9 października 2014

My week in photos - 114.

Od początku tygodnia nie ma nas w Warszawie, jak zwykle czas za szybko mija i okazuje się, że za chwilę będę musiała wracać. Trwa najpiękniejsza jesień, jest ciepło i kolorowo dookoła, a niestety na samą myśl o śniegu i mrozie mam ochotę uciekać gdzieś daleko, daleko. Co zdarzyło się u Was? Jak minął tydzień?





1. Sephora Trend Report w niedzielę.
2. W poniedziałek już Zamość!
3. Moje oldschoolowe dziecko.
4. Oraz jeszcze jedno:)
5. Stara szkoła.
6. I ja.
7. Najkocham!
8. Mam nadzieję, że Kiehl's także pokocham!
My week in photos - 114.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Fotka z dzidzią wygrywa dzisiejszy plebiscyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotki dzieci są miłe dla oka, zarówno maluśkiego, jak i dużego-małego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, zdjęcie z Zojką absolutnie ujmujące!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Kiehl's są cudowne. Wiele osób kocha to serum, będę musiała je sama kiedyś w końcu wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana jak pięknie,szczególnie fotka z dzidziusiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To wspólne zdjęcie piękne, takie spokojne i pogodne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to serum i jest świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Duzo sie dzialo:) A o sniegu cale szczescie moge zapomniec;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna dziewczyneczka. Co do starych szkół, to moja podobnie obdrapana :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...