10 października 2014

Orly Smoked Out .


Jesienna olekcja Orly Smoky ma uwodzić głębią enigmatycznych odcieni, które ożywają na naszych oczach. Śmiałe, nasycone kolory zainspirowane przez makijaż oczu. Przykurzone tony zmiksowane z matowymi shimmerami, kreują ekskluzywny, ale nadal intrygujący miks odcieni. Odkryj czarną stronę piękna z jesienną kolekcją Smoky - u mnie możecie bliżej przyjrzeć się Smoked Out czyli jak twierdzi producent jest to granat z matowym shimmerem, jak twierdzę ja - czerń, zieleń i mnóstwo świeciedełek.


Mój Smoked Out to ciemnozielony lakier z gwieździstymi drobinkami, który mocno przykuwa spojrzenia. Wydaje się być niczym ciemne, bezchmurne niebo w pogodny wieczór, z trylionem gwiazd.


Na moich paznokciach widzicie dwie warstwy pokryte topem - w opcji solo wykończenie jest lekko matowe, ja wolałam taflę która w moim odczuciu przy takim lakierze wygląda zdecydowanie bardziej korzystnie. Co myślicie o Smoked Out? Ja do tej pory nie przepadałam za takimi kolorami, ale ostatnimi czasy polubiłam podobnie jak ciemny manicure. W kwestii trwałości - u mnie trzy dni.
Orly Smoked Out .
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę. Odcień już jest na mojej lakierowej wishlist. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest piękny, ja tam takie zawsze lubię w szczególności na zimę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki piękny kolor! Choć już dwie warstwy i top to za dużo zabawy dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień przepiękny! Idealny na zimę i gwiazdkę: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie lakiery, kojarzą mi się z pawim piórem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no fajny kolorek ;) ja też tam dostrzegam zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie pasował do choinki. Dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracuje od lat z firmą ORLY i muszę przyznać że mają bardzo dobre lakiery, kolor pięknie który prezentujesz zmienia się nieznacznie pod wpływem słońca czy sztucznego światła. Zapraszam szczególnie teraz w okresie jesienno-zimowym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny odcień lakieru i mam nadzieję,że kiedyś będzie mi dane wypróbować skarby z Orly. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...