6 grudnia 2014

Vichy Idealia Life Serum - serum idealizujące.


Mogłyście już przeczytać moją opinię o kremie do twarzy Idealia, pora na serum - używałam tych produktów w duecie. Starzejemy się w różny sposób (tak, niestety) - w zależności od trybu życia, jaki prowadzimy. Codziennie nasza skóra narażona jest nie tylko na czynniki zewnętrzne jak zanieczyszczone powietrze, promienie słoneczne, czy klimatyzację. Do jej złej kondycji przyczynia się również styl oraz jakość naszego życia. Stres, brak snu, zła dieta plus papierosy i alkohol również przyspieszają starzenie behawioralne.



W Idealia Life Serum Vichy zastosowano: kompleks idealizujący - cząsteczka LR[2421] – pochodna kwasu jasmonowego, która przyspiesza odnowę komórkową i poprawia zdolność skóry do obrony przed szkodliwymi czynnikami, lipohydroksykwas (LHA) - pochodna kwasu salicylowego, stymuluje odnowę komórkową skóry, delikatnie złuszcza naskórek, przez co redukuje nieregularny koloryt skóry i ułatwia przenikanie składników aktywnych oraz adenozynę – cząsteczka organiczna uczestnicząca w wielu reakcjach biologicznych w ludzkim ciele; bierze udział w regulacji skurczu komórki. W składzie znajdziemy także kwas hialuronowy – odpowiedzialny za efekt wypełnienia i nawilżenie skóry. Wskazaniem do stosowania jest skóra narażona na brak snu, stres, dym papierosowy, promieniowanie UV, zanieczyszczone środowisko czy niezrównoważoną dietę. Producent poleca, aby serum stosować raz/dwa razy dziennie pod swój ulubiony krem. Efekt po 4 tygodniach stosowania: koloryt skóry znacznie się poprawi, skóra stanie się gładsza (46%), zmarszczki i linie mniej widoczne (11%), oznaki zmęczenia zmniejszą się o 22%. A jak jest w rzeczywistości?


Produkt bardzo szybko wchłania się, ma delikatny zapach, bardzo elegancki flakon z pompką w kolorze ciemnego różu. Można z powodzeniem stosować Serum pod makijaż, nawet w połączeniu z kremem i podkładem nie roluje się i nie rozmazuje. Komfort i przyjemność stosowania jak dla mnie został osiągnięty w stu procentach. Serum stosowałam dwa razy dziennie pod krem nawilżający (krem Idealia do cery suchej)- nie wydaje mi się, abym zauważyła wszystkie efekty o których pisze producent natomiast to, co widzę w lustrze to zdecydowanie lepsza kondycja skóry - jest rzeczywiście bardziej promienna, a jej koloryt wyrównany. Zdarzały się dni, gdy tak podobało mi się to, co widzę w lustrze, że nie używałam żadnych podkładów ani pudrów - jedynie serum i krem. Szczerze - naprawdę zauważyłam różnicę i naprawdę byłam zdziwiona, gdy zauważyli ją moi bliscy. Często moja skóra woła o jakąś dodatkową dawkę szczęścia, ostatnio niewyspanie nie sprzyjało wyglądowi a'la sto milionów - podpisuję się jednak pod obietnicą Vichy - stan skóry polepszył się i cera wygląda lepiej! Czy będę używała ponownie? Tak, zdecydowanie. Miałam okazję wypróbować także krem pod oczy - było to już jakiś czas temu i uważam, że linia Idealia to chyba najlepsza linia Vichy spośród tych, które znam. Dobrym pomysłem jest używać jednocześnie kremu i serum - to zapewnia jeszcze lepszy efekt rozświetlający, a producent powinien jeszcze pomyśleć o stworzeniu serum idealizującego do ciała :)
Znacie różową Idealię?

