przyjemnoscia sie zglaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam ochotę na Daisy, przyznam że z kolekcji zapachów posiadam tylko dwa od lat te same zazpachy, chętnie przywitam nowy trzeci:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział w losowaniu ponieważ wierzę że marzenia czasami się spełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Daisy wygląda i zapewne pachnie pięknie-patrząc na jej skład. Nie ma co ukrywać, chętnie bym ją przytuliła do siebie. Byłaby idealnym prezentem mikołajkowym. :) Więc biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  38. Drogi Święty Mikołaju przynieś Daisy będę w raju :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja sie zglaszam do rozdania!:) Domik

    OdpowiedzUsuń
  40. moim ogromnym marzeniem jest flakonik Daisy:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pewnie, że mam ochotę, jeszcze nie miałam zapachu MJ;) Pozdrawiam Ula M.;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj :) 5 grudnia 2014 roku będę obchodzić swoje 18 urodziny :) Było by mi bardzo miło gdyby w tym dniu spełniło się moje malutkie marzenie o posiadaniu perfum Daisy :) które zachwycają nie tylko zapachem, ale również wyglądem :) Pozdrawiam gorąco Kama :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam straszna ochotę na Daisy :]

    OdpowiedzUsuń
  44. mam przeokropną, tfu przeogromną ochotę na Dream! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jasne, że mam ochotę na Daisy! Chodzi za mną odkąd pojawiła się na sklepowych półkach - kusi lekkim, ale eleganckim zapachem i fantastycznym flakonem. Byłoby super mieć ją u siebie i poprawiać sobie nią humor w zimowe, mroźne poranki :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam niepohamowaną ochotę na Daisy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo chcę, to moje zapachowe marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Daisy, my love! Pragnę bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  49. Byłoby wspaniale dostać Daisy ! podnoszę zatem łapkę do góry. Kto wie, może tym razem to będzie mój szczęśliwy komentarz? ;) pozdrawiam
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam ochotę poszaleć z Daisy w te zimowe pochmurne i chłodne grudniowe poranki:) Trochę "lata" w środku zimy:).
    Pozdrawiam ciepło,

    Dagol:)

    OdpowiedzUsuń
  51. ostatnio wąchałam nową Daisy w perfumerii i się zakochałam! zdecydowanie mam ochotę na Daisy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ooo, ja mam ochotę na daisy!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale mam na Daisy chrapkę! :) byłaby dla mnie jak wspomnienie lata, w tym zimowym okresie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszyscy mają Daisy, poproszę i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Do mnie już ostatnio uśmiechnęło się szczęście więc nie będę robić tłoku ;) Powodzenia wszystkim życzę!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też mam ochotę na Daisy;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chcę Daisy :) chcę, chcę, chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam wielka ochotę na Daisy <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Na Daisy mam ochotę większą chyba niż na swojego Męża hahahaha ;) to mógłby być udany skok w bok, a myślę, że On też byłby zachwycony, gdybym wpadła otulona takim zapachem...

    Martyna Hordejuk

    OdpowiedzUsuń
  61. Oczywiście ja także mam ochotę na Daisy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Mam ogromną ochotę na Daisy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Z rozkoszą przygarnę maleńką Daisy <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Tak. Mam ochotę pachnieć zapachem Daisy!

    OdpowiedzUsuń
  65. Jakby to dwuznacznie nie zabrzmiało :) ale mam ochotę na Deisy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się i ja! Joasiaczek

    OdpowiedzUsuń
  67. Gdybym wygrała to ze szczęścia chyba spałabym z flakonikiem!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Oczywiście, że mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Stokrotka to mój ulubiony kwiatek, może ten perfum zostanie moim ulubieńcem??:) Chciałaby bardzo się o tym przekonać dlatego zgłaszam się do udziału w konkursie.
    Pozdrawiam,
    KP
    k.przybylska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. jejuniu marzy mi się ten perfumik :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Oczywiście, że mam ochotę na Daisy, przecież stokrotki są takie urocze ^_^

    OdpowiedzUsuń
  72. Wpisuje sie na listę chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  73. No pewnie za mam ochotę :-) flakonik przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zglaszam sie, bo wiem ze ktos szczegolnie mi bliski marzy o Daisy:-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Dopiero co - w wątku poświęconym stokrotkom Jacobsa - marudziłam, że nikt nie chce mi kupić Daisy Dream... To może sama sobie wygram chociaż? ;) Chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ojj, oczywiście, że mam ochotę, więc się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  77. mam, mam bardzo mam ochotę <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Chętnie zapoznam się bliżej z tą uroczą Stokrotką :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Też mam ochotę na Daisy, tym bardziej, że właśnie skończyłam buteleczkę Si.

