31 grudnia 2014

Makijaż: Sylwester.


Jakie macie plany Sylwestrowe? My w tym roku spędzimy go razem z dziewczynami w domu, pierwszy raz we czwórkę! Nie oznacza to jednak, że będzie to opcja pidżama oraz no make up day. W tym roku zrobię makijaż! Koniecznie! Jego kolorem przewodnim będzie czerń - na zdjęciach poniżej dodatkowo możecie zobaczyć opcję z lekkim brokatem.


Ostatnio bardzo ciągnie mnie w stronę czarnych cieni do powiek i neutralnych, lekkich ust zatem nic innego tu pojawić się nie mogło. Na dwóch zdjęciach powyżej w opcji jasne usta, poniżej odrobinę bardziej malinowe i apetyczne.



Twarz: Chanel, CC Cream 32 Beige Rose.
Policzki: Bare Minerals Rose Radiance.
Oczy: Shiseido Shimmering Cream Eye Color, Caviar. Bobbi Brown czarny cień do powiek z brokatem (limitowanka, już niestety nie jest dostępna)
Brwi: Benefit Brow Zings Dark.
Usta: opcja jaśniejsza: Bare Minerals (Marvelous Moxie, Rebel), opcja ciemniejsza: Clinique, Chubby Stick Pink.

Wspaniałej zabawy Sylwestrowej i do zobaczenia w Nowym Roku!
Makijaż: Sylwester.
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Koniecznie powinien się też pojawić rozświetlający korektor pod oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, masz rację - powinnam dodać jeszcze korektor.

      Usuń
  2. pięknie :) ciemniejsze usta bardziej mi się podobają, choć podobno do ciemnego oka powinny być blade usta, to mnie zawsze kuszą mocne połączenia :)
    u mnie bardzo podobnie wygląda wieczór sylwestrowy, też ciemny makijaż na oku wyląduje i tylko we dwoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze nigdy takie oczy mi wyjść nie chcą:D jakich pędzli używasz żeby takie oko zrobić ?:) jakieś porady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pędzle Sigmy (moj ulubiony do blendowania ) oraz MAC (217) Uzywam tez real techniques:)

      Usuń
  4. Ładnie! :D Ja bym tylko bardziej podkreśliła dolną linię rzęs :) Wszystkiego najlepszego na nowy rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę jeszcze do kompletu o namiary na lakier do paznokci:-) udanej zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie padnę na twarz przed północą, mały dziś ma słaby dzień, taki to Ci u nas Sylwester:). Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli Sylwester w świetnym towarzystwie Ci się kroi :) Zdrowia i pomyślności w 2015 życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje plany Sylwestrowe od Twoich wiele się nie różniły - u nas było w trójkę, ale zamiast full make-up na twarzy maseczka :) A makijaż piękny, lubię czerń na powiece i czasami funduję sobie coś podobnego (ostatnio rzadko, bo nie mam zbyt wielu okazji). I lakier mi się podoba, cudny granat! Co to takiego?

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż :) mam nadzieje, że sylwester udany :) u nas było właśnie piżamowo i śpiochowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne oko, takie magiczne!
    U mnie Sylwester w parze + 3 koty :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wersja z ciemniejszymi ustami bardziej mi się podoba. Czerń na powiekach to idealne rozwiązanie w makijażu sylwestrowym! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję dziewczyny za zyczenia, niestety Sylwestra spedzialam w lozku:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się taka dawka czerni w makijażu :) Najlepszego w Nowym Roku!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie takie make upy i jak dlamnie bez rozsiwetlacza pod oczy - ale ja w ogiole dziwna hyhy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...