19 listopada 2014

Jestem Rebeliantką czyli poznajcie Ever After High!


Która z Was nie chciała być w dzieciństwie księżniczką? Która nie miała bezowej sukienki, różdżki i korony? I która nie wyczekiwała aż w TIK-TAKu pojawi się utwór “Moja siostra królewna?”. Nie robiłyście magicznych mikstur z błota i budyniu ze szczyptą gruboziarnistego piasku? A może chciałyście być mroczne oraz tajemnicze? W tym miejscu mogłabym przytoczyć kilka historii na temat tego jak działała tandemu pt. ja i moja siostra, kiedy byłyśmy małe. Dla dobra swojego i Anki nie powinnam tego robić, ale... ok, w nawiasie się nie liczy... (nie podawajcie nigdy w wątpliwość istnienia Krainy Misiów. Bilety na statek do Krainy Misiów były drogie i ręcznie rysowane, wiadomo. Godzinę odjazdu należało sprawdzać na kuchence mikrofalowej, a następnie leżeć cierpliwie na mokrej trawie z monetą na czole i czekać, czekać, czekać, czekać... Czekać. Czekać, czekać. Czekać aż przybędzie Wysłannik z Krainy Misiów i zabierze nas do swojego magicznego domku Care a Lot. Po mnie niestety nie wpadł - po Ankę z tego, co mi wiadomo także nie. Wpadły za to dzieci z osiedla. Nie zostałyśmy Misiowymi Królewnami. Był blamaż. Ups.)


Wracając jednak do tematu marzeń... trzydzieste urodziny to przełom w moim życiu: niedawno miałam możliwość wcielenia się w postać Raven z bajki “Ever After High” i pokazać się światu w lekko ekscentrycznym wydaniu (patrz: zdjęcia! Tak to ja!). Kim jest Raven? Dawno, dawno temu w zaczarowanej szkole Ever After High uczniowie rodem z bajek uczyli się jak wypełniać swoje baśniowe przeznaczenia i podążać śladami słynnych rodziców. Jednak Raven Queen (czyli ja!) - córka Złej Królowej z baśni o Królewnie Śnieżce - odmawia pójścia śladami matki i postanawia zmienić swój los. Decyzja Raven inspiruje innych do tworzenia własnych opowieści. W konsekwencji w szkole następuje rozłam pomiędzy uczniami i powstają dwie grupy: Royalsów i Rebelsów. Royalsi, na czele z córką Śnieżki – Apple White (tutaj możecie zobaczyć Kasię z bloga Catewalk) – akceptują swoje królewskie dziedzictwo i posłusznie wypełniają bajkowe scenariusze, w których żyją wygodnie, długo i szczęśliwie. Natomiast Rebelsi, na czele z Raven Queen, pragną zmienić bieg opowieści i własnym krojem pisma pisać swoje życiorysy. Jaki jest morał tej opowieści? Ano taki, że każdy z nas decyduje o sobie, o swoim życiu, o swoich marzeniach - jesteśmy kowalami własnego losu i nasze przeznaczenie zależy od nas samych. Bohaterka w którą ja się wcieliłam nie chciała być zła mimo, że było to jej przeznaczeniem. Czasami bycie po przeciwnej stronie barykady może dać nam naprawdę dużo szczęścia!


Uwierzcie, że gdy tylko dowiedziałam się o pomyśle na sesję, nabrałam nadziei na to, że przekonwertują właśnie mnie w jakąś ciekawą i barwną postać z bajki rodem i ... TADAM!!! Raven jest trochę zbuntowana, ma fioletowe włosy (ja też kiedyś miałam) i chce zmieniać świat! Super! Marzenie z dzieciństwa się spełniło, przez chwilę mogłam stać się zupełnie kimś innym, zobaczyć siebie w roli lalki, ubrać się w coś zupełnie wyjątkowego, spróbować swoich sił w roli modelki (ukłon w Waszą stronę dziewczyny - baaardzo ciężka praca!) i przeżyć niezapomnianą przygodę. Coś niesamowitego! Zostawiam Was ze zdjęciami z sesji - w roli głównej Raven oraz Apple White, a ja dziękuję całej ekipie Tailormade PR za to, że uznali iż fajna ze mnie będzie rebeliantka!


Foto: Krzysztof Adamek
Makijaż/Włosy: Gosia Abramowicz
Stylizacja: Hero.in

Jestem Rebeliantką czyli poznajcie Ever After High!
Czytaj dalej...

67 komentarzy:

  1. Super!!!! Tez kiedys miałam fioletowe włosy ! Rewelacja :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko część fioletową, ale barrrdzo mi się spodobały!

      Usuń
  2. Jakie Ty masz nóżki zgrabne ;) Stylizacja ekstra!!! I pomysł bajeczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Czarne czarne charaktery zdecydowanie rządzą! Nawet w bajkach dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha zgadza się! bez dwóch zdań!:)

      Usuń
  4. Ja chcę jeszcze więcej zdjęć z tej sesji! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balbina nie wiem czy da się załatwić, ale postaram się!