    OdpowiedzUsuń
  80. O mamusiuuu! Oczywiste, że mam na nie ochotę! :D

    OdpowiedzUsuń
  81. Chce pachniec kwiatkami,chce poczuc sie swiezo,jak swieza jest biel kwiatow obsypujacych flakonik,czce poczuc luxus jaki gwarantuje nazwisko tworcy,chce zaczac dzien z "Daisy"...

    OdpowiedzUsuń
  82. Nawet nie wiesz jaką ochotę mam na Daisy :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Chętnie przygarnę Daisy :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  84. Mam, mam, jasne, że mam ochotę na Daisy !

    OdpowiedzUsuń
  85. Mam ogromną ochotę na ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Mam ochotę a Daysi !

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja również mam ochotę na taki prezent

    OdpowiedzUsuń
  88. Mam ogromną ochotę zapoznać się z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  89. moje perfumy właśnie wydały ostatnie tchnienie, więc oczywiście, że mam ochotę na Daisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja też chcę przecież, i to bardzo <3

    Milena

    OdpowiedzUsuń
  91. O rany, serio mogę chcieć!? To chcę chcę chcę i to baaardzo! :D

    OdpowiedzUsuń
  92. oj mam wielką ochotę na Daisy :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Stokrotki zimą? A stokrotki od Marc'a Jacobs'a zimą? Tak, poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  94. Mikolaju, badz laskawy ;)) chce bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  95. Jaaa Jaaaa Jaaaaaa, wybierz mnie :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Skromnie się zgłaszam po ten flakonik :).

    OdpowiedzUsuń
  97. ahhh jasne, że mam ochotę na flakonik :)

    Anna, a.h.hejduk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Chętnie przygarnę Marca!
    krysiaczek0@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Mam ochotę na stokrotkę! Nawet wielką :)
    Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  100. jaki piękny flakonik! Zakochałam się! My kobiety zwracamy uwagę na takie rzeczy, a ten przystojny Marc Jacobs wie, jak sprawić przyjemność kobiecie. Mam ochotę na niego! :3 yy.. znaczy na Daisy dream! :D

    OdpowiedzUsuń
  101. Oczywiście, ze mam ochote na daisy. Moze Mikołaj w tym roku bedzie laskawszy niz zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. Mam wielką, ogromną ochotę na Daisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  103. rety, to byłby najlepszy prezent swiąteczny :3

    OdpowiedzUsuń
  104. Pragnę Daisy jak śniegu na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  105. ja też chcę .....z nim....iść, ciągle iść w stronę słońca....

    OdpowiedzUsuń
  106. Tak, tak, tak.
    Na Daisy wielką ochotę mam :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Mam ochotę na Daisy... bo nie mam ochoty pachnieć cytrynowym dezodorantem w święta :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Mam ochotę na DAISY..schowałabym go głęboko w swoim sercu aby lekko , swobodnie i zawsze przenosić się wraz z nim w najbardziej wymarzone i wyśnione miejsce w danej chwili ..Upajać się jego zapachem w każdej sekundzie.. Jak z Krainy Tysiąca i jednej nocy, baśniowej, magicznej,pięknej i tylko mojej, kiedykolwiek i gdziekolwiek zapragnę.Zawsze moim sercu ,zawsze wszędzie ze mną .. <3

    OdpowiedzUsuń
  109. Uwielbiam Daisy, ten wersji jeszcze nie miałam ale mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Mam wieeeelką ochotę na Daisy! Przytuliłabym, ukochałabym. No i pięknie by ozdobiły moją toaletkę, Mikołaju ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Mam ogromną ochotę na Daisy:-)
    sandrea_b3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Chcę, chcę i jeszcze raz chcę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  113. Pewnie, że mam ochotę i to ogromną! :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Ochota na Daisy mi nie przechodzi. Więc jednak się wpiszę. Chciałabym, chciałabym bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Świetny pomysł na tę serię postów o projektantach i i ich zapachach! Nie miałam pojęcia, że Marc Jacobs to tak ciekawa postać, zazwyczaj nie zgłębiałam tego kto kryje się za moimi perfumami:)
    Czekam na dalszy ciąg serii Ikony, a tymczasem również zgłaszam się do konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  116. Mam ochotę na Daisy! Może spełni się mój Dream ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Spróbuję szczęście w 'chceniu' i ja :) Do zapachów MJ podchodzę różnie - jedne mi się podobają i zapisują na długo w pamięci, drugie przechodzą zupełnie bez echa. I chyba własnie dlatego nie skusiłam się do tej pory na swój własny flakon :)
    Powodzenia dziewczyny!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  118. Marzą mi się jakieś stokrotki :) Także z chęcią bym przygarnęła Daisy Dream :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Jakżeby można jej nie chcieć, oczywiście, że chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Daisy Dream, a jakże... zimowe marzenie o wiośnie
    wiescim@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Mam ochotę i chrapkę na flakon Daisy stokrotkę 😀

