9 grudnia 2014

Anastasia Beverly Hills Contour Kit. Zestaw do konturowania twarzy.


O produktach Anastasia Beverly Hills krążą legendy - przede wszystkich o tych stworzonych do brwi. U mnie dzisiaj możecie zobaczyć w moim mniemaniu produkt jeszcze bardziej ciekawy i idealny. Tak, Contour Kit od Anastasii jest idealny! Minimalistyczne czarne opakowanie skrywa w sobie sześć okrągłych produktów. Trzy bronzery oraz trzy rozświetlacze. Tak naprawdę to mogłabym napisać, że są to także cienie do powiek oraz do brwi, matowy jasny odcień pięknie rozjaśni wypadek, który mogłyśmy stworzyć przy zastosowaniu zbyt dużej ilości bronzera czy różu do policzków.


Paletę można zamówic na stronie producenta i kosztuje w przeliczeniu na złotówki niecałe 200 zł - sama paleta to $40, a wysyłka do Polski kolejne $18, więc wychodzi ok. 200 zł. Szczerze? Cena przesyłki jest niestety mega wysoka i skutecznie zniechęca zagranicznego konsumenta, ale już niebawem nie będziemy musiały się o to martwić bo Anastasia wchodzi do Polski już w marcu, ha!

W palecie znajdziecie następujące odcienie:
Vanilla
Podton: Neutralny, ciepły, beżowy.
Matowy puder do rozjaśniania okolic pod oczami, czoła, nosa i wszelkich okolic, które chcemy uwydatnić na twarzy. Puder z beżowym pigmentem.

Banana
Podton: Neutralny, ciepły, zimny, beżowy, oliwkowy.
Matowy puder do rozjaśniania i uwydatniania, z żółtym pigmentem.

Sand
Podton: Neutralny, ciepły, beżowy.
Rozświetlacz, neutralny i pozostawiający bardzo ładną taflę na twarzy, bez żadnych drobinek ani brokatu! Jestem w nim zakochana!

Java Podton: Zimny, beżowy, oliwkowy.
Matowy puder o ciepłym zabarwieniu, można nim konturować.

Fawn
Podton: Neutralny, zimny, beżowy, oliwkowy.
Matowy puder do konturowania, chłodny odcień idealny do precyzyjnego konturowania, uwielbiam go i uważam, że to jeden z najlepszych odcieni dla mojej cery!

Havana
Podton: Neutralny, ciepły, zimny, oliwkowy.
Matowy puder, bardzo ciepły odcień.


Moje ulubione kolory to Fawn i Sand - możecie zobaczyć je na zdjęciu. Fawn przepięknie wtapia się w cerę i idealnie konturuje, tworzy niemalże niewidoczny cień, Sand natomiast jest pięknym, bezdrobinkowym rozświetlaczem tworzącym śliczną taflę. Na swatchach kolejno: Vanilla, Banana, Sand, Java, Fawn, Havana.


Pudry są świetne napigmentowane, nie pylą przy użytkowaniu i doskonal wtapiają się w cerę, jestem naprawdę pod dużym wrażeniem! Podzielam tym samym zachwyty nad Contour Kit, które w sieci są na porządku dziennym i nie mogę doczekać się aż marka wkroczy do Polski. Mam w planach wypróbować kredkę do łuku brwiowego - ciekawe czy przebije benefitową High Brow? Zastanawiam się także nad cieniami, ale nie mam pojęcia niestety jak się z nimi pracuje - może miałyście okazję testować produkty Anastasii i możecie coś polecić?


Anastasia Beverly Hills Contour Kit. Zestaw do konturowania twarzy.
Czytaj dalej...

29 komentarzy:

  1. Piękna jest ta paleta <3 szkoda, że tak trudno dostępna, choć ja widziałam ją na zamówienie w polskim sklepie z kosmetykami z usa.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt , ładniesię prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się marzy Anastasia do brwi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cienie są nawet ok. Krzywdy się nimi nie zrobi. Żel do brwi zdecydowanie odpuściłabym bym, penseta nic szczególnego. Pędzelek cudny.
      Teraz zamówiłam wosk do brwi z laura Mercier.