      Usuń
  5. Agata ... po prostu wymiata !
    Genilana stylizacja i coz... to cała Ty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej hej mami ja się usmiecham też czasami:)

      Usuń
  6. *.* rewelacja!
    Marzy mi się taka sesja! Wyszło bosko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zestawienie to powinno byc u Ciebie codziennością:) idealnie odzwierciedlasz klimat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, ja nie wiem czy córki by mnie poznały, ale w sumie jestem pewna, że podobałaby im się taka Mama.!

      Usuń
  8. po prostu bosko :) ależ Ci pasuje taka stylizacja i ten fiolet...
    ach, no pewnie że sama bym z chęcią takie marzenie z dzieciństwa spełniła i w jakąś postać się wcieliła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, tak - to super sprawa, że na starość (taką wczesną oczywiście!) można zrealizować takie marzenia!

      Usuń
    2. Agata jaką starość :) bajek nie opowiadaj :))
      P.S. boskie nogi

      Usuń
  9. Nie nadąrzam za tymi nowymi bajkami, ale stylizacja - pierwsza klasa! (U mnie miłóść do błotnych maseczek została i chyba przez nią robię to, co robię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, błotne maski rządzą - a dzisiaj okazało się, że moja J. także wpadła na ten pomysł w przedszkolu.

      Usuń
  10. Marzy mi się coraz więcej takich sesji na blogach urodowych, oczywiście jeżeli ma się co pokazać. SUPER POMYSŁ!!! Czyt. - nie do skopiowania... aahahhahaha... Yeaahhh :D Stylizacja wymiata - słodka lalka z psychodelką w tle :D Megaśne fotki :D To już chyba pełna klatka - ale mogę się mylić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, mega dziękuję Ci za to, co napisałaś!

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. to ostatnie ma super mroczny klimat, prawda?

      Usuń
  12. Wow!!! Boska sesja! Idealnie pasuje Ci rola Raven :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, fajnie, że Ci się podoba!

      Usuń
  13. Mistrzostwo świata! I naprawdę pasujesz do tej laleczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba - a w roli Raven czułam się super!:)

      Usuń
  14. Wow, świetnie!!! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. merczens bardzo mi miło, mam nadzieję, że i fotograf i stylistka i makijażystka przeczytają te wszystkie komentarze!

      Usuń
  15. Nie wiem co to za bajka, ale ty wygladasz swietnie ! <3 a włosy fioletowe miałam nawet niedawno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet jest piękny na włosach, aż zastanawiam się czy nie kupić sobie tej tymczasowej farby i czasami sobie malowac:)

      Usuń
  16. Rebeliantka z Ciebie na medal! Genialna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny juz napisały co myślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, to ja dziękuję w takim razie !:)

      Usuń
  18. Już ci to mówiłam ale jak widzę takie fajne mamy to sama mam ochotę na bobasa, aktywna fajna działająca dziewczyna:) jaka ty masz figurę w ogóle!!!! Bieganie to chyba najlepiej wysmuklajacy sport na świecie :))) Aga pozuj czesciej!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rety jakie ja pisze komentarze składne stylistycznie, obiecuje sie poprawić bo to jakiś wyrzut rożnych emocji i przemysleń hehe :) w każdym razie wyglądasz naprawdę genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, spoko spoko ja jak szybko piszę to moje zdania w ogóle nie posiadają składni;))
      A właśnie: BIEGASZ?!

      Usuń
  20. Powiem brzydko: zajebiste!!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! To musi być rewelacyjne doświadczenie zobaczyć siebie w zupełnie innym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, dokładnie tak jest - patrzysz w lustro i myslisz: to naprawde jestem ja!?Ale czad!

      Usuń
  22. wow, jestem pod ogromnym wrażeniem metamorfozy - świetnie wpisałaś się w klimat postaci. błagam tylko o jakiś portret - intryguje mnie makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana postaram się zdobyć zdjęcia makijażu i Ci podeślę!

      Usuń
  23. no dobra, już się wszystkie naprodukowały o tym, jaka jesteś śliczna i odjechana i jaka sesja zjawiskowa. nie będę się powtarzać, tylko powiem, że rację mają :D

    OdpowiedzUsuń
  24. bosko dosko i w ogole :D w ogole buty lulz, domina :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowicie wyglądasz! Zazdraszczam włosów i tych pięknych butów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaaaakie buty :D I kieca, oddawaj kiecę ;) Też miałam fioletowe włosy, i rożowe i niebieskie o ile pamiętam. Ta bibuła :D świetna sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale zajebista koncepcja!
    nie mogę się napatrzeć na zdjecia. Cuda! A Ty fenomenalnie spisujesz się w roli modelki. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Domyślam się, że Jaga zachwycona mamą w takiej księżniczkowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rebeliantka z ciebie IDEALNA <3

    Jako Raven wyglądasz bombowo.

    !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...