    OdpowiedzUsuń
  122. o rany Daisy <3 moje marzenie, oczywiście biorę udział w zabawie :))

    OdpowiedzUsuń
  123. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  124. O bożebożenko! Tak bardzo chcę <3 Be my Santa!

    OdpowiedzUsuń
  125. Chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. mam wieeeeeelką ochotę !

    (prawie tak wielką jak na czekoladę, a nie jem słodyczy do świąt!)

    OdpowiedzUsuń
  127. Daisy, Daisy... Od razu nasuwa mi się skojarzenie z moim ukochanym filmem "Wożąc panią Daisy". :) Może dlatego, że mimo jeszcze młodego wieku bywam złośliwa, upierdliwa i zrzędliwa jak filmowa pani Daisy? Tak czy inaczej ochotę na perfumy mam wielką. Zima nadciąga, szarość nastaje, coraz trudniej zmobilizować mi się do ćwiczeń i czuję jak tkanka tłuszczowa zaczyna dominować nad moim ciałem. Potrzebuję impulsu! Zapachowego przypominacza o łąkach, kwiatkach, i lecie, podczas którego powinnam wyglądać szczuplej. :) mar_gaw@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Pod postem zostawiam komentarz z informacją, że mam ochotę na Daisy.

    OdpowiedzUsuń
  129. Mikołaju :)) biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Największą ochotę miałabym na Marca, gdyby oczywiście był heteroseksualny :D
    Ale Daisy przyjmę równie ochoczo <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Chętnie wezmę udział! Daisy.. może chociaż jedno świąteczne życzenie się spełni! :D

    OdpowiedzUsuń
  132. Ochotę wielką na Daisy mam. Młodej mamie stokrotka będzie pasować idealnie (do szarych dresów) :-)

    OdpowiedzUsuń
  133. 5 grudnia mam urodziny i bardzo chcę Daisy w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Chciałabym, chciała:)
    Pozdrawiam ciepło - sarong@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Ojej, no jakbym miała nie mieć ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  136. Ja również mam ochotę na Daisy :)
    zaneta.jasek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Cześć:-) chętnie wezmę udział w losowaniu,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  138. Mam ochotę na Daisy perfumki

    OdpowiedzUsuń
  139. Mam ochotę na delikatność i niewinność skrytą w stokrotkowym pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  140. Super :) Oczywiście że mam ochotę na Daisy :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Jak Marc Jacobs to tylko Daisy :) chcę, poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  142. łojej,pewnie,ze chcę :) proszęęęęęęęę

    OdpowiedzUsuń
  143. oj tak.. ochota jest :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Jeszcze żaden zapach od MJ nie gościł na mojej półce, może Daisy będzie pierwsza? :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Może Mikołaj będzie w tym roku wyjątkowo hojny? ;> Z chęcią przygarnę Daisy!

    OdpowiedzUsuń
  146. Och, już mi się oczy świecą na widok Daisy! Też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Zdecydowanie mam ochotę na Daisy! <3

    OdpowiedzUsuń
  148. Mam ochotę na Daisy...i na Marca!

    OdpowiedzUsuń
  149. Mam wieeeeeeelką ochotę na Daisy Dream!

    OdpowiedzUsuń
  150. Zdecydowanie mam ochotę na Daisy :)

    OdpowiedzUsuń
  151. O tak , mam na nią ochotę i już grzeje dla niej miejsce na mojej toaletce, gdzie będzie się wspaniale prezentowała:)

    Konkurencja jest spora ale warto próbować. Mam nadzieję,że szczęście się do mnie uśmiechnie i wiara w Mikołaja będzie jeszcze mocniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Mam ochotę, oczywiście :) Bezczelna jest myśl ,że wystarczy tylko wyrazić chęć otrzymania tego "bukietu stokrotek" i ot tak po prostu go dostać ale taka jest podobno moc Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Mam ogromną ochotę na Daisy <3

    OdpowiedzUsuń
  154. :))))))) adresik poleciał na instagramowy priv :****

    OdpowiedzUsuń
  155. Poszły dane na e-maila ! :*

    Martyna Hordejuk

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...