17 grudnia 2014

Wstążki we włosach.


Kwiaty we włosach wyglądają przepięknie, opaski, spinki również, a wstążki? W dzieciństwie owszem, nosiłam - pamiętam nawet taką sytuację, że raz do zerówki uczesał mnie brat i miał mnie odprowadzić - mama, gdy zobaczyła mnie na korytarzu (pracowała w szkole, a zerówka była w tamtych czasach w szkole właśnie) zaniemówiła i mniej więcej w przeciągu jednej setnej sekundy zdjęła mi z głowy kokardę komunijną wielkości mojej głowy. Przez długie lata nic, nic, nic, później przez chwilę, znowu nic, nic, nic aż do teraz!


Dziewczny, patrzę na te zdjęcia i przecież te skromne, cienkie kokardki wyglądają genialnie! Nie ma w nich nic infantylnego, są delikatną ozdobą, podkreślają dziewczęcość. Mi osobiście naprawdę się podobają i moim planem jest odwiedzić pasmanterię, niby nic wyszukanego, całość banalnie prosta, ale jakże efektowna!


Będę nosić, obiecuję! A dla Was? Hot or not?

foto: honestlywtf
Wstążki we włosach.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Wczoraj wlasnie kupilam gumke do włosów udającą wstązke, kolor bordowy do spodnium mi idealnie pasował kolorem ale i do kokardy się jakos przekonałam. Wyglądają ciekawie aczkolwiek baaaardzo grzecznie, ale moze czyms przelamac?

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta, ale Ty masz taką urodę, że wstążka Cię nie ugrzeczni - wydaje mi się, że u mnie też nie jest to możliwe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zdecydowanie nie ugrzecznilo by Cie bo masz charakterna urode, nie wiem jak to lepiej wytlumaczyc lepiej ale wiesz o co mi chodzi!

      Usuń
  3. Podobają mi się kokardki, u siebie jedynie widzę jakąśskromną spinkę udającą kokardkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hot :) mam kilka i uwielbiam, wszystkie czarne i delikatne, jedna brudny róż

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda, ale moim zdaniem do pewnego wieku, tylko dla bardzo młodych dziewczyn. ;) Także ja już się nie łapię ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym miała długie włosy i była przynajmniej 10 lat młodsza, to nosiłabym wstążki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hot! Zwłaszcza ta na długich blond włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny blog obserwóje licze na rewaś ale jeśli nie chceś nie musisz

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hot hot hot! Przez tę dziewczęcość właśnie :)

    www.danielstaniszewski.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podobają , ale moje włosy sa bardzo śliskie i taka wstążka zaraz a nich spada..ale chyba coś pokombinuję z gumko-wstązką:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie to wygląda. Delikatnie, niewinnie, niebanalnie. Mała wstążeczka dużo może. Podoba mi się ten trend :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, bardzo hot! A wstazki juz kiedys wiazalam mojej corce,pora pomyslec o sobie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowa inspiracja. Zdecydowanie hot.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hot jak najbardziej! Kiedyś nosiłam dready związane właśnie czarną wstążką. A teraz czekam aż kłak odrośnie, wstążki na pewno będą się przewijać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ba! Nawet noszę Ale od ścięcia włosów zupełnie o nich zapomniałam, więc dzięki za przypomnienie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Tooootalnie HOT! Polecę chyba niebawem do pasmanterii ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne, tylko u blondynek najbardziej efektownie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...