23 grudnia 2014

My week in photos - 125.

Przedświąteczny tydzień minął zdecydowanie za szybko, właściwie tak jak i grudzień, był Mikołaj - czarna dziura, są już Święta. U mnie wszystko po staremu, no może oprócz pokonania pierwszych stu kilometrów jako biegaczka! Dla mnie to wielki, wielki sukces i jestem z siebie absolutnie dumna. Jak Wam minął tydzień? Co się zdarzyło?





1. Znacie Kontigo? Dwójka młodych przyjaciół: Ona z wizją, odważna i zaangażowana, miłośniczka Disney’a o szalonej chęci zmieniania świata i On kreator makijażu o niezwykłej wrażliwości, dostrzegający piękno w każdej kobiecie postanowili stworzyć niepowtarzalny sklep kosmetyczny (aktualnie: dwa w Warszawie, jeden w Piasecznie). Już dziś możesz poznać marki własne Kontigo: MOIA, MOOV oraz MYSTIK WARSAW. Jak? Weź udział w konkursie na FB Kontigo i wygraj swój zestaw nowości!
2. Moje łapcie.
3. Uwielbiam ten klimat.
4. Ten klimat także.
5. <3
6. Faza owsiankowa nadal trwa.
7. Malu Malu.
8. I tutaj też, piękne miejsce!
My week in photos - 125.
Czytaj dalej...

6 komentarzy:

  1. gratuluję setki :) marzy mi się, żeby ktoś zajął się moimi paznokciami :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę wytrwałości :)
    Mogłabyś powiedzieć co to za miejsce na zdjeciu nr 4?
    To jakaś knajpa czy "prywatne wnętrze"? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post i Wesołych Świąt

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto kilometrów ? Idziesz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...