      Usuń
  4. Chciałam się przywitać, bo to mój pierwszy komentarz u Ciebie :-)
    Super wiadomość, że w końcu ABH zawita i do nas. Ja póki co mam tylko bezbarwny żel do brwi i mogę go z czystym sumieniem polecić.Mam bardzo niesforne brwi, które żyją swoim życiem i mało co jest w stanie je ujarzmić. Planuję jeszcze kupić kredkę do brwi i drow powder duo.

    Paletka do konturowania jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej cieszy mnie wejście tej marki ze wszystkich nowości :) no dobra UD też, choć Anastasia bardziej ;p mam chrapkę właśnie na paletkę - pięknie u Ciebie się prezentuje :) zwłaszcza rozświetlacz na tych ostatnich zdjęciach
    kusi mnie również pomada do brwi :) a co jeszcze, zobaczymy jak już dotrze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ud - hmm kolory fajne, ale szybko znikają z twarzy.

      Usuń
    2. Angelika mówisz o palecie do konturowania ? że szybko znika ?

      Usuń
  6. Super ta paleta. Anastasia kusi i fajnie będzie jak wejdzie do Pl. Mam chrapkę na taki zestaw (widziałam mniejszy ze Smashbox chyba online Sephora), ale nie wiem jak by mi szło operowanie brazerami. Mam w tym małe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby mi się taki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem jego szczęśliwą posiadaczką od kilku dni i jestem owym produktem zachwycona. To była dobra inwestycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak: oprócz paletki potrzebowałabym kursu jak ją używać u samej Anastazji,bo zwykłym różem nie umiem się pomalować ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. coś mi się wydaje, że Inglot HD jest i bardzo dobry i cena PRZYJAZNA

    OdpowiedzUsuń
  11. Anastasia to takie moje małe skryte marzenie :) Może kiedyś się spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jakie ceny będą w PL:> ja ostatnio kupiłam tę paletkę:) robiłam zamówienie z innymi dziewczynami i trafiła się jeszcze zniżka, więc paletka wyszła coś chyba ze 110-120zł :)
    Mam wszystkie te same odcienie, oprócz banana - wzięłam na jego miejsce drugi rozświetlacz;) Niby chciałam stworzyć dla siebie paletkę z zupełnie innymi odcieniami, ale jak przyszło co do czego, to nie mogłam się zdecydować;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze świetny post

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj będzie kuszenie już niedługo, będzie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooooj konturowalabym sieeeeeee rowno;) wchodzi gdzie?sephorka?;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozważam zakup, to ja może poczekam jednak do wiosny skoro ma być w Sephorze:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam czysty żel do brwi z Anastasii i z pewnością jest hitem. Stosowałam już kilka tego typu kosmetyków, ale nie podobało mi się ich działanie - a żel od A. trzyma brwi w ryzach aż do zmycia i nie zostawia białego "łupieżu" ;) No i jest strasznie wydajny.
    Teraz czaję się na pomadę, ale to dopiero w marcu, bo bez sprawdzenia koloru nie da rady...

    OdpowiedzUsuń
  18. O rety ale fantastyczne, marzy mi sie zestaw do brwii... W skrzynce mailowej czeka na Ciebie przepis na ciasto:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cienie polecam z Anastasii. Warte wypróbowania. Rewelacyjna pigmentacja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj kusi mnie kusi - ślicznie ten kontur na Tobie wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  21. Znając życie w Polsce te kosmetyki będą miały takie ceny, że bardziej będzie się opłacało zamówić z USA, nawet z przesyłką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, no mam nadzieje, ze beda porownywalne, a dzieki dniom VIP w Sephorze beda jeszce tansze,
      ponoc w PL maja byc w 2 polowie roku.

      Usuń
  22. To znaczy, że jeszcze nie są dostępne kosmetyki od ABH w Sephorze? Ponoć miały być od marca w ofercie Sephory... :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...