11 grudnia 2014

Jaki jest Twój wymarzony prezent pod choinkę?


Idealny prezent dla kobiety na niemalże każdą okazję? Perfumy. Bez dwóch zdań! Niemal każda z nas lubi czuć na sobie, na swoim szalu lub ubraniach ukochany zapach. W okresie jesienno - zimowym wybieramy te cieplejsze, mocniej przylegające do skóry i otulające. Takie są właśnie Si Armaniego. Swoją premierę miały rok temu, ale wciąż są jednymi z najlepiej sprzedających się pozycji w perfumeriach. Mam wrażenie nawet, że premiera tego zapachu była jednym z ważniejszych wydarzeń na rynku zapachów dostępnych w perfumeriach sieciowych. Jeśli znacie i lubicie Si - mam dla Was niespodziankę, jeśli chciałybyście je poznać - również mam świąteczną niespodziankę! Najpierw jednak zostańcie ze mną przez chwilę i wyobraźcie sobie ciepłą słodycz, zimny wieczór przed kominkiem, kieliszek z aromatycznym grzanym winem i czas dla siebie - tak, to idealne otoczenie, aby poznać zapach.


Liść czarnej porzeczki, wanilia, frezja, róża,paczula, nuty drzewne - jest ekstremalnie słodko, ale nie dyskredytuje to zapachu w żaden sposób. Początki są mocno upajające, niemalże do granic możliwości, walka frezji i czarnej porzeczki w której nie ma zwycięzcy. Te dwie wonie przechodzą przez siebie, dotykają się nawzajem, przeszywają. Są odurzające, silne, mocne, ta słodycz jest idealnym zapachem na nadchodzącą jesienno - zimową pogodę. Znam wiele kobiet, które pokochały Si i nie są w stanie bez nich żyć.


Masywna, ciężka, minimalistyczna butelka z zawartością, która ucieszy fanki zapachów cieplejszych, otulających, ciągnących się i pięknie opływających skórę. Na ubraniach będzie trwał dłużej, znacznie dłużej - jeśli więc zdecydujecie się na niego bądźcie pewne, że nie opuści Was przez cały okres noszenia szali - dla mnie to niewątpliwa zaleta. Odrobinę żałuję, że mój nos nie czuje wanilii czy piżma, ale może wtedy byłoby już za ciężko i niemożliwie słodko? Si jest elegancki, prosty, otulający, zmysłowy i dedykowany miłośniczkom słodyczy. Używam go z przyjemnością, szczególnie teraz w okresie zimowym. Jestem też niemal pewna, że większość z Was ucieszyłaby się z takiego prezentu pod choinką prawda? Pora na niespodzianki o których pisałam wyżej - po pierwsze tylko dzisiaj możecie upolować Si lub inny zapach, który kochacie dużo taniej! Jak tego dokonać? Wejdźcie na stronę CoupoNation i pobierzcie z Kalendarza Adwentowego kod zniżkowy do perfumerii Douglas. CupoNation przygotował prawie cały miesiąc niespodzianek, codziennie możecie trafić na wyjątkową ofertę, dzisiaj jest to właśnie perfumeria! Inspiracje prezentowe Dla Niej znajdziecie tutaj.

Druga niespodzianka? Konkurs! Wystarczy, że odpowiesz na pytanie:
Jaki jest Twój wymarzony prezent pod choinkę?!

Swoją odpowiedź zostaw w komentarzu pod postem znajdującym się tutaj .

Wybierzemy najciekawszą wypowiedź i nagrodzimy flakonem zapachu Si Giorgio Armani (50 ml)! Konkurs trwa od 11.12. 2014 do 15. 12. 2014 (północ). Tutaj znajdziecie regulamin. Powodzenia!

WYNIKI!
Dziewczyny po wyniki zajrzyjcie tutaj.
Jaki jest Twój wymarzony prezent pod choinkę?
Czytaj dalej...

30 komentarzy:

  1. Dziewczyny czytajcie ze zrozumieniem ;)

    ps. bajeczny prezent! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój wymarzony prezent pod choinkę? Chyba nie ma takiego...Zawsze cieszę z tego co dostanę, czy to 20 para skarpetek czy czekoladowy Mikołaj...Bo liczy się gest a nie wartość. A prezenty swoją drogą uwielbiam pakować.

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaaaa!
    no nie mogę wydusić nic więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach Si Armaniego otulający moje ciało hmmm byłoby bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Si Armaniego mmmm....wymarzony prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ;) ja bym chciała palete naked2 lub thebalm ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajnie, tylko ta róża :( jak ja nie lubię zapachu róży :( oczywiście sam kwiat pachnie pięknie, ale w perfumach, czy świecach jest to dla mnie nie do przejścia:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny prezent to coś podarowanego ze szczerej chęci dania obdarowywanemu przyjemności. Najlepiej, kiedy jest to coś zrobionego własnoręcznie przez "Mikołaja" ;) taki prezent jest absolutnie bezcenny, wyjątkowy, niepowtarzalny ;) po prostu luksusowy ;)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te perfumy!!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój wymarzony prezent to obecność dziadka w ten magiczny czas,dziadek mieszka poza Polską i nie było go już z nami w Święta od 4 lat.Marzę by się zjawił:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo byłam ciekawa tego zapachu, więc wskoczyłam do Sephory i go poniuchałam, stwierdzając, że raczej bym się z nim nie zaprzyjaźniła...
    za to serce skradł mi Thierry Mugler Alien ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfumy to dobry prezent na każdą okazję, przynajmniej dla mnie. Ten zapach otrzymałam od mojego Mikołaja właśnie rok temu. Są cudowne. Uwielbiam ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyby blagam przeczytajcie takst - komentarz trzeba zostawić gdzie indziej! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zostawiłam swój komentarz tutaj, ponieważ mam te perfumy i chcę dać szansę innym ;)

