21 listopada 2014

Jak wyglądam jesienią?


Jesienią celuję w ciemne maliny na ustach, lekko karminowe odcienie, a czasami w nic. Powieki najczęściej zostają ubrane w czekolady, brązy, złotobrązy, a zdarza się nawet odrobina bakłażana i fioletu. Czyli tradycyjnie i mało odkrywczo? Cera matowa, delikatny róż lub bronzer (aczkolwiek nic na to nie poradzę: wolę różowe róże, a najlepiej w lekko przybrudzonym odcieniu). Często zapominam o wytuszowaniu rzęs, ale nie oznacza to żadnej, nawet najmniejszej tragedii - lubię siebie w mikro rzęsach. Taka ze mnie pani Jesień, a z Was jaka?


Twarz: YSL, Youth Liberator Foundation N20 (recenzja)
Oczy: cień do powiek z zeszłorocznej kolekcji Douglas „In love with…” (25), fioletowa kredka Rimmel
Usta: MAC, Deliciously Forbidden (kocham ją!)
Policzki: Chanel, Joues Contraste (84, Accent)
Jak wyglądam jesienią?
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w tyk kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminka piękna! Ja jesienią też stawiam na mocne usta. Tylko rzesy u mnoe zawsze mocno wytuszowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna z Ciebie Pani Jesień :) Takie ciemne pomadki chyba naprawdę mają w sobie coś z tej pory roku, na moich ustach też ostatnio goszczą tylko takie. Tak samo jak brązy i fiolety na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie napiszę nic odkrywczego, bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Minimalnie,elegancko,podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, powtórzę za innymi: pięknie :)
    Masz bardzo oryginalną urodę, najbardziej lubię Twoje piegi i usta ;)

    Ja bez "zrobionych" rzęs nie wyjdę z domu (chyba że do spożywczego wcześnie rano)...

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna pomadka;) pięknie wyglądasz.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie zawsze pięknie, be względu na porę roku! Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, nie tylko jesienią :).
    Ja z reguły lubię mocne usta, zwłaszcza w tym sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor na ustach! Ja jesienią wyglądam z grubsza tak jak całym rokiem, ino na usta trafiają dużo ciemniejsze odcienie niż latem czy wiosną, kiedy czerwień jest jaskrawa i radosna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny ten odcień szminki, nie wiem czemu go wczesniej nie wypatrzyłam ;)
    Pieknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknemu to we wszystkim ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz pięknie, jestem fanką Twojego typu urody, a w takich ustach lubię Cię najbardziej, choć w sumie jak się zastanowić, to może w winnych lubiłabym Cię jeszcze bardziej?

    OdpowiedzUsuń
  14. Agata ma Nosa wygląda dobrze nie tylko jesienią :D HA!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, kolor ust jest cudny! Bardzo, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne usta, czulam że to Mac... smuteczek, bo mnie nie stać :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna szminka, cudowna Pani Jesień!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypominasz mi .. Krolewnę Sniezkę za kazdym razem gdy na Ciebie patrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz w takim jesiennym wydaniu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...