4 października 2014

OPI Nordic 2014: My Dogsled Is A Hybrid.


My Dogsled Is A Hybrid to kremowa zieleń, instensywna, lekko rozbielona - pochodzi z jesiennej kolekcji OPI inspirowanej Norwegią. Część tej kolekcji mogłyście obejrzeć tutaj - sporo w niej brązów, fioletów, a także złoto, winna czerwień, pomarańcza i róż.


My Dogsled Is A Hybrid to dwuwarstwowiec z przepięknym połyskiem. Nawet po pięciu dniach nie odpryskuje, a jedynie widać ścierające się końcówki. Przyznam szczerze, że na początku średnio mi pasował do jesiennej kolekcji, ale po aplikacji bardzo mi się spodobał - przecież jesień nie musi być szarobura i zgniłozielona? Nie miałam żadnego problemu z aplikacją, bardzo lubię pędzelki OPI - idealnie rozprowadzają lakier i dzięki konsystencji - nie pozwalają na wypływanie poza płytkę. Czasami bardzo się dziwię moim zachwytom nad zieleniami - był czas, że nie miałam ani jednego lakieru w tym kolorze (podobnie jak wszelkie niebieskości) i nie było nawet opcji bym tak pomalowała paznokcie. A teraz? Mogłabym nosić każdy odcień!
OPI Nordic 2014: My Dogsled Is A Hybrid.
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. Kolor baaardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. doskonała trwałość a kolor piękny

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez go mam :-). Dostalam jako prezent przy zakupach :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek, mnie też jakiś czas było daleko do zieleni i niebieskości, ale ten odcień mógłby zagościć na moich pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor fajny, ale nazwa totalnie powalająca :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki kolorek w swojej kolekcji, ale z firmy Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor mi się podoba ale właśnie kupiłam sobie zieleń z jesiennej kolekcji Essie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczaki, chyba nie mam żadnego zielonego lakieru w kolekcji. Skandal :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor :) Miałam bardzo podobny kiedyś z Catrice i niestety zgęstniał... Ale kolory tego typu uwielbiam nosić szczególnie wiosną :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...