26 grudnia 2014

Makijaż: Święta.


Czy Święta i Wigilia są dla Was sytuacją dla której tworzycie specjalny, wyszukany, inny niż zazwyczaj makijaż?
U mnie raczej nie - zwykle nie mam nawet czasu, aby jakoś wyjątkowo zabłysnąć tego dnia (dużo ludzi w domu, dużo dzieci i dużo rzeczy do zrobienia) dlatego też jest klasycznie. Podkład, róż, złoty lub srebrzysty cień, kreska, tusz do rzęs i błyszczyk w lekkim odcieniu. To wszystko, kilka minut dla siebie. Eyeliner, który mam na powiece to Margaret Astor w pisaku (niedawna nowość marki) - poradził sobie całkiem dobrze i mimo mojej opadającej powieki nie odbijał się i nie rozcierał. Złoty cień to Chanel, tutaj w dość małej ilości (Convoitise), tusz do rzęs Mineralize Multi Effect Lashes MAC oraz nowa błyszczykowa miłość Bare Minerals (Marvelous Moxie, Rebel) , róż na policzkach również BM (Rose Radiance).

Prosto, mało i klasycznie. Jak sytuacja wygląda u Was?
Makijaż: Święta.
Czytaj dalej...

33 komentarze:

  1. U mnie podklad serum bare minerals, kreska eyelinerem ben nye, tusz z marionnaud, roz mac, blyszczyk sephora:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weronika, co myslisz o podkladzie BM?

      Usuń
    2. Denerwuje mnie, bo roluje sie z lotionem algenist, ktory uwielbiam...
      Sam podklad-serum jest niezwykle lekki i skrzywdzic sie nim nie mozna, na cieplejsze pory roku bylby ok-ale ciekawe z jakim kremem by sie polubil?

      Usuń
  2. aaaa ja nawet czas mialam i też yło dość klasycznie bo klasyka zawsze sie sprawdza :)
    cooooo wy macie z tymi nosami ostatnio wszystkie ?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie zwykły lub klasyk to i tak wypasiony jest więc cicho!
      A klips w nosie? ładny jest:)

      Usuń
    2. ładny... a jak się wysmarać przy takim klipsie

      Usuń
    3. klipsa do wysmarania mozna wyjąc jesli to tylko atrapa :)

      Usuń
    4. a jak już zaczyna podciekać z nosa....

      Usuń
  3. Śliczny makijaż

    - http://laninatosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam sztuczne rzesy i mocny makijaż oka, usta w błyszczyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztuczne rzęsy <3
      Od jakiegoś czasu mam plan znowu zacząć ich używać!

      Usuń
  5. Agat nie mowi ze zrobilas septum? ja juz ktorys rok sie z bieram ale razem z wiekiem mam coraz mniejszy prog bolu i sie ...boje. Wigilie w tym roku spedzalismy we dwoje ja mialam tylko tusz krem bb i czerwona szminke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam na chwilę :(((
      kiedy wracasz?!

      Usuń
  6. A bardziej niz makijazem pochwale sie ze skleilam pierogi od A do Z sama sztuk 35!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje! jestem z Ciebie dumna! ja jeszcze nie dorosłam do zrobienia pierogów:(

      Usuń
    2. Wracam już za chwile bo 29 ale promem tym razem wiec podroz troche zajmie. Lubisz glogga?

      Usuń
  7. Ja maluję się zawsze tak samo, trochę cieni, kreska tusz i gotowe:)
    genialne septum- też zawsze chciałam mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie, to musisz coś zmienić, koniecznie!!! to postanowienie na Nowy ROk!:)

      Usuń
    2. Niestety nie żyjemy w kraju gdzie przekłucia na twarzy są mile widziane:( Dlatego póki co zostaję z jednym przekłuciem - monroe :)

      Usuń
  8. pięknie kobieco ! :)

    u mnie oko w neutralnych kolorach, za to poliki blink blink:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blink blonk kocham zawsze i wszędzie!!! <3

      Usuń
  9. Ja też stawiam na minimalizm. Zamiast eyelinera kredka i odrobina cienia, pomadka, trochę różu. I wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anita, i to rozwiązanie zawsze się sprawdza, a dodatkowo jest szybkie i oczywiście efektowne!

      Usuń
  10. A ja poszłam na całośc bo ostatnio maluję się minimalistycznie:) Była nawet baza na pory!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz<3 Róż z BM pasuje do Ciebie idealnie, tak samo błyszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobnie miało być i u mnie, ale jeden mały chochlik na mailu mnie podkusił i zrobiłam coś mocniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też świąteczny makijaż przypominał ten codzienny. wychodzę z założenia ze w szczególne dni tym bardziej wolę stawiać na sprawdzone rozwiązania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. W prostocie siła :)) U mnie poszedł tylko Chanel na powieki, tusz i róż. Nawet bez podkładu bo opalenizna jeszcze świeża ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie na Wigilię to samo, co zwykle, może trochę więcej złota :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszukany może nie, ale jak to przy okazjach specjalnych, bardziej się skupiam nad jego wykonaniem i dodaję jakiś mocniejszy akcent.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...