7 listopada 2014

Chanel Plumes Précieuses Holiday 2014 Makeup Collection.


Świąteczne kolekcje makijażu to te na które najbardziej czekam przez cały rok - praktycznie zawsze możemy liczyć na chociaż odrobinę złota/srebra i pięknego rozświetlenia, które tak uwielbiam. Tegoroczna kolekcja marki Chanel zaspokoiła moją glow - rządzę w stu procentach, przed Wami: Chanel Plumes Précieuses Holiday 2014 Makeup Collection.


Makijaż godny świąt? Chanel Plumes Précieuses to klasyka i elegancja w jednym, idealne połączenie stworzone specjalnie na ten wyjątkowy okres jakim są święta i zimowe, mroźne wieczory. Głęboka, nasycona czerwień pojawia się na ustach oraz na paznokciach, paleta cieni do powiek oferuje niekończące się możliwości makijażowe - wszystko tak naprawdę zależy od naszej wyobraźni. I gwiazda kolekcji czyli delikatny puder rozświetlający z drobinkami złota, który podkreśla kości policzkowe, dekolt i tworzy przepiękną taflę.



Camelia De Plumes (268 zł) od początku została okrzyknięta mianem gwiazdy kolekcji - dlaczego? Jest absolutnie wyjątkowa, luksusowa - idealnie lekka, a zarazem genialnie napigmentowana blaskiem. Uwierzcie mi, że można nią wyczarować piękną taflę, która wygląda na policzkach idealnie - to kosmetyk, który wtapia się i stapia z cerą, a o taki efekt (nie trącący kiczem) bardzo trudno! Powierzchnia pudru to misterny wzór z motywem piórka w kształcie kwiatu Kamelii - to wyraz piękna i czystej kobiecości. Nie musicie obawiać się nachalnego lub mocno glitterowego wykończenia - Camelia stworzy na prawdę subtelny, ale widoczny efekt! Możecie omieść nią dekolt, szyję, użyć jako cienia do powiek - multifunkcyjność to kolejna zaleta.


Kreator spojrzenia to obok metalicznej kredkiStylo Yeux Waterproof Or Blanc 987 (113 zł), którą najbardziej lubię stosować na linii wodnej - także paleta cieni Les 5 Ombres De Chanel Oiseaux De Nuit (249 zł)idealna do stworzenia zarówno smoky eyes jak i delikatnego, dziennego makijażu. Dzięki tak dobranej kolorystyce mamy nieograniczone możliwości - srebrna biel, antyczne złoto, lawendowa szarość oraz szarość z ciemno fioletowymi iskierkami, na deser zmysłowa czerń. Cienie są miękkie i świetnie napigmentowane! Na swatchach poniżej możecie zobaczyć jedną warstwę cieni bez nałożonej uprzednio bazy! Świetnie się blendują, przenikają nawzajem i są wyjątkowo trwałe. Czarny cień może z powodzeniem zastąpić eye - liner i stworzyć efekt lekko roztartej, dymnej linii. I na koniec czerwienie - te najbardziej seksowne, zmysłowe i ogniste należą zawsze do Chanel! Pomadka Rouge Allure Velvet La Flamboyante 337 (153 zł), której nie będę zachwalać ponieważ wszystkie szminki Chanel są fantastyczne, w tym przypadku nie mogło być inaczej! Odcień La Flamboyante idealnie komponuje się z intensywnością lakieru do paznokci Phenix 687 (110 zł) - ten duet ma w sobie naprawdę sporą dawkę ognia!


Zerknijcie na swatche, pierwsze cztery zdjęcia to paleta cieni do powiek Les 5 Ombres De Chanel Oiseaux De Nuit - tak jak wspominałam jest to jedna warstwa bez bazy.



Na fotografiach możecie poznać bliżej od lewej Camelia De Plumes, w środku kredka Stylo Yeux Waterproof Or Blanc 987, po prawej stronie Rouge Allure Velvet La Flamboyante 337.


Mam nadzieję, że zauważycie przepiękny glow, który zagościł na moich policzkach - tak, to za sprawą Camelii, na ustach La Flamboyante, na powiekach czerń, złoto i srebrna biel z palety oraz kredka na linii wodnej.


Kolekcja świąteczna jest już dostępna w perfumeriach i jestem pewna, że również uważacie, że nie sposób się jej oprzeć. Który element świątecznej odsłony spodobał się Wam najbardziej?
Chanel Plumes Précieuses Holiday 2014 Makeup Collection.
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Agata powinnas czesciej chodzic w czerwieni, bardzo Ci ladnie. Bardzo ladne to pierwsze zdjecie az czuje cieplo słońca na Twojej buzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta :***

      Widziałam Fridę, jestem pod wrażeniem i nadal jestem Twoją największą fanką :)

      Usuń
  2. Ech, a jak byłam dwa dni temu w perfumerii to jeszcze jej nie było. Ciężko zgrać te zakupy w jedną całość :) Kolekcja bardzo mi się podoba, ciekawa jestem jakie wrażenie zrobi na mnie na żywo :)

    Ślicznie Ci w koczku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Ostatnio z powodu zbyt długiej grzywy bardzo często chodzę w koczku:)

      Usuń
    2. Noś tą grzywę, naprawdę Ci służy!:)

      Usuń
  3. cyt.: " Możecie omieść nią dekold, szyję, użyć jako cienia do powiek - multifunkcyjność to kolejna zaleta. "

    Pani Agato - dekolt, kobiety mają dekolty - a nie dekoldy. ;)

    Kolekcja Chanel owszem ładna, ale bez fajerwerków. Mam wrażenie, że to już wszystko było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za czujność i zauważenie literówki!

      Co do kolekcji - oj nie było - musi Pani zerknąć na konsystencję i lekkość pudru/cieni. Są wyjątkowe!

      Usuń
  4. Piękna jest ta kolekcja! <3
    Ty w niej prezentujesz się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktos tu stworzył koelkcje specjalnie dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, oj chyba właśnie tak się stało!;)

      Usuń
  6. Paletka cieni i rozświetlacz - cudo ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak! Cienie są uniwersalne i można z nimi stworzyć mnóstwo kompozycji!

      Usuń
  7. W środę jeszcze nie było:)
    Rozświetlacz piękny,dla kolekcjonerów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejne piękne zdjęcia , a Tobie pięknie w czerwonych ustach !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, w czerwieniach i różach czuję się najlepiej!:)

      Usuń
  9. Chociaż Chanel to zdecydowanie jedna z tych marek, które kompletnie nie robią na mnie wrażenia, a wtórnosc ich kolekcji jest mnie absolutnym fenomenem na rynku, to dla samych Twoich zdjęć produktowych warto było zajrzeć do tego postu. Będę to powtarzać do znudzenia - na tym polu nie masz sobie równych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, miałaś już puder w rękach? On naprawdę ma niesamowitą konsystencję - jest super lekki!

      I dziękuję za wszystko, co napisałaś!

      Usuń
    2. no właśnie miałam, swatchowałam, sprawdzałam, oglądałam i szczerze? jakiegoś niebywałego wrażenia on na mnie nie zrobił. ot, rozświetlacz.to już było i to jeszcze będzie. nothing to die for ;P

      a napisałam samą prawdę ;*

      Usuń
  10. Zgadzam się z przedmówczyniami - robisz piękne klimatyczne zdjęcia.
    Kolekcja sama w sobie piękna a na Tobie jeszcze zyskuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kolekcja, a Twoje zdjęcia jeszcze bardziej to podkreślają. Czerwień wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą kolekcje !! mam nadzieję że uda mi się dostać ja u mnie :)
    Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...