      Usuń
    2. A po 2, czy jest możliwe bym znów u Ciebie wygrała? ;)))

      Usuń
  15. Ja na ten temat mam bardzo wyrobione zdanie,krótką myśl i zdaję mi się,że będę na to pytanie odpowiadać tak samo (oczywiście dopóki sytuacja się nie zmieni ! Może się zmienić prawda ?). Wymarzony prezent to taki,który jest mój ! Tylko i wyłącznie dla mnie,coś czym nie będę musiała się dzielić,czym nie będę musiała prać,sprzątać i gotować. Czy pralka to jest prezent dla mnie ? No przecież wszystkim gacie piorę. Czy odkurzacz jest wymarzony? Niby fajnie nie przewrócić się o tonę okruchów na dywanie,ale czy dla siebie je wciągani w te rury ? Raczej dla wszystkich domowników i wścibskich sąsiadek (tak tak,młoda matka ma przerypane). A czy w mikrofalówce to dla siebie 13 razy w ciagu godziny podgrzewam śniadanie/obiad/kolacje bo przez zabawę/grę/wiadomości w tv nie mam czasu zjeść ? Zdarza się i dla mnie,ale całej reszcie znacznie częściej ! Wniosek jest jeden- sprzęty,meble,gadżety wszelkiego rodzaju to zdecydowanie nie są wymarzone prezenty. Często są pożądane,ale służą wszystkim domownikom,mi ewentualnie nieco ułatwiają (a czasami utrudniają) życie. Marzy mi się prezent dla mnie... Przykładów jest wiele. Wizyta w spa,karnet na siłownię,flakonik perfum,sfinansowanie silikonowych cycek czy milion dolarów na drobne wydatki. No dobra przesadziłam odrobinkę :)
    Troche z przymrużeniem oka,ale ileż w tym jest prawdy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już swoj wymarzony prezent w tym roku dostałam. Ma na imię Janusz i właśnie siedzi mi na kolanach :D jest mały, trzpiotny, rudy czyli wymarzony i przekochany :D
    to tak gwoli luźnej odpowiedzi bo Si nie dla mnie ale pomyślałam, że się pochwalę, a co :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak perfumy to jest to co sprawia mi ogromną przyjemność myślę o Alienie albo Flowerbomb :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się bardzo flakonik - jest boski! Myślę że zapach trafiłby w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam dostawać perfumy na prezent- a już zwłaszcza jak zapach jest trafiony :) poza tym codziennie lubię ładnie pachnieć, zatem jest to też prezent bardzo użyteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój wymarzony prezent pod choinkę to przede wszystkim magiczne i zaczarowane chwile. Przy blasku choinki , która jak zaczarowana wszystko odmienia, spełnia nasze marzenia. Te cichutkie i te głośniej wypowiedziane. Bo w życiu przecież piękne są tylko chwile, a pozwala je zatrzymać piękny zapach . Chociaż jest ulotny , to pozostaje na zawsze w pamięci ! Takim zapachem, zapachem marzeniem jest dla mnie Si , schowałabym go głęboko w swoim sercu aby lekko , swobodnie i zawsze przenosić się wraz z nim w najbardziej wymarzone i wyśnione miejsce.Tylko i wyłącznie moje. Jak w Krainie Tysiąca i Jednej nocy, baśniowej, pięknej i tylko mojej, kiedykolwiek i gdziekolwiek zapragnę. Zawsze w moim sercu, zawsze wszędzie ze mną … Si, wyjątkowy zapach szczęścia… :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój wymarzony prezent pod choinkę? Skoro wymarzony to mogę fantazjować, przecież nikt nie wyznaczył granic marzeń.. Zamykam oczy i wyobrażam sobie wigilijną kolację, zapach karpia i pierogów z kapustą i grzybami, moczę usta w kompocie z suszu.. To już czas, czas otworzyć prezenty. Podbiegam do choinki z rumieńcami na twarzy i już wiem, że dostałam coś, czego nikt inny nie będzie miał. Otwieram pudełko, a nim mały kamyczek. Ściskam go w dłoni i okazuje się, że dzięki niemu mogę przenosić się do miejsca na ziemi, w którym jestem szczęśliwa. Zawsze kiedy mi źle i ciężko mogę złapać go mocno w dłoni i.. i jestem tam z nim. Siedzimy na kanapie, za oknem góry, czuję ciepło kominka i jego ramion. Z kuchni pachnie cynamonem, a mleko kipi na kuchence, w powietrzu unosi się zapach szczęścia..W tle słyszę góralską muzykę, sielanka dookoła.. Nic nie czuję oprócz szczęścia. Nikt nie może mi go zabrać....
    Może to właśnie Si Armaniego będzie przenosiło mnie zmysłami do takiego miejsca i będzie kojarzyło mi się z bezgranicznym szczęściem?

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim wymarzonym prezentem , będzie jak spełnią się moje cele na przyszły rok, mianowicie przeprowadzka do miłości mego życia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczyny proszę Was czytajcie tekst - komentarz trzeba zostawić w innym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  26. udział wzięty :) nagroda marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie mój luby zaskoczył w tym roku. Ciągle pytał co chcę dostać, mówiłam, że ucieszę się, cokolwiek kupi. Ale strasznie się bał swojego wyboru i pokazał mi prezent już dzisiaj. :D Otóż dostanę od niego sesję zdjęciową u tej Pani: http://www.znamionkiewicz.pl/ Już się jaram :D :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...