Skład: AQUA/WATER • GLYCERIN • CYCLOHEXASILOXANE • ISOPROPYL ISOSTEARATE • OCTYLDODECANOL • DICAPRYLYL ETHER • SODIUM TETRAHYDROJASMONATE • DIMETHICONE • DIPROPYLENE GLYCOL • POLYMETHYL METHACRYLATE • CI 17200 • CI 15985 • CI 77891 • MICA • CARBOMER • SODIUM HYALURONATE • SODIUM HYDROXIDE • SILICA • PHENOXYETHANOL • ADENOSINE • POLOXAMER 338 • AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE • DISODIUM EDTA • CAPRYLOYL SALICYLIC ACID • POLYSILICONE-11 • PARFUM • CODE FIL : B160458/4
Vichy Idealia Life Serum - serum idealizujące.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Kiedyś używałam kosmetyków Vichy. Kusisz tą różową serią, oj kusisz ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod wczorajszym Twoim postem napisałam, że bardzo lubię linię IDEALIA, szczególnie właśnie serum - a dzisiaj taka niespodzianka, określasz w samych superlatywach kosmetyk, który ja wprost uwielbiam :) podpisuję się również pod stwierdzeniem, że skóra przy ich pomocy wygląda na zdrową, wypoczętą i promienną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga jeszcze mam posta o podkladzie rozsiwetlajacym:)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam sam fakt, jak te wszystkie buteleczki od vichy wyglądają, są śliczne.
    Uwielbiam też lekką formułę ich serum, więc po aqualia thermal czas na serię różową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anya zgadzam sie, ta seria ma dodatkowo piekny zapach!

      Usuń
  4. fajne pojemnik

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie używam kremu na dzień i póki co, to jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa nie wiem czy lubisz lakiery Ciate, jeżeli tak to zapraszam na rozdanie :)

      Usuń
    2. Lubię lubię i już idę:)

      Usuń
  6. Zrobiłaś bardzo ładne zdjęcia w postach o tej serii:)

    Mam próbkę tego serum ale ja jakoś nie lubię Vichy jako firmy i nie umiem tego wytłumaczyć:) Dopiero teraz kupiłam sobie pierwszy kosmetyk Vichy z retinolem i może jak bedę zadowolona,to kiedyś kupię coś innego od nich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy będziesz zadowolona, a LRP lubisz?

      Usuń
    2. Z LRP miałam Duo,Duo+, Active C,nawilżający któryś i kazdy wspominam dobrze a teraz mam Effaclar K. Miałam ochotę na ten nowy Redermic R ale w koncu wzięłam Vichy bo ma większą zawartość retinolu.

      Usuń
  7. Uwielbiam kosmetyki tego typu, bo faktycznie dają pozytywnego kopa skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze ten różowy kolor jest super pozytywny!

      Usuń
  8. Kiedy wyniki z Daisy? <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem co się stało, że produkty Vichy się zepsuły. kiedyś, 10-12-15 lat temu były to dobre kosmetyki... ba, będąc nastolatką marzyłam o produktach Vichy.
    w przeciągu 2-3 lat testowałam kilka i żaden nie przypadł mi do gustu. gdzieś po drodze firma trochę się pogubiła w swoich działaniach. dermatolodzy odradzają, kosmetolodzy odradzają. najwidoczniej powinni z aptek przenieść się do drogerii i supermarketów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baletnica w tym temacie sie nie wypowiem - pamietams woj 1 krem Vichy, co prawda kupowany w internecie bo w czasach szkolnych nie mialam pieniedzy na wszystkie kosmetyki, ktore chcialabym miec i pamietam, ze koszmarnie mnie uczulil - mialam cala twarz czerwona - przez dlugi czas w zwiazku z tym mialam uraz do Vichy, ale kilka lat temu przekonalam sie do nich ponownie i uzywam raz na jakis czas.

      Usuń
    2. Zgadzam sie!Kosmetyki Vichy to juz nie to co kiedys.Ja mialam Vichy od kolezanki z Francji,bylo to z 15 lat temu i bylam mega zadowolona,a kolezanki pytaly jakich kremow uzywam ,bo cera byla bardzo ladna.Kremy byly
      tak dobre ,ze 2 lata tylko Vichy .Potem inne firmy kosmetyczne,ale zatesknilam za Vichy i kupilam w
      aptece.No i mega rozczarowanie,ktore trwa do dzis.Niedawno dostalam w aptece katalog Vichy z duza iloscia probek i niestety wchlanianie ,konsystencja to nie to,a po serum zero efektu:(

      Usuń
  10. Agata to pierwsze zdjęcie... masz wyczucie Matka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Vichy szuka teraz testerek do kremu regenerującego na noc. Kto chce? http://darmobranie.blox.pl/2015/04/Przetestuj-krem-regenerujacy-na-noc-Vichy-Idealia.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...